POkaa Postad 5 September , 2012 Rapport Postad 5 September , 2012 Ryggar detta... gl! [] Inte förlora 100k sek gl! Citera
Starfitter Postad 7 September , 2012 Författare Rapport Postad 7 September , 2012 Poker [] Spela 10k händer [] Vinna mer än min förväntade winrate [] Spela bra och häftigt Studier [] Läsa klart litteraturen för delkursen [] Ha 95% närvaro och ta bra anteckningar [] Inte grinda på föreläsningar Träning [] Följa mitt nya träningsupplägg* [] Springa 3 mil [] Vara på vikt ATL [] Genomföra alla gympass i långärmad tröja Livet [] Vara en bra sambo [] Trivas i min vardag [] Styra upp allt inför flytt [] Bli av med mitt sockerberoende (Träning?) * Ett upplägg baserat på 5x5 där jag delar in kroppen i under/överkropp och kör ett tungt och ett lätt pass för varje per vecka. Dvs 4 pass per cykel (ofta vecka) Citera
ViktorH Postad 7 September , 2012 Rapport Postad 7 September , 2012 September [] vinna 100k sek ryggar även jag Citera
Opteron Postad 7 September , 2012 Rapport Postad 7 September , 2012 [] Inte förlora 100k sek ryggar detta Citera
Metaddict Postad 11 September , 2012 Rapport Postad 11 September , 2012 Satte mål i söndags som jag glömde skriva ner. [ ] Tre gympass innan fredag. [ ] Tre pokersessioner innan fredag. [ ] Inte köpa godis eller cola innan fredag (har lite godis hemma som jag ger mig själv tillstånd att käka upp). Citera
JackVegas Postad 11 September , 2012 Rapport Postad 11 September , 2012 Sommarmål [16,6] <24 HCP på golf.se [24:18] 1 mil crosstrainer på 25:00 blankt eller under (9/16 motstånd) [väldigt nära] Vara nl1k hu reg igen Bokar mina sommarmål då den mer eller mindre är över, gg! Citera
speccan Postad 11 September , 2012 Rapport Postad 11 September , 2012 Septembah: [] Plussa 20k riksdaler. [] Kröka mycket. [] Komma igång med försäsongs åkning (snowboard) och börja ladda inför kommande säsong. [] Göra minst 5 besök på cc sthlm. [] Spela ett par turrar på svs/stars. [] Bli duktigare på åka rullbräda. Citera
Metaddict Postad 11 September , 2012 Rapport Postad 11 September , 2012 Bokar mina sommarmål då den mer eller mindre är över, gg! Snyggt! Citera
Metaddict Postad 13 September , 2012 Rapport Postad 13 September , 2012 Satte mål i söndags som jag glömde skriva ner. [X] Tre gympass innan fredag. (Tre gympass med bra fokus PLUS en powerwalk ) [X] Tre pokersessioner innan fredag. (Fyra stycken ) [X] Inte köpa godis eller cola innan fredag (har lite godis hemma som jag ger mig själv tillstånd att käka upp). (Inte en droppe Cola har slunkit ner och jag har fortfarande några godisbitar kvar ) Weeeee! Tur man inte satte målet att även plussa för då hade man inte klarat alla Citera
Starfitter Postad 13 September , 2012 Författare Rapport Postad 13 September , 2012 Kanske kan gå på pluss denna månaden. jinxjonx Citera
Opteron Postad 14 September , 2012 Rapport Postad 14 September , 2012 [] Inte förlora 100k sek ryggar detta lol fejl Citera
ViktorH Postad 21 September , 2012 Rapport Postad 21 September , 2012 [ ] åka på 3-månaders världsturné med Harmyntan i januari 2013. Citera
Trillske Postad 21 September , 2012 Rapport Postad 21 September , 2012 Bara harmyntan kan åka tre månader på ett januari. Vi är inte värdiga. Det är på hösten man ska ha roligt, det är så man står ut från mängden. Jag vill också ha mål i livet. [] 0 frukostar bestående av chokladbollar, muffins eller andra bakelser. [] 0 frukostar som kostar över 100:- Detta får stå till 21 oktober. Jag tycker att det är halvrealistiskt. Fick vara någon måtta. Folk har börjat titta konstigt på mig på universitetet. (mina kompisar alltså) Citera
Starfitter Postad 30 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2013 Bump. Slänger upp mina mål för våren under kvällen. Citera
gamler91 Postad 31 Januari , 2013 Rapport Postad 31 Januari , 2013 Fiirst!! Antar att vi räknar Jan-Maj som vårtermin? [] Snitta minst 25k kr/mån [] 100h speltid per månad [] Regga /10 svs [] Mindre onlinepizza (kommer bli svårt) [] Droppa från 88kg till 78kg (85kg atm) [] Börja gymma 3ggr/veckan [] Tenta av omtentor som släpar [] Söka/komma in på utlandsstudier för höstterminen, Santa Monica, USA Det får räcka till att börja med, kommer säkert på mer med tiden. Citera
spelare_ Postad 31 Januari , 2013 Rapport Postad 31 Januari , 2013 Februaris pokerrelaterade mål: [] 150'000 spelade händer [] 0 händer under PLO$50deep [] 0 händer över PLO$100deep [] 10h coaching (betald av winnings pre RB. 3h redan betalda) [] 0 händer THNL/SNG/MTT [] Ge upp svs helt. Grisbackar mot aggrofiskar på 2/5+ non-poker: [] ingen alkohol [] 2 träningspass i veckan [] -8kg [] sätta upp en lågkaloridiet och hålla den (kommer suga) Citera
Starfitter Postad 31 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2013 Man får räkna terminen hur man vill Mina mål som ska vara spikade till 1 juni: [] Ta igen backet [] Klara alla HP [] Bli klar med lägenheten [] Maxa ut fribeloppet för CSN [] Ha lika många inloggningar på Sats som det gått dagar [] Under 82.5 kg [] En rejält bra toffs [] Max 5 fyllor [] Socker/alkoholfri hela Feb Får edita till mer som det poppar fram. Finns möjlighet till propbets ang vikten för intresserade. Ligger ute med 2/10k atm. Väger 94.9 kg Citera
rahm93 Postad 31 Januari , 2013 Rapport Postad 31 Januari , 2013 Kul tråd [ ] Inte fega ur på någon upplevelse [ ] Regga /10 + [ ] Inte spela mer än 20h veckan [ ] Springa milen under 50 min [ ] Dricka mindre [ ] Inte vara busto när jag kommer hem Feb - Juni antar jag! Citera
poppen Postad 31 Januari , 2013 Rapport Postad 31 Januari , 2013 Februari: [] Plussa över 30k på svs mikro (= enorm volym) [] 0 händer omaha [] gå upp 5 kg (72 atm) [] vinna futsal sm (12 lag kvar varav vi förmodligen är ett av de sämsta, men vi har ett bra gto-baserat försvarsspel och ett väldigt explo anfallsspel så tror vi exploatera de "stora" lagen =) Samtliga extremt svåra mål för mig, hoppas klara nåt av dem iaf:) Citera
JackVegas Postad 31 Januari , 2013 Rapport Postad 31 Januari , 2013 [] Ha lika många inloggningar på Sats som det gått dagar Kan man se sin statistik någonstans? Citera
Starfitter Postad 31 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2013 Kan man se sin statistik någonstans? På "min sida", nätet och i deras app. Citera
JackVegas Postad 31 Januari , 2013 Rapport Postad 31 Januari , 2013 På "min sida", nätet och i deras app. Fan vad mysigt! "Ingen medlem hittades" på både epostadress och Member Id dock. Citera
Mecklenburgare Postad 31 Januari , 2013 Rapport Postad 31 Januari , 2013 Fan vad mysigt! "Ingen medlem hittades" på både epostadress och Member Id dock. Du måste be kundservice registrera dig. Annars kan du logga in med google- eller facebook-konto. Vet inte riktigt hur det funkar, men efter jag gjort det fick jag be om ett nytt lösenord och sedan använda mitt medlems-id som användarnamn. Citera
JackVegas Postad 31 Januari , 2013 Rapport Postad 31 Januari , 2013 Du måste be kundservice registrera dig. Annars kan du logga in med google- eller facebook-konto. Vet inte riktigt hur det funkar, men efter jag gjort det fick jag be om ett nytt lösenord och sedan använda mitt medlems-id som användarnamn. Okej, tack! Citera
Recommended Posts