JedenTag Postad 17 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2013 Går inte att spela, gick i 5 minuter sen fallerade det. Maybe 2morrow. Lates
JedenTag Postad 19 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2013 Ganska vidrig månad jämförelsevis, ligger lillplus efter ett par-tre dagar som har gått uselt. Back tot ~2k senaste dagarna på knappt någon volym alls. Inget pokersug, och när jag väl tvingar mig själv att lira är det utdragnings-VM blandat med ett par dåliga tiltspel som följer. Mycket annat att styra med som gör att jag inte har någon ork över till att lira. Måste få upp suget igen.
skivan Postad 19 Mars , 2013 Rapport Postad 19 Mars , 2013 Tråkigt med tröttswingen, hoppas det vänder. Gl vid borden!
JedenTag Postad 20 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2013 Flytt till Kina spikad mer eller mindre. Fantastiskt skönt att lämna Sverige. Ni som vet, hur ser det ut med grind därifrån? Några problem? Har ingen koll. Antar att allt går att lösa med VPN.
schumme Postad 20 Mars , 2013 Rapport Postad 20 Mars , 2013 Flytt till Kina spikad mer eller mindre. Fantastiskt skönt att lämna Sverige. Ni som vet, hur ser det ut med grind därifrån? Några problem? Har ingen koll. Antar att allt går att lösa med VPN. Du lär nog få använda VPN till det mesta. Rena Fort Knox där. Varför Kina? Varit där en gång och jag slipper gärna åka dit fler gånger.
Pkr_Falk Postad 20 Mars , 2013 Rapport Postad 20 Mars , 2013 Flytt till Kina spikad mer eller mindre. Fantastiskt skönt att lämna Sverige. Ni som vet, hur ser det ut med grind därifrån? Några problem? Har ingen koll. Antar att allt går att lösa med VPN. Fan vad skoj!
JedenTag Postad 20 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2013 Du lär nog få använda VPN till det mesta. Rena Fort Knox där. Varför Kina? Varit där en gång och jag slipper gärna åka dit fler gånger. Tror det är svårt för ett gäng på 4-5 killar att inte leva bra i Kina. Och om nu Kina skulle vara horribelt så är det relativt nära till mycket annat. Finns mycket att se. Har bott i USA och Kanada innan, och även bott i södra Europa, så känns ganska perfekt att sticka till Asien nu. Grindmotivation också.
schumme Postad 21 Mars , 2013 Rapport Postad 21 Mars , 2013 Tror det är svårt för ett gäng på 4-5 killar att inte leva bra i Kina. Och om nu Kina skulle vara horribelt så är det relativt nära till mycket annat. Finns mycket att se. Har bott i USA och Kanada innan, och även bott i södra Europa, så känns ganska perfekt att sticka till Asien nu. Grindmotivation också. Aha. Trodde du skulle åka själv, då fattar jag. Har också bott i USA under en period och det är riktigt nice.
JedenTag Postad 21 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2013 Blir nog att gå ner på /1 ett tag tills jag känner att jag inte springer vidrigt längre. Annars finns det risk att det backas onödigt mycket.
poppen Postad 22 Mars , 2013 Rapport Postad 22 Mars , 2013 Blir nog att gå ner på /1 ett tag tills jag känner att jag inte springer vidrigt längre. Annars finns det risk att det backas onödigt mycket. Äsch, filtrera bort turbo+ spela bara 4 bord+ tableselecta... bästa medicinen mot en "downsving";-)
JedenTag Postad 23 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2013 Lyckades hitta ett litet plus igår för första gången på hela veckan. Sen blev det att se matchen + utgång. Lol @ Sverige. Blir att försöka pressa in 4-5h nu, sen är det middag och utgång igen.
Lokenius Postad 23 Mars , 2013 Rapport Postad 23 Mars , 2013 +2kish idag. härligt, unnar dig verkligen det.. måste vara tufft att vart i en 1k hands downswing. Nu kan vi blicka framåt mot nya 50k hand stretches utan översetningar inb4 läggasigpåryggenigelkottsförsvar
dalton Postad 23 Mars , 2013 Rapport Postad 23 Mars , 2013 härligt, unnar dig verkligen det.. måste vara tufft att vart i en 1k hands downswing. Nu kan vi blicka framåt mot nya 50k hand stretches utan översetningar inb4 läggasigpåryggenigelkottsförsvar
heroxz Postad 24 Mars , 2013 Rapport Postad 24 Mars , 2013 härligt, unnar dig verkligen det.. måste vara tufft att vart i en 1k hands downswing. Nu kan vi blicka framåt mot nya 50k hand stretches utan översetningar inb4 läggasigpåryggenigelkottsförsvar .
JedenTag Postad 24 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2013 härligt, unnar dig verkligen det.. måste vara tufft att vart i en 1k hands downswing. Nu kan vi blicka framåt mot nya 50k hand stretches utan översetningar inb4 läggasigpåryggenigelkottsförsvar Gammal och trött. . Ointelligent förlorare. Orkar tyvärr inte skriva något mer kreativt eller vettigt än så, my mistake att jag sa att det har gått kasst senaste veckan, skulle förstått att jag mer eller mindre skulle behöva försvara mitt kontroversiella uttalande trots att jag inte ens nämnt ordet "downswing".
wahlen1 Postad 24 Mars , 2013 Rapport Postad 24 Mars , 2013 men en veckas "downswing" för oss vanliga är ganska jobbig men för dig är det väl att inte vinna 100000bb då det är standard för dig, plussar du bara 1000bb är det en dålig vecka, Mvh evigt bitter
speccan Postad 24 Mars , 2013 Rapport Postad 24 Mars , 2013 Jaaa JAaa Jeden, sluta plussa så mycket nu!, det är inget kul för oss andra!!, du ska banne mig inte komma här o tro att du är något!, pass på när variansen kommer och biter dig i stjärten!, ... jeez. Förstår verkligen inte folks problem, denna ljuvligt svenska bitterhet/avundsjuka som råder här alltså fan helt sjukt hur ni orkar.
spelare_ Postad 24 Mars , 2013 Rapport Postad 24 Mars , 2013 Jaaa JAaa Jeden, sluta plussa så mycket nu!, det är inget kul för oss andra!!, du ska banne mig inte komma här o tro att du är något!, pass på när variansen kommer och biter dig i stjärten!, ... jeez. Förstår verkligen inte folks problem, denna ljuvligt svenska bitterhet/avundsjuka som råder här alltså fan helt sjukt hur ni orkar. den svenska avundsjukan :lol:
JedenTag Postad 25 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2013 Godkänd session idag igen. Hade tänkt få in mer volym men bjöds på drama IRL istället. Igår och idag: den svenska avundsjukan :lol: Ord kan inte beskriva hur vidrigt tragisk du är.
minibiff Postad 25 Mars , 2013 Rapport Postad 25 Mars , 2013 Sjuk downswing du hamnade i omkring händerna 2400-2900 ! Hur gör du för att hålla modet uppe under sånna perioder?
Staash Postad 25 Mars , 2013 Rapport Postad 25 Mars , 2013 Antingen missförstod du eller jag, för jag uppfattade kommentaren spelare_ la som att han var på din sida?
foogel Postad 25 Mars , 2013 Rapport Postad 25 Mars , 2013 Antingen missförstod du eller jag, för jag uppfattade kommentaren spelare_ la som att han var på din sida? Jeden är på ingens sida, därför kan ingen vara på hans.
Staash Postad 25 Mars , 2013 Rapport Postad 25 Mars , 2013 Jeden är på ingens sida, därför kan ingen vara på hans. Det verkar åtminstone som att han utgår ifrån detta och biter tillbaka så jävla snabbt att han inte ens hinner reflektera om vad folk verkligen skriver!
Recommended Posts