Kakmonstret Postad 20 December , 2011 Rapport Postad 20 December , 2011 har inte slantat upp något än. gillar som regel inte parlays men man kanske borde det denna gång. Mjo, Alex bör få ett stort namn nästa gång om han vinner. Franklin, Griffin eller kanske nogueira. Nåt på den nivån. Citera
LEEWO Postad 30 December , 2011 Författare Rapport Postad 30 December , 2011 Taggad som fan nu. UFC 141 idag!! Kommer vara oerhört nervöst när Alex ska slåss. Hoppas han vinner denna så får han möta en top5/top10 nästa gång. :-D Citera
SouthEast Postad 30 December , 2011 Rapport Postad 30 December , 2011 Nåt mer ställe än anal+ som visar den? Citera
Metaddict Postad 30 December , 2011 Rapport Postad 30 December , 2011 Nåt mer ställe än anal+ som visar den? Bara streams. Hittas det någon bra ska jag se Alex live, annars väntar jag fan tills imorrn. Fick JDS-Cain förstörd pga fittstream och det vill jag verkligen inte ska hända i Alex match. Ni som hittar bra får gärna PMa mig vid 04... Citera
Recommended Posts