Starfitter Postad 22 Juli , 2012 Rapport Share Postad 22 Juli , 2012 Om du slutar hänga med den utanför gylfen på uteställen då kanske de ändras.. dandelino? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 24 Juli , 2012 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2012 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Juli , 2012 Rapport Share Postad 24 Juli , 2012 samma stil! fyfaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag är bakfull. Kvinna i sängen också, inget ligg dock. Dagens fråga: är det för att jag är en gentleman eller för att jag är dålig? Dålig! *gör tummen ner* Jag vill bara upplysa er alla om att ViktorH fick ett PERFEKT knytnävsslag rätt på pungen av en tjej han satt och retades med på Måndagsklubben inatt. Han satt och grät i minst 10 minuter efter. Det var skoj! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 24 Juli , 2012 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2012 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 24 Juli , 2012 Rapport Share Postad 24 Juli , 2012 Dålig! *gör tummen ner* Jag vill bara upplysa er alla om att ViktorH fick ett PERFEKT knytnävsslag rätt på pungen av en tjej han satt och retades med på Måndagsklubben inatt. Han satt och grät i minst 10 minuter efter. Det var skoj! Att det inte inträffar mer frekvent är en gåta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 25 Juli , 2012 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2012 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Juli , 2012 Rapport Share Postad 25 Juli , 2012 Mycket mycket mycket sjuk kväll. 90% av den var helt jävla awesome vilket gjorde att de 10% hemska procenten var helt värt det Dels vet jag inte om jag orkar göra en ViktorH-rapport och dels skulle vissa saker helst utelämnas här med men jag hade sjukt kul iaf, det var huvudsaken Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Juli , 2012 Rapport Share Postad 25 Juli , 2012 Livsfarligt att jag i princip slutat bli bakis helt plötsligt. Kombon av det, att bo där man bor, och att ha haft så stört roligt har gjort att jag varit dyngad och gått ut fredag, lördag, måndag och tisdag nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 25 Juli , 2012 Rapport Share Postad 25 Juli , 2012 Livsfarligt att jag i princip slutat bli bakis helt plötsligt. Det äger Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Juli , 2012 Rapport Share Postad 25 Juli , 2012 Det äger Kanske kan betecknas som pluswhine ja Nä men klart som fan är skönt. Jag har lärt mig exakt hur jag ska göra för att slippa bakfyllan nu, det tog ett tag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 25 Juli , 2012 Rapport Share Postad 25 Juli , 2012 Kanske kan betecknas som pluswhine ja Nä men klart som fan är skönt. Jag har lärt mig exakt hur jag ska göra för att slippa bakfyllan nu, det tog ett tag Älskar att du inte delar med dig heller mvh blir typ inte bakis heller Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Juli , 2012 Rapport Share Postad 25 Juli , 2012 Älskar att du inte delar med dig heller mvh blir typ inte bakis heller Är ju det klassiska "dricka massa vatten och äta så mycket skräpmat man orkar" som gäller för alla. För min del har jag insett att det mesta bottnar i att jag får sån episk halsbränna 90% av gångerna jag super så nu tar jag alltid en Inside innan jag går och lägger mig. Det är lika bra att ta en huvudvärkstablett med. Hur jag ska göra för att kunna sova ordentligt har jag dock inte listat ut än, vaknar alltid för tidigt och kan inte somna om. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ShitSux Postad 25 Juli , 2012 Rapport Share Postad 25 Juli , 2012 Hur jag ska göra för att kunna sova ordentligt har jag dock inte listat ut än, vaknar alltid för tidigt och kan inte somna om. Drick mer! Whiskey hjälper mot allt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 25 Juli , 2012 Rapport Share Postad 25 Juli , 2012 Hur jag ska göra för att kunna sova ordentligt har jag dock inte listat ut än, vaknar alltid för tidigt och kan inte somna om. Rödvin funkar riktigt fint för min del, eller att dricka mig så full så jag däckar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Juli , 2012 Rapport Share Postad 25 Juli , 2012 Somna är inget problem, jag somnar fortare än Blixten när jag är full och trött. Men oavsett vad jag druckit eller hur full jag varit så vaknar jag alltid efter max 5-6 timmars sömn och kan inte somna om Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Juli , 2012 Rapport Share Postad 25 Juli , 2012 Det var en gång en gång och den gången var grusad! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 25 Juli , 2012 Rapport Share Postad 25 Juli , 2012 Somna är inget problem, jag somnar fortare än Blixten när jag är full och trött. Men oavsett vad jag druckit eller hur full jag varit så vaknar jag alltid efter max 5-6 timmars sömn och kan inte somna om det är exakt samma för mig.... Frågade en tjej som vi var ute med igår om hon ville ha nåt från baren. Hon tittade mig djupt i ögonen och sade "Sex on the beach. Drinken, men även på riktigt" Smooth tjej!! tyvärr inte detta... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 26 Juli , 2012 Rapport Share Postad 26 Juli , 2012 ni somnar för att ni har högt GABA och vaknar för att ni har lågt melatonin Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 26 Juli , 2012 Rapport Share Postad 26 Juli , 2012 ni somnar för att ni har högt GABA och vaknar för att ni har lågt melatonin gäller det dig också eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 26 Juli , 2012 Rapport Share Postad 26 Juli , 2012 ni somnar för att ni har högt GABA och vaknar för att ni har lågt melatonin Den här mannen alltså, och man har äran att umgås med honom varje vecka nu. Kommer bli så smart! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 Juli , 2012 Rapport Share Postad 26 Juli , 2012 tyvärr inte detta... Ska motvilligt erkänna att det inte ens händer varje utekväll! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 Juli , 2012 Rapport Share Postad 26 Juli , 2012 Lol. Plipens "ragg" till Plipen: Du är fan fulast på Harmyntan! Mkt kärlek Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 26 Juli , 2012 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2012 Lol. Plipens "ragg" till Plipen: Du är fan fulast på Harmyntan! Mkt kärlek glöm inte "jag knullar dig för att va snäll" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 27 Juli , 2012 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2012 sick /200 plo high som springer nu. kille sitter med 20BI, nån som vet vem? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 27 Juli , 2012 Rapport Share Postad 27 Juli , 2012 "Annars var nog mitt favoritögonblick under kvällen när jag stod och rökte på balkongen med 3 brudar och dem alla av någon anledning kände på mitt paket" Ny signatur -check! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts