Gå till innehåll

High/Love - Med sikte mot stjärnorna


Sunbird88

Recommended Posts

Fick ett fint mottagande på ipoker. Har hållt till mest på 1-2 för att vänja mig vid klienten osv..Blev verkligen knullad av dealern till en början men lyckades vända tillslut... Hoppas det håller i sig :lol:

 

91182012133483329.jpg

 

 

 

Brukar alltid instasätta mig när jag ser ett redpro på Stud8-borden. Här är en hand mot Jens Voertmann (men nu det är, no idea). I stud8 är ess ett så kraftfullt kort så även om du har en spelbar låg eller par i ess måste man trebetta trehandad med synligt ess. Om man bara synar vet jag ju att han inte har par i ess, men om man trebettar alla Ess har jag ju ingen aning och viker många fler 4e gator om han träffar bra o jag blankar.

 

 

Full Tilt Poker Game #31446179091: Table Laugh - $10/$20 Ante $1.50 - Limit Stud H/L - 18:47:26 ET - 2012/11/17

Seat 4: Jens Voertmann ($1,043.50)

Seat 6: DR-KUNDALINI ($139.50)

Seat 8: WTFseeB8 ($296)

WTFseeB8 antes $1.50

Jens Voertmann antes $1.50

DR-KUNDALINI antes $1.50

*** 3RD STREET *** (Total Pot: $4.50, 3 Players)

Dealt to Jens Voertmann Ace of Spades

Dealt to DR-KUNDALINI 2 of Diamonds

Dealt to WTFseeB8 6 of Clubs5 of Diamonds7 of Clubs

DR-KUNDALINI is low with 2 of Diamonds

DR-KUNDALINI brings in for $3

WTFseeB8 completes it to $10

Jens Voertmann calls $10

DR-KUNDALINI folds

*** 4TH STREET *** (Total Pot: $27.50, 2 Players)

Dealt to Jens Voertmann Ace of SpadesAce of Diamonds

Dealt to WTFseeB8 6 of Clubs5 of Diamonds7 of Clubs3 of Diamonds

Jens Voertmann bets $10

WTFseeB8 calls $10

*** 5TH STREET *** (Total Pot: $47.50, 2 Players)

Dealt to Jens Voertmann Ace of SpadesAce of DiamondsKing of Hearts

Dealt to WTFseeB8 6 of Clubs5 of Diamonds7 of Clubs3 of Diamonds2 of Hearts

Jens Voertmann checks

WTFseeB8 bets $20

Jens Voertmann calls $20

*** 6TH STREET *** (Total Pot: $87.50, 2 Players)

Dealt to Jens Voertmann Ace of SpadesAce of DiamondsKing of HeartsKing of Diamonds

Dealt to WTFseeB8 6 of Clubs5 of Diamonds7 of Clubs3 of Diamonds2 of Hearts4 of Spades

Jens Voertmann checks

WTFseeB8 bets $20

Jens Voertmann calls $20

*** 7TH STREET *** (Total Pot: $127.50, 2 Players)

Dealt to WTFseeB8 6 of Clubs5 of Diamonds7 of Clubs3 of Diamonds2 of Hearts4 of Spades6 of Diamonds

Jens Voertmann checks

WTFseeB8 bets $20

Jens Voertmann calls $20

*** SHOW DOWN ***

WTFseeB8 shows 6 of Diamonds6 of Clubs7 of Clubs3 of Diamonds2 of Hearts4 of Spades5 of Diamonds a straight, Seven high, for high and 6,5,4,3,2, for low

Jens Voertmann mucks

WTFseeB8 wins the high pot ($83.50) with a straight, Seven high

WTFseeB8 wins the low pot ($83) with 6,5,4,3,2

*** SUMMARY ***

Total pot $167.50 | Rake $1

Seat 4: Jens Voertmann mucked 8 of Hearts7 of HeartsAce of SpadesAce of DiamondsKing of HeartsKing of Diamonds6 of Spades - HI: two pair, Aces and Kings

Seat 6: DR-KUNDALINI folded on 3rd St.

Seat 8: WTFseeB8 showed 6 of Diamonds6 of Clubs7 of Clubs3 of Diamonds2 of Hearts4 of Spades5 of Diamonds and won ($166.50) with HI: a straight, Seven high; LO: 6,5,4,3,2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsatt swingy på ipoker... Ehhh... Gör mitt överlägset bästa men vissa lägen ör oundvikliga att få in de "dåligt" i..

 

 

Fått in en massa stud8-händer idag! Dessa dolda trissarna är alltid trevliga :)

 

 

Full Tilt Poker Game #31451608378: Table Vistacrest (heads up) - $8/$16 Ante $1.50 - Limit Stud H/L - 11:38:38 ET - 2012/11/18

Seat 1: WTFseeB8 ($170)

Seat 2: Fridaybrew ($148)

Fridaybrew antes $1.50

WTFseeB8 antes $1.50

*** 3RD STREET *** (Total Pot: $3, 2 Players)

Dealt to WTFseeB8 4 of Spades4 of DiamondsAce of Spades

Dealt to Fridaybrew 6 of Spades

Fridaybrew is low with 6 of Spades

Fridaybrew brings in for $2

WTFseeB8 completes it to $8

Fridaybrew raises to $16

WTFseeB8 calls $8

*** 4TH STREET *** (Total Pot: $35, 2 Players)

Dealt to WTFseeB8 4 of Spades4 of DiamondsAce of SpadesJack of Diamonds

Dealt to Fridaybrew 6 of Spades10 of Clubs

WTFseeB8 checks

Fridaybrew checks

*** 5TH STREET *** (Total Pot: $35, 2 Players)

Dealt to WTFseeB8 4 of Spades4 of DiamondsAce of SpadesJack of Diamonds4 of Hearts

Dealt to Fridaybrew 6 of Spades10 of Clubs6 of Diamonds

Fridaybrew bets $16

WTFseeB8 calls $16

*** 6TH STREET *** (Total Pot: $67, 2 Players)

Dealt to WTFseeB8 4 of Spades4 of DiamondsAce of SpadesJack of Diamonds4 of Hearts8 of Clubs

Dealt to Fridaybrew 6 of Spades10 of Clubs6 of DiamondsAce of Hearts

Fridaybrew bets $16

WTFseeB8 raises to $32

Fridaybrew calls $16

*** 7TH STREET *** (Total Pot: $131, 2 Players)

Dealt to WTFseeB8 4 of Spades4 of DiamondsAce of SpadesJack of Diamonds4 of Hearts8 of Clubs3 of Spades

Fridaybrew checks

WTFseeB8 bets $16

Fridaybrew calls $16

*** SHOW DOWN ***

WTFseeB8 shows 4 of Spades4 of DiamondsAce of SpadesJack of Diamonds4 of Hearts8 of Clubs3 of Spades three of a kind, Fours, for high

Fridaybrew mucks

WTFseeB8 wins the pot ($162.50) with three of a kind, Fours

No low hand qualified

*** SUMMARY ***

Total pot $163 | Rake $0.50

Seat 1: WTFseeB8 showed 4 of Spades4 of DiamondsAce of SpadesJack of Diamonds4 of Hearts8 of Clubs3 of Spades and won ($162.50) with HI: three of a kind, Fours

Seat 2: Fridaybrew mucked

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du lär ju fixa begripliga HH's så man fattar något :shock:

 

Haha, vet inte hur det skulle kunna vara mer tydligt :lol:

 

-Först lägger vi ante

 

-Du ser mina hålkort och mitt dörrkort samt villians dörrkort

 

-Bring in, complete och eventuell raise

 

-4:e gatan + bets osv... ända tills 7:e gatan

 

-Showdown

 

 

Dom har trollat med formatet på stöthänderna för varken en converter eller PT läser in händer korrekt :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man borde börja spela lite Stöt.

 

Det tycker jag absolut! Stud8 tycker jag är det överlägset roligaste spelet alla kategorier. Fullring är avg pott ofta 7-10BB vilket är mycke för limitspel. Sen är det jävla massa action och utrymme för "expertspel" i många lägen. Nackdelen är att den sämre spelaren gular på tog för lätt :P

 

Poker är ju otroligt nl/plo-orienterat tyvärr. Men det är ju inte så konstigt när de flesta highstakes är nl/plo och folk gillar ju att jämföra sig och göra som de bästa. Sen finns det en allmän uppfattning om att splitt - och limitspel är tråkiga och blir bara splitt heeela tiden. Tyvärr har ju HORSE aldrig slagit igenom som mixedgame utan det är muppspel som pinnable o 5card plo med ett byte etc som spelas vid dealers choise istället. Blääh...

 

Om SvS skulle dumpa alla sökö, americana o skit o istället ha HORSE-bord hade ingen vart gladare än jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går troll i omahan nu. EV-grafen har tagit kurs mot avgrunden och inte många händer står där dom borde stå...

 

Iom att jag aldrig viker turn/river här ändå tycker jag de e lika bra att få in de direkt och "hoppas" att jag står för 75%. Är det fel sätt att tänka på lr? Fi vikar nästan alltid upp en hand som kvartar mig :S... Kan ju aldrig bara syna flopp heller. Fold eller push imo..

 

 

iPoker - $4 PL Hi/Lo (6 max) - Omaha Hi/Lo - 5 players

Hand converted by PokerTracker 4

 

BB: $849.10

UTG: $388.00

Hero (CO): $439.90

BTN: $154.00

SB: $666.00

 

SB posts SB $2.00, BB posts BB $4.00

 

Pre Flop: (pot: $6.00) Hero has Q:club: 8:diamond: 2:spade: A:club:

 

UTG raises to $14.00, Hero calls $14.00, fold, fold, fold

 

Flop: ($34.00, 2 players) 8:club: 3:spade: 7:diamond:

UTG bets $20.00, Hero raises to $70.50, UTG raises to $245.50, Hero raises to $425.90, UTG calls $128.50

 

Turn: ($782.00, 2 players) 5:spade:

 

River: ($782.00, 2 players) J:diamond:

 

UTG shows 9:spade: A:diamond: 9:diamond: 2:club: (One Pair, Nines) (Pre 48%, Flop 55%, Turn 61%)

Hero shows Q:club: 8:diamond: 2:spade: A:club: (One Pair, Eights) (Pre 52%, Flop 45%, Turn 39%)

UTG wins $584.25

Hero wins $194.75

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HU mot random som tre - och fyrbettar en stor del pre. Fi kan ju ha allt mellan himmel och jord men iom synen på turn har han väl någon slags hand/drag

 

Är riverbeten okej?

 

 

GTECH G2 (Boss) - kr10 PL Hi/Lo (5 max) - Omaha Hi/Lo - 2 players

Hand converted by PokerTracker 4

 

Hero (SB): k1,637.33

BB: k2,445.70

 

Hero posts SB k5.00, BB posts BB k10.00

 

Pre Flop: (pot: k15.00) Hero has 3:diamond: Q:diamond: 2:heart: J:heart:

 

Hero raises to k25.00, BB raises to k75.00, Hero calls k50.00

 

Flop: (k150.00, 2 players) J:club: 3:spade: Q:club:

BB bets k120.00, Hero calls k120.00

 

Turn: (k390.00, 2 players) 9:diamond:

BB checks, Hero bets k292.50, BB calls k292.50

 

River: (k975.00, 2 players) 5:heart:

BB checks, Hero bets k975.00, BB...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget stort fan av river.. Inte många händer han bluffcatchar här som du slår.. Ibland får du splitt av QJ, set eller T8 kan eventuellt ta den här linjen.. Tror jag ofta håller min size mindre på river för att försöka få syn av sämre tvåpar osv.. Det gör det billigare för oss att bluffa också.. Om du dock vill ha pott som standard på river med hela din range så är det fine dock imo.

 

Om jag inte ser fel så finns det ingen låghand ute?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget stort fan av river.. Inte många händer han bluffcatchar här som du slår.. Ibland får du splitt av QJ, set eller T8 kan eventuellt ta den här linjen.. Tror jag ofta håller min size mindre på river för att försöka få syn av sämre tvåpar osv.. Det gör det billigare för oss att bluffa också.. Om du dock vill ha pott som standard på river med hela din range så är det fine dock imo.

 

Om jag inte ser fel så finns det ingen låghand ute?

 

Precis, ingen låg ute.

 

Tänkte betta mindre först, men hade en jävla känsla att han va på nötfärgdraget och skulle betala med i princip vad som helst som slår en bluff. Generellt är det väl inte super att potta river, när som du säger, vi ofta är slagna om vi får syn samt att vi har mycke showdownvalue. Men när FI inte gör anspråk på potten på turn eller river känns de ju ofta som att vi har bäst hand...

 

 

Ingen låghand ute nej.

 

Jag size'ar mindre på river alt check beroende på fi

 

Oki..Helt klart FI-beroende men jag gillar nog att checka bakom mer än att betta mindre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den stationara datorn e pa lagning, sa har vart sparsam me updates for de ser sa muppigt ut utan svenska bokstaver imo :lol:

 

Annnnnnntligen e denna manaden over!

 

Efter regn kommer solsken far vi hoppas. Vart en riktigt gnetmanad som aldrig forr. Har alla hander pa andra datorn men haft nastbast hand sa manga ganger :-P .. Blev en bra avslutningen idag iaf med ett 8K+, hoppas den formen kan fortsatta in i december...

 

Det utebliva resultatet blev:

 

Boss: -390 euro @ 8.5

Svs: -4349kr

Ftp: +$791@ 6.5

Ps: -$380 @ 6.5

 

= -4993 kr

 

Redovisar inte stakepengarna. Har daremot bytt ipoker mot Boss media istallet. Trivdes inte alls pa ipoker...

 

Jaja... Dags att mosa i december nu da!

 

Hoppas de gick battre for alla andra :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Decembermalet blir att logga 40k hander. Kommer spela svs/boss/revolution och fokusera mestadels pa plo8. Stud8 e fett kul men tva hubord dar tar upp for mkt fokus och jag maste vanda plo8-trenden :lol:

 

Startar ju som sagt en javla massa bord, sa det blir ju en del HU. Pa svs/boss ar std att alla i stort sett pottar pre medans pa revolution ar miniraise i stort sett standard. Sjalv foredrar jag 3/4-pott som standard pre, flopp, turn, river oavsett. Det ar helt klart min favvoknapp! Men.. Hur spelar ni mot FI som konstant dubblar knappen? Mer trebet? Syna o skjuta rakt ut? Folda samma % pre som mot potthoj?

 

Mot spec tva spelare som spelar ganska frekvent pa svs och gillar HU har jag borjat minihoja 90% fran knappen. Resultatet ar att dom tillslut borjar lessna o 3betta hela tiden :lol:

 

Vilken hu-strategi foredrar ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick kasst som fan igar och bestamde mig for att enbart spela HU-bord pa svs numera. Sa trott pa att starta alla fullringgames som anda bara fylls me regs som inte vill spela hu eller gora nagot sjalva for att starta bord. Sa endast Hubord pa svs denna manaden. Roligare pa de andra siterna dar det faktiskt rullar games pa kvallarna som bara ar att hoppa in i, da gor jag garna mitt for att starta annu fler eller halla dom levande. Kanske sitter pa de andras bord nar de fattar att games inte startar automatiskt iofs...:-)

 

Fick iaf me mig 11k fran dagens spel o en fin 1100 euro rakeback fran boss!

 

Har ar dagens Hu-graf fran svs...

 

013201244310P2247.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kul att det går bra för dig :)

 

Det går långt ifrån så bra!

 

Va enkelt o dricka kaffe o spela in 350kr/h förr men nu får jag allt anstränga mig lite mer...

 

Fokus, fokus och mer fokus krävs då jag ibland hittar mig själv i bryr-mig-inte-mode. Blir ju sällan tiltad men bryr mig inte så mycke om vinster eller förluster från dag till dag heller. Därför är det bara väldigt onödigt o spewa iväg 12k första dagen på kalendermånaden utan egentlig anledig. Går ofta i tankar hur jag ska börja bry mig mer. Alla bäckar små, som man brukar säga.

 

Tar examen i juni, så ett halvkul "projekt" (för att ta det mer seriöst) skulle kunna att vara slaska ihop till en lägenhetsinsats under första halvåret 2013. Vi får se...

 

Just nu ligger fokus på att hitta in i gamemode igen och fixa ett okej decemberresultat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Största spelade potten i dagboken än så länge... Vart e en blank turn?! :lol:

 

GTECH G2 (Boss) - $4 PL Hi/Lo (5 max) - Omaha Hi/Lo - 3 players

Hand converted by PokerTracker 4

 

BTN: $1,980.31

Hero (SB): $775.00

BB: $1,710.40

 

Hero posts SB $2.00, BB posts BB $4.00

 

Pre Flop: (pot: $6.00) Hero has 8:spade: A:club: 2:spade: 8:heart:

 

fold, Hero raises to $12.00, BB calls $8.00

 

Flop: ($24.00, 2 players) 7:spade: 5:diamond: 8:diamond:

Hero bets $18.00, BB raises to $78.00, Hero raises to $258.00, BB raises to $798.00, Hero calls $505.00 and is all-in

 

Turn: ($1550.00, 2 players) 2:diamond:

 

River: ($1550.00, 2 players) 5:spade:

 

Hero shows 8:spade: A:club: 2:spade: 8:heart: (Full House, Eights full of Fives) (Pre 65%, Flop 59%, Turn 16%)

BB shows 2:heart: 4:spade: 6:heart: 6:diamond: (Straight, Eight High) (Pre 35%, Flop 41%, Turn 84%)

Hero wins $773.50

BB wins $773.50

 

--------------------

 

Samma fi som i handen ovan. Han är aktiv och trodde först han spela plo high, så han kan ju ha vad som... Superenkel fold? Eller checkar ni turn för pottkontroll?

 

GTECH G2 (Boss) - $4 PL Hi/Lo (5 max) - Omaha Hi/Lo - 3 players

Hand converted by PokerTracker 4

 

BB: $2,792.31

Hero (BTN): $501.80

SB: $432.50

 

SB posts SB $2.00, BB posts BB $4.00

 

Pre Flop: (pot: $6.00) Hero has 5:club: 8:heart: A:club: 2:heart:

 

Hero raises to $11.50, SB raises to $31.75, fold, Hero calls $20.25

 

Flop: ($67.50, 2 players) A:heart: 5:heart: T:heart:

SB bets $33.75, Hero calls $33.75

 

Turn: ($135.00, 2 players) J:spade:

SB checks, Hero bets $92.00, SB raises to $367.00 and is all-in, Hero ....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer väl det första strategiorienterade...

 

Här är en ganska vanlig situation som uppkommer ganska ofta både HU och på ringborden som enligt mitt tycke många är alldeles för många försöker gå för check/raise på tok för ofta eller pottar fullt och driva ut alla sämre händer. Självklart beror det på stackdjup etc. Jag gillar att leda för halvpott av den anledningen att FI kommer stoppa in de ganska så light. Om han får för sig att syna med 2p/set (som hade foldats mot pottbet) har vi massa fold eq på river om den blankar. Om Fi synar med med höga stegen och vi spikar ruter kommer han kanske betala river.

 

Det är lite som att spela bara A2 i vissa lägen. Många bombar flopp och turn bara för att få folk att folda istället för att låta dom syna med, bygga upp potten, och ha kvar tillräckligt med fold eq på river. Obv beror ju det på vem FI är osv... Men många A2s spelas på tok för snabbt imo

 

GTECH G2 (Boss) - kr5 PL Hi/Lo (2 max) - Omaha Hi/Lo - 2 players

Hand converted by PokerTracker 4

 

SB: k996.57

Hero (BB): k1,000.64

 

SB posts SB k2.50, Hero posts BB k5.00

 

Pre Flop: (pot: k7.50) Hero has A:spade: K:diamond: K:heart: 2:diamond:

 

SB raises to k10.00, Hero raises to k30.00, SB calls k20.00

 

Flop: (k60.00, 2 players) Q:diamond: 4:heart: 6:heart:

Hero bets k45.00, SB raises to k195.00, Hero calls k150.00

 

Turn: (k450.00, 2 players) 8:diamond:

Hero bets k245.00, SB raises to k771.57 and is all-in, Hero calls k526.57

 

River: (k1993.14, 2 players) 7:heart:

 

SB shows 6:club: J:spade: 6:spade: 9:spade: (Three of a Kind, Sixes) (Pre 25%, Flop 57%, Turn 39%)

Hero shows A:spade: K:diamond: K:heart: 2:diamond: (One Pair, Kings) (Pre 75%, Flop 43%, Turn 61%)

SB wins k994.07

Hero wins k994.07

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pumpar på bra i hu men läcker som fan i 5/6-manna tyvärr. Måste fixa de... Dagbokens största scoop kom idag iaf.. Får vänta ytterligare på den första femsiffriga potten :P

 

GTECH G2 (Boss) - $4 PL Hi/Lo (6 max) - Omaha Hi/Lo - 3 players

Hand converted by PokerTracker 4

 

SB: $1,182.94

Hero (BB): $579.50

BTN: $908.88

 

SB posts SB $2.00, Hero posts BB $4.00

 

Pre Flop: (pot: $6.00) Hero has 5:heart: 2:club: 4:diamond: A:spade:

 

fold, SB raises to $10.00, Hero raises to $30.00, SB calls $20.00

 

Flop: ($60.00, 2 players) A:diamond: 5:diamond: 7:spade:

SB checks, Hero bets $45.00, SB calls $45.00

 

Turn: ($150.00, 2 players) 8:club:

SB checks, Hero bets $150.00, SB calls $150.00

 

River: ($450.00, 2 players) 6:club:

SB checks, Hero bets $354.50 and is all-in, SB calls $354.50

 

SB shows K:spade: 9:club: 3:heart: A:heart: (One Pair, Aces) (Pre 54%, Flop 26%, Turn 19%)

Hero shows 5:heart: 2:club: 4:diamond: A:spade: (Straight, Eight High) (Pre 46%, Flop 74%, Turn 81%)

Hero wins $1,156.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är en PLO-video av Phil Galfond när han spelar 200-400 http://www.runitonce.com/plo/free-phil-galfond-video/

 

Han snackar konstant ranger och balansering. Något som jag själv är ganska dålig på. Ofta känns mina händer lite väl face up, speciellt i 6max. Finns mycket att jobba på även om det är ganska onödigt att bluffa o reppa saker i lägen då FI aldrig foldar sin låga ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar inte komma nya spelare till Plo8, tyvärr. Inte genom denna kanalen iaf. Spelar väl ingen roll om en apa med lite logiskt tänkande skulle kunna vinna för 10bb/100 på de lägre staksen efter nån timmes coaching. Folk gillar sitt no limit donkem för mkt :lol:

 

Pumpat på som inihelvete denna månaden iaf och det känns bra. Grävt mig ur -15k-hål på samtliga sidor och ligger (för tillfället) på grönt.

 

Lyckats nå årsmålet på 200k för andra året i rad. Känns bra.

 

Tar en dagbokspaus till 1jan. Tänkte göra ett desperat försök att spela ihop till en lägenhetsinsats under de fem första kalendermånaderna 2013!

 

Kul att några har läst iaf :-)

 

Tills dess,

God Jul på er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar inte komma nya spelare till Plo8, tyvärr. Inte genom denna kanalen iaf. Spelar väl ingen roll om en apa med lite logiskt tänkande skulle kunna vinna för 10bb/100 på de lägre staksen efter nån timmes coaching. Folk gillar sitt no limit donkem för mkt :lol:

 

Pumpat på som inihelvete denna månaden iaf och det känns bra. Grävt mig ur -15k-hål på samtliga sidor och ligger (för tillfället) på grönt.

 

Lyckats nå årsmålet på 200k för andra året i rad. Känns bra.

 

Tar en dagbokspaus till 1jan. Tänkte göra ett desperat försök att spela ihop till en lägenhetsinsats under de fem första kalendermånaderna 2013!

 

Kul att några har läst iaf :-)

 

Tills dess,

God Jul på er!

 

God jul.. Klickar in här ibland och läser. Gillar. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på en sak ang multiaccounting.

 

Om jag spelar på samma nätverk men varierar med olika konton från olika skins, är det då multi accounting?

 

Jag har ju konto på två olika Boss-skins tex.

 

Det hade kunnat pressa min rakeback upp över skyarna...

 

Har redan rakeat $2700 på virgin och det finns ingen chans att någon slår mig i RTR:s race eller kommer tvåa i sajtracet. I och med att racen redan är cappade till 300 resp 600 euro kan jag inte vinna mer där, så nu blir det endast 30% resetn av månaden.

 

Min rakeback om jag droppar Virgin nu kommer landa på 80% och jag kan fortsätta pumpa från typ PokerHeaven med nytt race...

 

Smart eller dumt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...