Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

I'm bust now!! so fkin ridiculous, played nl200 and nl400 vs A RETARD ANGEL (like u!), and he was SOOO lucky (like u!!)

 

So we play nl5 soon together, but I don't care I go to heaven! ahahahah

I will run good after this hahahah AND BUST YOU

 

Well if you are in heaven what does this means ??

 

 

AÄOIWjhOÅIEJFOPAIWJDFGPJDASKAFPSJDGPOIASJGPOIASJ PIJSAPIGJAS PDIGJASPD JPISAJGP ISAFJGPIASDJFGOPIAEHRT045EP3I4OJTK34LF3WM4LÖF3M24P34UP0R3UF3W4hgåaeoigjlasdkrjgöfsldkjgjpfadijgap0ådhgoaekrgkea5ipae54¨g'ape5jgu¨paeirjgpaektjhpo aeijhpiaer aiej <22222!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ahahhahahahahhaha

 

to recruit TINY SHITTY angel, so they can come to the POKER DEVIL side with us!! :twisted:

I told u I was raising an army!! To bust you!! ahahhaha

 

Lol you cant read "secret Code" hahahahahahhaha oNly Wise men can !!

 

 

Your army is a joke i will get you !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BOOOOOOOOOOM !!!!!!!;-)

 

 

PokerStars Hand #99513728469: Hold'em No Limit ($0.08/$0.16 USD) - 2013/06/03 18:56:58 CET [2013/06/03 12:56:58 ET]

Table 'Syringa III' 6-max Seat #2 is the button

Seat 1: p3p0 ($75.55 in chips)

Seat 2: t0ny_3192 ($35.28 in chips)

Seat 3: multidonn ($46.45 in chips)

Seat 4: Spot.mee ($29.51 in chips)

Seat 5: tiltar_malle ($51.72 in chips)

Seat 6: donhenarrro ($37.69 in chips)

multidonn: posts small blind $0.08

Spot.mee: posts big blind $0.16

p3p0: posts the ante $0.04

t0ny_3192: posts the ante $0.04

multidonn: posts the ante $0.04

Spot.mee: posts the ante $0.04

tiltar_malle: posts the ante $0.04

donhenarrro: posts the ante $0.04

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 3 of Diamonds3 of Spades

tiltar_malle: raises $0.32 to $0.48

donhenarrro: folds

p3p0: folds

t0ny_3192: folds

multidonn: folds

Spot.mee: raises $0.32 to $0.80

tiltar_malle: raises $2.44 to $3.24

Spot.mee: calls $2.44

*** FLOP *** King of Clubs9 of Diamonds9 of Clubs

Spot.mee: bets $6.56

tiltar_malle: calls $6.56

*** TURN *** King of Clubs9 of Diamonds9 of Clubs2 of Clubs

Spot.mee: checks

tiltar_malle: bets $41.88 and is all-in

Spot.mee: calls $19.67 and is all-in

Uncalled bet ($22.21) returned to tiltar_malle

*** RIVER *** King of Clubs9 of Diamonds9 of Clubs2 of Clubs3 of Clubs

*** SHOW DOWN ***

Spot.mee: shows 10 of HeartsKing of Hearts (two pair, Kings and Nines)

tiltar_malle: shows 3 of Diamonds3 of Spades (a full house, Threes full of Nines)

tiltar_malle collected $57.76 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $59.26 | Rake $1.50

Board King of Clubs9 of Diamonds9 of Clubs2 of Clubs3 of Clubs

Seat 1: p3p0 folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: t0ny_3192 (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: multidonn (small blind) folded before Flop

Seat 4: Spot.mee (big blind) showed 10 of HeartsKing of Hearts and lost with two pair, Kings and Nines

Seat 5: tiltar_malle showed 3 of Diamonds3 of Spades and won ($57.76) with a full house, Threes full of Nines

Seat 6: donhenarrro folded before Flop (didn't bet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

vad gör man inte att man vill att det ska va så här men fan jag har det bra inga har ju sett hur det gick i slutet satt man får hoppas att det vänder det är allt !!!!!

 

 

MMmmm vi som sa det sa det och vi sa det för att det var sant inte falskt det var pointen !! men vi som sa det visste inte allt själva vi sa bara det som sas och det var inte allt det var andra som viste mer och andra som viste mindre men en sak är säker vi som finns andas inte samma lufrt !!!!

 

MM vi ser ut som skit men vi är heli ja heli hihihihihi fkkk you din fisk du kommer till heaven om du orkar hålla in magen i hundra dar !!!!!! inte busta på 100 dar då har man typ 100 k hhahahahahahhaha fett ska lita på de vi tar allt i ett andetag yiiihaaaaaa fkkk offf !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ahhahahahahahhahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

I'm so strong, the POKER DEMON is so strong, that you need the help of government??? HAHHAHAHAHA

 

hahahahhahahahahahahahahha you strong=?????? hjahahahhahaahahahahajajajaajajajaaajajahahahahahahaha why you Think i come to heaven to bust you aaaaa Just de hahhahahahahaahah !!!!

 

 

Vissa har sagt att dåliga saker kommer i Life men jag kan erkänna att det var fett dåligt ett tag en jävla pissdemon fick gotta sig i min misär men sen fick han ta han hahahhahahhaha hFKKKNN FISH I HATE YOU GO DIE FKN DEMON !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jajajajajjajaaj vad sker??? vem ser vem hör och vem kan fatta att det finaste av allt var att inte spela det var så skönt att bara va bust och äta mat och sova 12 h per dag och inte känna stress och tilt bara ligga och vänta på näste lön det var tider det vi kom inte in i matchen men vi kom alla fall ihåg hur jävla nice det var att ha holy spirit det var det enda som skänkte tröst i tider som dessa !!!!!

 

 

MEn vem sa att det är över VEM SA DET???? inte jag gör det nått att jag använder den här dagboken till att visa att det finns alltid mer en 2 sätt att komma till fighteen visa oss nu hur det gick i all time high i Life aaaa !!!!

 

 

Aja skiter i det här om det är så men vad säger dom som sitter och ser saker säger dom att intet är blott eller säger dom att allt är borta ????

 

 

det var allfall fett att göra 10 k pott med A high det var det finaste som hänt allt annat var ren bullshit det var det högsta jag spelat och det högsta jag vunnit och det var allt jag kunde tänka på när jag visade in andra i internet om hur det gick till i andra siden the other side !!!! visa saker säger man bara inte men fantastiskt vad man sitter och fjäskar för doktor om att få komma ut och få promenader att visa lite sjukdomsinsikt och sånna saker för att evventually komma ut men det tar det tar tid det var aalllt !!!!

 

 

aja fortfarande är det inte så kul att sitta och säga att det var tider det det var det men det var fan inte så lite jag spelat bort det var ganska fett med stålar som var borta det kändes !!!!

 

det fina med det hela är att jag får in ett ord i bossen om att inte sitta och säga saker till demonen det var bättre att bara skratta och säga fkk off och fish och allt det där men det var en kamp om det fina ett tag trodde jag han var i heaven men det var för att han kom in på besök men han trilla ur igen det var ett ord för mycket om han google translatar e det kört hihihihihiih

 

>OOOFTA att man kan va så här??? vem sa jag det idag fick jag vinna 14 dollar det finaste med det var att jag hade kul men vadå kul??????? varför finta jag ner det så myckett mmm fåna sig ofta och fitta e jag om jag finns i oss !!!!!

 

kunde jag göra det här själv hade jag gjort det men jag kan inte det så jag ficxxa ett nytt uppdrag det var att ta sig igenom det hårda off all time det var fånigt men sant aaaaaa OPPSALA iS the Town som jag ska bo i om det fixar sig det vet jag allt kan komma men inget kan stoppa oss om vi e på G kom in i matchen plzzzzz mmm kom in i matchen tack !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dags att börja om från scratch ska bygga upp till 2 k på .05 .10 25 dollar Deep

 

Kommer njuta av livet och spela säkert och aldrig busta igen det är allt !!!!!

 

 

den här var lite lustig han blixt syna !!!!

 

 

PokerStars Hand #100219566123: Hold'em No Limit ($0.05/$0.10 USD) - 2013/06/18 14:24:06 CET [2013/06/18 8:24:06 ET]

Table 'Cantabia III' 6-max Seat #3 is the button

Seat 1: tiltar_malle ($39.42 in chips)

Seat 3: Dm00012 ($11.39 in chips)

Seat 5: mineger ($7.48 in chips)

KingG007 will be allowed to play after the button

mineger: posts small blind $0.05

tiltar_malle: posts big blind $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.02

Dm00012: posts the ante $0.02

mineger: posts the ante $0.02

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Queen of ClubsQueen of Hearts

Dm00012: raises $0.20 to $0.30

mineger: calls $0.25

tiltar_malle: raises $0.80 to $1.10

Dm00012: calls $0.80

mineger: calls $0.80

*** FLOP *** 9 of Hearts10 of HeartsAce of Diamonds

mineger: checks

easyf42 joins the table at seat #6

tiltar_malle: bets $1.24

Dm00012: calls $1.24

mineger: folds

*** TURN *** 9 of Hearts10 of HeartsAce of Diamonds7 of Diamonds

tiltar_malle: checks

Dm00012: bets $4.18

Wiir joins the table at seat #2

tiltar_malle: raises $32.88 to $37.06 and is all-in

Dm00012: calls $4.85 and is all-in

Uncalled bet ($28.03) returned to tiltar_malle

*** RIVER *** 9 of Hearts10 of HeartsAce of Diamonds7 of DiamondsQueen of Spades

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows Queen of ClubsQueen of Hearts (three of a kind, Queens)

Dm00012: shows Jack of SpadesKing of Spades (a straight, Ten to Ace)

Dm00012 collected $22.90 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $23.90 | Rake $1

Board 9 of Hearts10 of HeartsAce of Diamonds7 of DiamondsQueen of Spades

Seat 1: tiltar_malle (big blind) showed Queen of ClubsQueen of Hearts and lost with three of a kind, Queens

Seat 3: Dm00012 (button) showed Jack of SpadesKing of Spades and won ($22.90) with a straight, Ten to Ace

Seat 5: mineger (small blind) folded on the Flop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade varit nice att lira .05 .10 25 dollar nl hu i homegame (på pokerstars) om nån är sugen att spela dom nivåerna !!!!!!

 

 

Bara säga till här om du är intresserad kan köra upp till 4 bord !!!!

 

 

Alla kan joina mitt homegame Club id: 732036

 

Kod : 12345678 eller 123456789

 

KOM IGEN MICRO FOR LIFE !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fostrad av en hossijanna hosssaaaaaa mmmm vi ses !!!!!

 

kom ner en dag och vinn ett annlete på att sitta och supppa sattaa ssssssaatttssaaaaaa MmmmM vi ger gärnet tills det är över en sak jag vill få in min hod i gemet i gemet viilll jag ha en ordnings vakt och en gem som spelar allt från fissa till disssaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!! din ord är danke skön till ett fånigt liv som e poker mmmmmmmmm missa inte chansen den komme en tag i assssllooooonnngggnnnnnn ASLUNGN!!! hehehehheheehhehehehehehe

 

 

 

 

vi sa je vad det finns desssaa tider e allt man sitter ochj snackar och säger en sak till dig och en annan till dig men dina ord är aalllllt !!!!!!

 

 

Vi som finns fattar vi simmmmaaaaaa ennn aaaaaaaaaaaaaaaaa som jag vill det va allt vi sa det tilll aaaaaaaaaallllllttttttt !!!!!!!!!!!

 

 

finns det ord så finns det måsten att visa sig strong e allt en sak gissa vem som lekeeeer fffinnnntaaaa aaaaaaaaaa vaaaaaaaaa hahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahha finta !!!!!

 

 

finta !!!!!!!!!!!

 

 

finns det några snälla barn hahhahahahahahahaahahhaahahaahhaaha HUHUHUJUHUHHYHYHYUHUHUHUHUHUIHUHU huuuuuuu!!!!!!!!

 

 

VEM SOM VILLL KAN SPELA HU hahahahahahahahahahahahaah fattaaaaaa jhahahahahahahahahahahaah alllsttssåååå sindens ansikte eee fan inte fin hihihihihihihihi mmmmm mister cool hahhahahahahahahah vafan sa du att du skulle intala atttaaaaaaaaaaaaaaaaa hahhahaahhhahaahahahahahahahahahaahahahahaahahahahah finnes några fiskar???? hahahahahhahahahahaahah

 

 

mister jag letar efter fisk vill du komma hahahahahahahahahahahahaah fatta jag e bust bbiiiilllyyyyy stejkkkiishhhhh aaaaaaaa vissst !!!!!! 100k hahhahahahahahahahahahahahhaahhaahah fattaaaa aaaaatttt det va iinnntteee aaaaaaaaaaaaaa sssooom sagt jag vill ha stejk tills dess skit på dig !!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälllla kan inte poker va så här jämmt jag vill alltid köpa ut på river och vinna stora big blinds från russia jag tar tillbax alllt som kommer till ryssland ska busta rysssisiiaaahahahhahahahaahhaahhahahahah

 

 

PokerStars Hand #100222797667: Hold'em No Limit ($0.05/$0.10 USD) - 2013/06/18 15:53:56 CET [2013/06/18 9:53:56 ET]

Table 'Cantabia III' 6-max Seat #5 is the button

Seat 1: tiltar_malle ($43.02 in chips)

Seat 2: Jhad.7 ($28.71 in chips)

Seat 3: apacz ($10 in chips)

Seat 4: mCoene ($32.42 in chips)

Seat 5: josip0202 ($27.24 in chips)

Seat 6: semyel33 ($20 in chips)

semyel33: posts small blind $0.05

tiltar_malle: posts big blind $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.02

Jhad.7: posts the ante $0.02

apacz: posts the ante $0.02

mCoene: posts the ante $0.02

josip0202: posts the ante $0.02

semyel33: posts the ante $0.02

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 10 of ClubsJack of Clubs

Jhad.7: folds

apacz: folds

mCoene: folds

josip0202: folds

semyel33: raises $0.20 to $0.30

tiltar_malle: raises $0.60 to $0.90

semyel33: raises $1.60 to $2.50

tiltar_malle: calls $1.60

*** FLOP *** 8 of SpadesAce of Clubs8 of Clubs

semyel33: bets $2.10

tiltar_malle: calls $2.10

*** TURN *** 8 of SpadesAce of Clubs8 of ClubsJack of Hearts

semyel33: bets $3.90

tiltar_malle: calls $3.90

*** RIVER *** 8 of SpadesAce of Clubs8 of ClubsJack of Hearts9 of Clubs

semyel33: bets $4.10

tiltar_malle: raises $30.40 to $34.50 and is all-in

semyel33: calls $7.38 and is all-in

Uncalled bet ($23.02) returned to tiltar_malle

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows 10 of ClubsJack of Clubs (a flush, Ace high)

semyel33: shows Queen of DiamondsAce of Spades (two pair, Aces and Eights)

tiltar_malle collected $38.58 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $40.08 | Rake $1.50

Board 8 of SpadesAce of Clubs8 of ClubsJack of Hearts9 of Clubs

Seat 1: tiltar_malle (big blind) showed 10 of ClubsJack of Clubs and won ($38.58) with a flush, Ace high

Seat 2: Jhad.7 folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: apacz folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: mCoene folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: josip0202 (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: semyel33 (small blind) showed Queen of DiamondsAce of Spades and lost with two pair, Aces and Eights

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LIMPFOooooolllllllddddd LIMP AND FOLD FOLD FOLD FOLDLFOOFDLFLFOFLFLFLFLl all the time nit nit nit !!!!! mmm puke me pukeooooottttttt PUCKOOOOT !!!!!!!!

 

 

YOu are so bad i hate your lame game BET POT pottptottptpootptoptotpptottopttopttoptpppooot fish !!!!!!

 

NO GAME aaaassstaaaaaaaaaaa asstaaaaaa hand assstaaaa haaanndddddd !!!!! EVEREY HAND I PLAY !!! you play ! hnnnnddd AA KK QQ JJ QWQQQQQ aaaaaa understand you are lame you give better action then nobody !!!!!

 

alright this is what i can tell you i will take the big risk and play you again you will have the change to bust me again i have 1 k til next month i play you for all of it if you dare !!!!!

 

 

nonononooonnononononon wwweee wont play aaaaaaa

 

 

thisiissss what i could do but this is not what i will do i will play you in 1 or 2 or 3 months not now so this is so fkkn retarded i will ask you to play me on .05 .10 25 dollar Deep table if you want action i give you 4 tables non stop and i will not quit that what i can offer !!!! :oops: :oops: :oops:

 

 

 

more to come thgiiis time i will play you for my Life if you win after 100k hands i never ever play poker again and you will be victorious if you win i will take my shiiit and go home that is in the crimiiinaaaal World with gangsters and real demons not sooo shiiittty tiny as you i mean the ones that i need to fkkkkknnnnnnnnnnnn uSEEE ALLL MU LIGHT AND ALL MY SKLLLLLLL im so much better then you think i can seeeeeeeeeeeeeeee GET IT????????? til your defense i can tell your bit younger then me and havent met the crew as i did when i was in your annnnntiiiiiiiii FKKK OOFFFF !!!

 

 

i cn tell you 1 thing im to goood tiooooo dideeeeeennt play get it?????

 

 

tillllttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrr______Maallleeee 11111111 THIS is true story i will come to the best games in a while til then i go ti fiishhh in the kindergarden and i will enjoy cause i love the game and im so lifggghhhhttttt I SE LIFGGGGHHHTTTT COULLLOOOORS REAL TRUE COLLORS !!!!!! this time i will tell you tilllltaaaa me more fkkkn demon i dont go to hell i never ever ever veeerrr go to hell i cant im ooon the first page !!!!

 

 

come on play me on .05 .10 yes 100k hands and the winnnerr get to play hifhgghsstakkkeess !!! take it ???????? thats a deal aaaa can make !!!!

 

 

first of alll didents saaw you on the games for a while are you aaaa ?????? mmååååstee va så sittt och snacka så här och alla fattar inte en sak dina saker säger inget dina saker löyyyssnnnnnnaaaarrrrrr heheheheheheheheehehehehehehehehe fiiitttaaaa som inte stejkar aaaaaa

 

 

MMM LIMPFOOLD DIN FURRR aaaaa fisstaaaaaa AAAAaaaaa fista mmm fissstaaa eeeeeee vaaaaaaa dina ord e allt dina ord e aaallllllttttttiidd alllllltiiiidd OOORD !!! aaaaa

 

 

 

DFiisidfaisdpasjdfsjdfipsdjipgjsipodfjgofisdjgöosdfgöosdfjgöoisdfijögoisdjg aaaaaaa betyder jag kan sectrrreet code kan du????? mmmmm fiiisssaaaaaa !!!!!! fisst aaaa vi som sigger ingenting vi sittarr och tittar !!!!

 

 

KOMIPPPISAR GE MIG DEG !!!!!!! till demon camp aalllt är i heaven ni får tillbaka !!!!!!!! mmmmmmmmmm ppossta inte händer från 0.05 .l10 plz aaaaaaaaaa ska sluta vissst vi ses !!!! LIMFPÖODLLD DIE !!!!i

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ashahahahhaahahahhahahah

 

When I first read the message, I thought "ok nice he wants to play for a tiny 1k now"... but I continue reading... and it was a lie!! ahahhahaha

 

POKER DEMON is so strong that you said again that you will play me in 2-3months ahahahhahahahahhaahhahahahah

 

YO motherfukker i dont play you today i will only play you if its .05 .10 25 dollar Deep then i play so dont talk to me about game unless you want to play those stakes thats it !!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...