Gå till innehåll

Bonuserbjudande 100% extra fråga


whatman

Recommended Posts

Tjena!

 

Tänkte sätta in en några lax och försöka bygga upp en rulle på partypoker. Då ser jag att de har ett erbjudande då man får dubbelt och det vore ju nice att börja dubbelt med startrullen. Vet att när jag var 18 bast så lirade jag oseriöst på partypoker och tog något bonuserbjudande och vann typ 500 dollar, sedan tänkte jag ta ut de men då funka inte det för jag hade inte omsatt en viss summa typ. Vågar man ta detta erbjudande?

 

Vad är detta för slags erbjudande? Sätter jag in 5000 så är ju 500 10% av det. När får jag dem då? 1.53* bonusbeloppet på partypoker.com. Det är ca 75 dollar, (75*1.53) så alltså måste jag upp i 115 poäng i partypoints för att få 500 (10%) ? Räknar jag rätt eller någon annan som kan hjälpa mig lite :) Vore schysst.

 

Info om erbjudandet från party:

 

Utdelad i 10 lika stora delar á 10.0% av insättningsbeloppet per utbetalning. Varje del betalas ut när:

 

Poäng = 1.53 gånger bonusbeloppet på PartyPoker.com

 

 

 

Tacksam för svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om man ska ta erbjudandet? Alltid nice med lite extra bonus men tror ni att man förlorar på detta? Asså typ om man tänker ta ut så går inte det eftersom man inte har omsatt tillräckligt eller något, men det står ju inte i infon om bonusen så det borde inte vara så, men man vet aldrig?

 

Snälla kan någon svara! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas detta förklarar din fråga. Detta exempel är för Partypoker, 100% upp till $500

 

Sätt in $/£/€25

få $/£/€25

 

Sätt in $/£/€50

få $/£/€50

 

Sätt in $/£/€500

få $/£/€500

 

Då bonusen är satt som max på $500 så om du sätter in till exempel $2000 så får du $500 i bonus.

 

Bonusen delas upp och betalas ut i 10 delar. Du kommer att få bonusdelarna i takt med att du spelar på PartyPoker.com och samlar poäng.

 

Du har 60 dagar på dig att ta ut din bonus, oberoende av valuta. Olika valutor har dock olika begränsningar för inlösen:

 

Amerikanska och kanadensiska dollar: du måste spela ihop sex gånger bonusbeloppet i PartyPoints

 

Euro: du måste spela ihop åtta gånger bonusbeloppet i PartyPoints

 

Pund: du måste spela ihop nio gånger bonusbeloppet i PartyPoints

 

Läs mer om partypoints på hemsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...