Gå till innehåll

Drömelvan-EM


Recommended Posts

  • Svars 248
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fan att jag inte vågade kaptena Torres. Var grymt sugen men vore för surt om han skulle sitta på bänken, så valde Iniesta istället. Nåja, bra dag med två mål av Torres, ett av Mandsjukic och assist av Strinic.

 

PS. Vet ni vilken fotbollstränare som även byggt Spanska Trappan i Rom?

Trappatoni

 

PS 2. Vet ni vilken fotbollstränare som alltid börjar dagen med en liten hutt italiensk sprit?

Grappatoni

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13p från Silva i kväll, högst av alla spelare i omgången... och kapten på det. Äntligen flyt. Nu tänker jag fasen klättra.

 

samma här :) dock besvken på de byten jag gjorde slutstressen innan spelstopp då både torres pilar och dzagoev fick lämna laget.. måste ju klaga lite :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iskallt internet här nere i Turkiet så hann inte byta lag 473 gånger som sist, kanske går bättre då (=

 

Är ganska all in på att Tyskland o Portugal håller nollan, fan va man ville ha 6 spelare från båda dom lagen.

 

Första gången i mitt liv man får heja på Ronaldo också, blir spännande o se restens lag, känns som 9 av 10 lag har Ronaldo o Gomez?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...