ViktorH Postad 1 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2012 Meta kom just in i kontoret på Harmyntan och sa "good morning" till synes utan sarkasm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Juni , 2012 Rapport Share Postad 1 Juni , 2012 Meta kom just in i kontoret på Harmyntan och sa "good morning" till synes utan sarkasm Du misstar dig käre vän Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 3 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2012 Livecoaching med HH, det går bra nu! Imorrn blir det gottegott för vår del Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Spelar någon utav er live poker i HBG någonsin? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Livecoaching med HH, det går bra nu!Imorrn blir det gottegott för vår del Bra ggpp? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Spelar någon utav er live poker i HBG någonsin? Vad rullar det för spel och hur mycket rejkas? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Vad rullar det för spel och hur mycket rejkas? Spelas ju en del 5/5 och 10/10 då och då. Raken är som överallt annars med en topp på 50. Riktigt löst!!! Typ sjukt standard att få 4 syn för en hundring pre, typ. Bra action som dom säger. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Team Microvåg, reppade av mig, mötte igår Skånska Spel, reppade av Diazo, på FIFA10. Jag stod för ett av dem mest episka självmål jag nånsin sett på spelet men vann totalt. Jag hade dock handikapp iochmed att diazo fick i sig nån grogg eller två under spelets gång så jag tror vi var hyfsat jämna ändå. Bra ggpp? Hehe TM Meta. Ska vara stora bokstäver, GGPP. Antagligen är det lite bättre GGPP än när du var här Spelas ju en del 5/5 och 10/10 då och då. Raken är som överallt annars med en topp på 50. Riktigt löst!!! Typ sjukt standard att få 4 syn för en hundring pre, typ. Bra action som dom säger. Var menar du nu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Meeeeeehh när man verkligen går in för att dra ner på öldrickandet är det inte så lätt när man får SMS av ViktorH en måndag att det ska supas i lägenheten med unga damer och diazo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Meeeeeehh när man verkligen går in för att dra ner på öldrickandet är det inte så lätt när man får SMS av ViktorH en måndag att det ska supas i lägenheten med unga damer och diazo Ohhh fy fäääääään! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Ohhh fy fäääääään! Hehe sugen? Jag har dekorerat lägenheten "harmyntan style" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Hehe sugen? Jag har dekorerat lägenheten "harmyntan style" Klart man är sugen men är för vuxen sas... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Klart man är sugen men är för vuxen sas... +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 4 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Tack för dekorationerna!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 att festa med ViktorH <3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 5 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 att festa med ViktorH <3 <3 right back at ya! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 att festa med ViktorH <3 Du var lite "småfull" på slutet av kvällen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Team Microvåg, reppade av mig, mötte igår Skånska Spel, reppade av Diazo, på FIFA10. Jag stod för ett av dem mest episka självmål jag nånsin sett på spelet men vann totalt. Jag hade dock handikapp iochmed att diazo fick i sig nån grogg eller två under spelets gång så jag tror vi var hyfsat jämna ändå. Hehe TM Meta. Ska vara stora bokstäver, GGPP. Antagligen är det lite bättre GGPP än när du var här Var menar du nu? 3Vent eller kattslösa tex. Sjukt bra värde ju! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 5 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 3Vent eller kattslösa tex. Sjukt bra värde ju! Kattslösa har man ju spelat på, var mycket trevligare än jag föreställt mig MISSA NU INTE DEN SISTA VENUSPASSAGEN UNDER VÅR LIVSTID! http://events.slooh.com/ Följ från olika platser i världen hur den lilla planeten rör sig över solens yta. Ja det tar nästan 7h, men mycket chips och en film/några bord bredvid gör det värt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Gick sådär med neddragandet av öldrickande Blev en spontanutgång ikväll. Alla uteställen skulle "garanterat ha öppet" men det var inte riktigt så. Jag var rätt seg där dock så det var nog första gången jag skulle in på en nattklubb och tänkte "YES där var stängt" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 Gick sådär med neddragandet av öldrickande Blev en spontanutgång ikväll. Alla uteställen skulle "garanterat ha öppet" men det var inte riktigt så. Jag var rätt seg där dock så det var nog första gången jag skulle in på en nattklubb och tänkte "YES där var stängt" Kör 2-manna rök/supfylla på Viktorhs vis. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 Juni , 2012 Rapport Share Postad 6 Juni , 2012 bjuder på denna: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 7 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2012 Vackert HH! standard start på dagen, hand 1: http://www.holdemmanager.net NL Holdem $4(BB) Boss Game#1773160440 Nergdnil ($417) Loitta ($131) ViktorH ($394) H@a@lingol ($389) susu ($658) Nergdnil posts (SB) $2 Loitta posts (BB) $4 Dealt to ViktorH Kc Kd ViktorH raises to $12 fold, susu calls $12 fold, Loitta calls $8 FLOP ($38) 3c Js 5s Loitta bets $8 ViktorH raises to $35 susu calls $35 Loitta calls $27 TURN ($143) 3c Js 5s 3d Loitta bets $4 ViktorH raises to $85 susu raises to $166 Loitta folds ViktorH raises to $347 (AI) susu calls $181 RIVER ($841) 3c Js 5s 3d Tc susu shows 3s 7c (Pre 14%, Flop 23.6%, Turn 95.5%) ViktorH shows Kc Kd (Pre 86%, Flop 76.4%, Turn 4.5%) susu wins $826 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 7 Juni , 2012 Rapport Share Postad 7 Juni , 2012 Vackert HH! standard start på dagen, hand 1: hand Hur gör du för att få spela knappen första handen? ^^ För övrigt trist de perioder där man inleder varje dag med att gräva några buyins hål, men soft om man klarar att gräva igen de. Mycket bra för självförtroendet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 7 Juni , 2012 Rapport Share Postad 7 Juni , 2012 Han får inte spela knappen?(: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts