Gå till innehåll

J-Tag @ SvS


JedenTag

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du tycker dessa ''aggro regsen'' spelar dåligt för de har hög 3bets range i pos. Du tycker det är konstigt att de floatar med när du gör det billigt. Du tycker också att det är sjukt att de slår C-bet flertalet gator när den klassiska /2 niten 9/10 gånger foldar bort sig...?? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många händer brukar du få in varje månad? Känns som att du får in rätt skön volym för att gå juridik, supa varje vecka och träna? :lol:

 

Landade på ~45k förra månaden, men kan säkert få in betydligt mer än så. Har väldigt mycket att göra i perioder och väldigt lite i andra, och så länge man inte är efterbliven och har en känsla för time management finns det tid till allt. Sen påverkar andra saker som ex hur mycket tid man behöver lägga ner på studierna för att kunna prestera, och det har aldrig varit ett problem för mig. Then again, spelade knappt nånting hela förra hösten.

 

Senaste månaderna så har jag varit i skolan kanske 5-6h/dag i veckorna, så typ mellan 09/10-15. Och så länge man pluggar effektivt där (vilket majoriteten inte riktigt gör, och därför spenderar 10h+ om dagen där istället) så har man all tid i världen att supa, grinda, träna osv efter det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första handen :-D,

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($450)

Hero ($400)

UTG ($500)

CO ($434)

BTN ($421)

 

Dealt to Hero K:heart: A:club:

 

fold, CO raises to $7, BTN calls $7, fold, Hero raises to $29, CO calls $22, BTN calls $22

 

FLOP ($88) K:diamond: Q:heart: 2:heart:

 

Hero bets $52, CO folds, BTN calls $52

 

TURN ($192) K:diamond: Q:heart: 2:heart: K:club:

 

Hero bets $102, BTN calls $102

 

RIVER ($396) K:diamond: Q:heart: 2:heart: K:club: 8:club:

 

Hero checks, BTN bets $198, Hero calls $198

 

BTN shows 4:heart: 5:heart:

(Pre 41%, Flop 32.7%, Turn 15.9%)

 

Hero shows K:heart: A:club:

(Pre 59%, Flop 67.3%, Turn 84.1%)

 

Hero wins $777

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plugg exakt hela dagen idag samtidigt som jag haft igång PartyPokers Big Game-stream på ena skärmen. Tony G har levererat ganska rejält i vanlig ordning, och han spårade sönder fullständigt vid ett tillfälle. Helt obegripligt för mig hur personen han skrek på inte kunde reagera hårdare/spotta honom i ansiktet/slå till honom. :-D

 

Inget lir alltså, men imorgon ska jag väl kunna få in 3k händer or so.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jäklar vad potter du vann från mig. Mkt bra spelat i övrigt :roll:

 

Största potten vi spelade mot varandra, varefter du började gråta på 3 olika bord. Ta ut kuken ur munnen och torka tårarna istället. Ja, jag är en "jättetråknit" som spelar 24/21/9 över 200k händer. Ska spela 35/29/10000 som du istället for your entertainment så att jag slipper bli häcklad i chatten. Det tar mig så hårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Största potten vi spelade mot varandra, varefter du började gråta på 3 olika bord. Ta ut kuken ur munnen och torka tårarna istället. Ja, jag är en "jättetråknit" som spelar 24/21/9 över 200k händer. Ska spela 35/29/10000 som du istället for your entertainment så att jag slipper bli häcklad i chatten. Det tar mig så hårt.

 

Såja!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...