Shahin86 Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Skönt att man avstod Llorrente och Torres, ville inte riskera att få dyra spelare på bänken. (= (= (= Citera
m1978 Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Tv4 har reklam, Svt har Nannskog.. vet inte vilket som är värst. Citera
devalanteriel Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 SVT har Hägerfors, oavsett hur gammal han är kommer det alltid att höja betyget bara för att det är Arne. Citera
devalanteriel Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Sjukt att fabben startar. SJukt ! Såja, mål också. Behövde jag... Citera
schoolbook Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Och där satt kaptensvalet (Jelavic) Citera
Tele Postad 11 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2012 10k-4k-1k röst här:-P Edit. Mierda Har ni lagt mycket tid på laget? Jag har inte orkat gå igenom poängsystemet men antar/hoppas att det är liknande aftonbladets sunkelva. Röstar också 10-4-1. Citera
devalanteriel Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Dags att lägga en timme innan arbetsdagen börjar på att göra jobbet seriöst den här gången. Citera
devalanteriel Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Rosenberg... det var värst. Elmander inte helt frisk än då? Citera
berghet Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Rosenberg... det var värst. Elmander inte helt frisk än då? Haha man lyckas ju välja varje bänkvärmare i em... Tridde verkligen han skulle starta.. Citera
Mecklenburgare Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Tv4 har reklam, Svt har Nannskog.. vet inte vilket som är värst. TV4 har hittills haft Bojan och Seger. Men håller med, de kan inte ha haft någon audition när de valde Nannskog. Blir stirrig bara av att se på honom. Edit: Måste flika in med några skarpa analyser jag hört under dagarna. Nannskog sa att Lewandowski sprang åt fel håll för att fira sitt mål... Seger sa att Cech hade bra teknik och var lång! Citera
SasaMatic Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 tycker faktiskt nannskog har varit helt ok efter vad jag har sett. risig biostudio dock Citera
Peruken Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Röstar också 10-4-1. Seriöst, vad är det frågan om? Hitta mittfältare i Ryssland som gör 2 mål som kapten och dessutom halvdassig (imho) kroat som stänker in dubbla. Otroligt hög klass i toppen av ligan. Citera
devalanteriel Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Första 25 av FRA-ENG är fan tråkigare än minut 92+ av SWE-DEN 2004. Edit: Oväntat att det blir mål en halvminut efter... Citera
Mecklenburgare Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Tråkigaste halvleken hittills i EM, från båda lagen. Citera
el_kryddo Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Tråkigaste halvleken hittills i EM, från båda lagen. Frankrike har fan kört samma tråkrace i snart tio år, alla vägrar ta löpningar och vill bara stå som en Zidane med bollen mitt på plan. In med Ben Arfa eller nåt, gillar inte oavgjort här med blågula ögon. Citera
m1978 Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Ut med Rosenberg, upp med Toivonen och in med Chippen eller Bajrami på vänsterkanten. Och ska Toivonen fortsätta på vänsterkanten får han fan ta och börja hjälpa Olsson lite mer. Citera
Mecklenburgare Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Ut med Granqvist också, stabbigare mittback får man leta efter. Annars är jag imponerad av Ukraina, helt klart det lag som spelat bäst idag. Citera
devalanteriel Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Mmm, Ukraina har inte jättejättemycket talang men de ger fan vad de har och det är cred. Citera
Crappy Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Var har Zlatan tagit vägen sista kvarten? Men i mitt tycker är det inte konstigt, risken för 1-2,1-2,1-2 är uppenbar. Vi spelar Målvakt som "blev trött i benen" sist och fick byta. Vilket synts på hans halvdana rensningar sista halvtimmen, inte upp till halva plan Mittbackar, en föredetting som trotts allt ger allt, och två alternativ som inte räcker till Ytterbackar, ingen som räcker till Mittmitt, två föredettingar, alternativ en föredetting och en som inte räcker till riktigt Yttermitt, ingen som räcker till. Zlatan ofc, Framåt, en halvskadad alternativt en som inte räcker till ordentligt. Självklart, de är bra i sina respektive klubblag, men ingen räcker till internationellt Trist men fakta IMHO Citera
Shahin86 Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Grr EM skulle starta ikväll inte sluta! Citera
Mecklenburgare Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Var har Zlatan tagit vägen sista kvarten? Men i mitt tycker är det inte konstigt, risken för 1-2,1-2,1-2 är uppenbar. Vi spelar Målvakt som "blev trött i benen" sist och fick byta. Vilket synts på hans halvdana rensningar sista halvtimmen, inte upp till halva plan Mittbackar, en föredetting som trotts allt ger allt, och två alternativ som inte räcker till Ytterbackar, ingen som räcker till Mittmitt, två föredettingar, alternativ en föredetting och en som inte räcker till riktigt Yttermitt, ingen som räcker till. Zlatan ofc, Framåt, en halvskadad alternativt en som inte räcker till ordentligt. Självklart, de är bra i sina respektive klubblag, men ingen räcker till internationellt Trist men fakta IMHO Detta var en riktigt skarp analys! Citera
devalanteriel Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Fick vara glad i några minuter i alla fall. Har sett varje sekund av EM hittills, tror jag skiter i resten utom Tysklands och Sveriges matcher nu. Sjukt att Christian Wilhelmsson är bäst svensk på plan. Mellberg och Zlatan iaf inte dåliga. Kudos till Martin Olsson som ensam kämpade på utav bara helvete. Citera
Crappy Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Detta var en riktigt skarp analys! Haha jaja, någon måste säga det uppenbara Sjukt att Christian Wilhelmsson är bäst svensk på plan. Mellberg och Zlatan iaf inte dåliga. Kudos till Martin Olsson som ensam kämpade på utav bara helvete. Det däremot var en bra analys Citera
el_kryddo Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Nu är det bara att släppa Sverige och njuta av bra fotboll under resten av EM, lite skönt å slippa nervositeten. Lasse Lagerbäck kommer alltid va kung i min bok, under hans styre hade vi aldrig släppt in den där hörnan. Skiter väl i om spelarna har en go stämning på spelarhotellet när de lirar pingis, det är resultaten som räknas. Mvh Preciskörtmittwildcard Citera
devalanteriel Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Ska köra mitt i morgon. Hur funkade det? När jag klickade förut stod det att jag skulle ta det när jag bekräftade mina transfers... men jag fick inte gå till bekräftelseskärmen eftersom varje transfer kostade 3p. Citera
Recommended Posts