Gå till innehåll

MMA bets/snack


LEEWO

Recommended Posts

Kommer att spela ett par turrar i veckan.

 

MMA betting, 5000kr rulle. Kommer att spela på UFC,Strikeforce och Bellator galor. 1-4u max.

 

Micro spelare kan gärna skicka pm med diverse skype grupper och dylikt för att prata händer.

Letar också efter en billig pokercoach.

 

Övriga intressen är Gitarrspelande, musik och serier. Följer Game of thrones, TUF, Walking dead, Dexter etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 253
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

UFC 138

 

Parlay

Chris Leben 2.95 - Mark Munoz 1.37

Papy Abedi 3.30 - Thiago Alves 1.28

 

Två ganska säkra vinster. Decision vinst för Munoz med sina nedtagningar + gnp, Thiago har för bra standup för Papy. Att de ger Papy Thiago i sin första match i UFC är lite tråkigt. =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UFC 138

 

Parlay

Chris Leben 2.95 - Mark Munoz 1.37

Papy Abedi 3.30 - Thiago Alves 1.28

 

Två ganska säkra vinster. Decision vinst för Munoz med sina nedtagningar + gnp, Thiago har för bra standup för Papy. Att de ger Papy Thiago i sin första match i UFC är lite tråkigt. =(

 

Risk att Munoz tråkar sönder Leben ja men jag ser lite värde i Leben till 3x ändå. Tror han kan hinna skada Munoz stående och stoppa några nedtagningar.

 

Instämmer om Papy, inte sjysst alls :roll: Jag ser Alves som mycket mycket större favorit mot Papy än Munoz mot Leben. Alves nedtagningsförsvar är inget skämt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Risk att Munoz tråkar sönder Leben ja men jag ser lite värde i Leben till 3x ändå. Tror han kan hinna skada Munoz stående och stoppa några nedtagningar.

 

Instämmer om Papy, inte sjysst alls :roll: Jag ser Alves som mycket mycket större favorit mot Papy än Munoz mot Leben. Alves nedtagningsförsvar är inget skämt.

Mjo, det finns ett litet värde i Leben. Om du hittar en KO prop så kanske det skulle vara mer värt. Ser inte inte riktigt hur Leben ska vinna annars.

 

Lycka till:-D

Tack!:-)

 

abedi har dock lite kraft i nävarna. Dock lär han åka på tokstryk.

 

munoz kommer brotta ihjäl leben även om jag tycker munoz brottning för mma inte alls är lika bra som hans egentliga brottningsmeriter skulle påskina.

Men leben är för jävla dålig faktiskt. Ett under att han faktiskt vinner matcher.

 

sen har du ju ett guldbet 12:e november. Oj vad Cain kommer dominera jds till 1.7 gånger pengarna. Du kan få straffknulla mig om jag har fel.

Tror det kan bli ett straffknull ändå du:-D . Cain är ett monster men en lay off på över ett år + han vacklade lite mot Cheick Kongo så kan ett bet på Jds vara värt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50/15 127

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Boss

BB ($18.24)

($270)

UTG ($291)

UTG+1 ($154)

Hero ($99.87)

 

BB posts (SB) $0.50

 

Dealt to Hero K:club: K:spade:

 

fold, UTG+1 raises to $3.50, Hero raises to $9.87, fold, fold, UTG+1 calls $6.37

 

FLOP ($21.24) A:spade: 8:club: Q:diamond:

 

UTG+1 checks, Hero checks

 

TURN ($21.24) A:spade: 8:club: Q:diamond: K:diamond:

 

UTG+1 bets $10.62, Hero calls $10.62

 

RIVER ($42.48) A:spade: 8:club: Q:diamond: K:diamond: J:club:

 

UTG+1 bets $21.24, Hero calls $21.24

 

Hero shows K:club: K:spade:

(Pre 72%, Flop 10.0%, Turn 95.5%)

 

UTG+1 shows Q:club: A:heart:

(Pre 28%, Flop 90.0%, Turn 4.5%)

 

Hero wins $82.84

 

Tänkte först höja turn men antog att jag får bort hans bluffar här också. River r/r alternativt bet allt utom 10or och J.

 

Standard att alltid raisa här på turn i position?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va kul! Fick just reda på att Alexander Gustafsson kommer att vara på main cardet i UFC 141 med brock och grabbarna. Bonusarna kommer antagligen vara högre då det är en nyårs gala. Mycket möjligt med en 1mil+ ppv också.

 

Tidig ;) Hyfsat sjuk gala rätt igenom med Brock vs Overeem och Nate Diaz mot Cerrone, utöver att vi redan har vår Alexander Den Store på galan. Alex skulle gå sin första match på huvudkortet men det var innan dem bokade Diaz-Cerrone så spontant känns det som den matchen borde peta Alex tyvärr.

 

Gala på lördag i England och sen nästa lördag igen är det JDS mot Velasquez och Henderson vs Guida. Helt ok tider för oss UFC-fans...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tidig ;) Hyfsat sjuk gala rätt igenom med Brock vs Overeem och Nate Diaz mot Cerrone, utöver att vi redan har vår Alexander Den Store på galan. Alex skulle gå sin första match på huvudkortet men det var innan dem bokade Diaz-Cerrone så spontant känns det som den matchen borde peta Alex tyvärr.

 

Gala på lördag i England och sen nästa lördag igen är det JDS mot Velasquez och Henderson vs Guida. Helt ok tider för oss UFC-fans...

Visste att Alex skulle gå match på 141 för länge sedan men inte att han skulle vara på ppv. Såg en intervju där han sa att det var stor chans att han skulle få det. Men nu när du tog upp Nate-Cerrone så borde han bli nedplockad till Spike möjligen?

 

Väldigt många intressanta galor framför oss!:-D

 

Fint me många galor framöver kan man stanna inne me gott samvete på lördagarna, ser att martin kampman står i 2.25 ggr degen på betsson, årets finaste spel?

Väldigt bra bet. Kampmann har blivit rånad på två decisions enligt mig på senaste så han borde vara extra taggad att få en vinst nu. Han är en bra all around fighter med bra tkd. Kommer att bli svårt för Rick story.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visste att Alex skulle gå match på 141 för länge sedan men inte att han skulle vara på ppv. Såg en intervju där han sa att det var stor chans att han skulle få det. Men nu när du tog upp Nate-Cerrone så borde han bli nedplockad till Spike möjligen?

 

Väldigt många intressanta galor framför oss!:-D

 

 

Väldigt bra bet. Kampmann har blivit rånad på två decisions enligt mig på senaste så han borde vara extra taggad att få en vinst nu. Han är en bra all around fighter med bra tkd. Kommer att bli svårt för Rick story.

 

Ah ok då är jag med.

 

Ja Nate-Cerrone är helt klart en större match men ibland vill dem ha en lite större och förväntat actionfylld match som "main event" på Spike också. Jag vet faktiskt inte hur dem tänker här. Cerrone gick ju på Spike mot Siver senast medan där var klart sämre matcher på huvudkortet. Men Alex var också på Spike för inte så jättelängesen så vi får väl se.

 

ser att ni kommer förlora mycket pengar här. Rick Story mördar kampman. :)

 

Mörda vet jag inte, Kampmann har bra nedtagningsförsvar och är allround medan Story nog bara har brottningsövertaget i den. Det kan iofs räcka långt som vi alla vet. Han är stark som en jävla oxe med. Jag står definitivt över att betta på den matchen den saken är iaf säker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror fan story har bättre striking också. möjligen inte rent tekniskt, men om man kombinerar hans kraft med sin stryktålighet (och villighet att ta stryk för att ge stryk)

 

Kampmann mot Marquardt och Kampmann mot Daley känns som bra exempel på hur det kan gå när han pressas. Det är ju ingen diego med fjuttnävar här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

machida till 4.5 ggr pengarna mot jones känns spelvärt, tycker han visade sig mänsklig mot rampage o fick sjukt ont i benet efter rampages legkicks, kanske la 4 st? känns som machida är den som ska slå jones om de är nån. Vad säger ni om de? Och tankar kring hendo vs shogun ?

Igång me mma diskussioner nu:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

machida till 4.5 ggr pengarna mot jones känns spelvärt, tycker han visade sig mänsklig mot rampage o fick sjukt ont i benet efter rampages legkicks, kanske la 4 st? känns som machida är den som ska slå jones om de är nån. Vad säger ni om de? Och tankar kring hendo vs shogun ?

Igång me mma diskussioner nu:)

 

Tror nog Jon Jones avslutar det i de sista rundorna. Vet att machida har bra tkd men att stoppa takedowns av Jones i ett x antal rundor tror jag blir svårt. Jones reach är 84in, Machida, 74in. Tror det blir samma visa som mot rampage. Men jag tror att Machida har störst chans av alla mot Jones. Mera counters bättre all around än rampage. Tror nog att vi kommer att få så fler legkicks osv. Är lite tempting faktiskt då ingen vet hur Jones haka håller sig.

 

Tror inte att jag kommer att betta på Hendo vs Shogun. Ska kolla på inside bets när det kommer närmare galan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Almoustfamous gissar på att din favorit fighter är brock lesnar, o att du är helt övertygad om att han kmr vinna mot overeem am i right?

favoriten är inte lesnar. Osäker om han vinner mot overeem, karln är ju strykrädd så det finns inte. Samtidigt är ju overeem också strykrädd och har halvkass brottning.

 

Avstår från att förutspå den kampen. :)

 

(och jo, jag uppfattande den hånfulla tonen, vilket förstärktes av mesaddicts smiley :( )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

machida till 4.5 ggr pengarna mot jones känns spelvärt, tycker han visade sig mänsklig mot rampage o fick sjukt ont i benet efter rampages legkicks, kanske la 4 st? känns som machida är den som ska slå jones om de är nån. Vad säger ni om de? Och tankar kring hendo vs shogun ?

Igång me mma diskussioner nu:)

ja machida kanske vinner mot jones, men du får allt förklara hur.

 

Machida.. legkicks... va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...