Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

Postad

Cambodia bodde jag också på.

Hmm bodde i det stora blå tältet som låg nästan intill huvudgången mot Coop o där, någon var smaklös nog att sätta upp en IFK flagga bredvid. Måste vatt nära varann även om jag inte kommer ihåg någon flagga, irrade runt på cambodia ett par gånger ju ^^

Vad tyckte du själv om det då?

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

haha, kul! :) Vi bodde nog i den risigaste gången i hela campingen! Efter sista regndagen där så såg det verkligen ut som att det hade vart krig!

Vi bodde för övrigt ganska precis bredvid trädet med den vita stolen i ^^

Synd att man inte visste att du skulle dit, då hade det ju vart givet med ett antal öl i Gotlandscampet ju :)

I övrigt så var nog festivalen lite väl stor, var väll 50k+ nu iallafall? Enda festivalen jag vart på tidigare hostade 2k pers så vart lite skillnad.

Men det ger ju utrymme för vääldigt blandat folk, och det tyckte jag bitvis var stört kul. Minst sagt många original :)

Åker jag med samma folk som nu så drar jag dit nästa år med, men annars blir det nog nån lite mindre festival.

Var det första gången på pl för dig?

Postad
Kom redan förra året underfund med vilken utvecklingskurva P&L har, första året var semi-magiskt och andra mkt sämre. Medelåldern är jättelåg, organisationen är iskall och artistera hållet inte samma klass utan viktar hela tiden åt mainstreamhållet.

Vet inte om man kanske ska prova Roskilde istället, eller om man helt enkelt inte har de som krävs för festival-livet. Eventuell hyr man sig ett hus och bara huserar på camping/festivalområdet men mår som en prins annonstäders... humm

Jag håller helt med! Var där mellan 07-09, första året var magiskt, andra också bra medan sista året var sämre. Mer folk, längre köer överallt, inte alls lika folkligt och mysigt helt enkelt! Känns inte bra när en festival på detta sätt växer sig alltför stor och tappar sin charm!

Postad

Har lite panik här så måste ha lite hjälp.

Jag fyller år idag och tjejen imorgon så sa vi att vi i förväg att vi inte skulle köpa nått jätte dyrt. Smycken och sånt känns ganska tråkigt standard och jag är dessutom skit dålig på o välja, så jag köpte en väckarklocka på hjul som rullar iväg efter en snooze och tänkte bjuda på middag. Hon försorver sig lätt 90% av morgnarna därav presenten...

Inte lika kul när hon såklart trapade mig och kom med ett armbandsur för typ 1.5k.

Så nu har jag en eftermiddag på mig att komplettera presenten, men vad fan ska jag fixa?? Hon säger såklart att jag inte ska köpa nåt dyrt bara för det men ja det är klart jag måste köpa nått mer?

Postad
Har lite panik här så måste ha lite hjälp.

Jag fyller år idag och tjejen imorgon så sa vi att vi i förväg att vi inte skulle köpa nått jätte dyrt. Smycken och sånt känns ganska tråkigt standard och jag är dessutom skit dålig på o välja, så jag köpte en väckarklocka på hjul som rullar iväg efter en snooze och tänkte bjuda på middag. Hon försorver sig lätt 90% av morgnarna därav presenten...

Inte lika kul när hon såklart trapade mig och kom med ett armbandsur för typ 1.5k.

Så nu har jag en eftermiddag på mig att komplettera presenten, men vad fan ska jag fixa?? Hon säger såklart att jag inte ska köpa nåt dyrt bara för det men ja det är klart jag måste köpa nått mer?

Äh fan, skit i det.

Postad
Spa eller weekend är väl std i sånna här lägen. Eller ett armband värt 1.6k.

Vi ska upp till hennes stuga om några veckor så får bli ett fiskesugen så hon slipper sno mins hela tiden. En middag på det så blire säkert bra...

edit: Blev en dag på tivoli @ köpenhamn istället ^^

Postad

Tilta mitt liv just nu, spelade som bekant livegame igår och kom hem 06:45 imorse, 07:00 gick bilpoolen, så jag fick alltså ungefär 13 och en halv minut på soffan inatt. Nu har den jäveln jag åker med leverantörsmöte och jag e fortfarande kvar på jobbet. För i helvete.

Postad

Har hittat tillbaka det jag tappade förra månade, och lite till, denna veckan. Upp en dålig månadslön på fem dagar. Livepoker lever gott folk.

Var på arbetsintervju igår också. Har inte sök den tjänsten men har blivit rekommenderad av en bekant. Var från början inte intresserad då jag precis fått fast jobb där jag är nu, samt att jag trivs ganska bra. Men efter intervju och samtal med min vän som har rekommenderat, så sitter jag och väger för och nackdelar. Malmö/Helsingborg, fast tjänst/provanställning, 8-5/kvällar och helger. Hmm... Slår en tärning..

Postad
Har hittat tillbaka det jag tappade förra månade, och lite till, denna veckan. Upp en dålig månadslön på fem dagar. Livepoker lever gott folk.

Var på arbetsintervju igår också. Har inte sök den tjänsten men har blivit rekommenderad av en bekant. Var från början inte intresserad då jag precis fått fast jobb där jag är nu, samt att jag trivs ganska bra. Men efter intervju och samtal med min vän som har rekommenderat, så sitter jag och väger för och nackdelar. Malmö/Helsingborg, fast tjänst/provanställning, 8-5/kvällar och helger. Hmm... Slår en tärning..

Gå på magkänsla!

SPelade också livepoker igår, landade med ett gäng onyktra personer, var uppe på 2k+ men slutade 1300 plus efter ett par dåliga bluffar ..

Ikväll blir det att gå bananas ala födelsedagsfest

Postad
Gå på magkänsla!

SPelade också livepoker igår, landade med ett gäng onyktra personer, var uppe på 2k+ men slutade 1300 plus efter ett par dåliga bluffar ..

Ikväll blir det att gå bananas ala födelsedagsfest

Sick, förutom att jag spelade på nätet istället passade det perfekt in med några dåliga bluffar (fast det var nog bara någon enstaka hehe), ett plus som minskade på slutet, och att gå loss på födelsedagsfest ikväll istället :mrgreen:

Postad
Malmö/Helsingborg, fast tjänst/provanställning, 8-5/kvällar och helger. Hmm... Slår en tärning..

Har jobbat både 10-6 mån-fre+helg då och då, mån-fre 6-15, oregelbundet dag kväll+varannan helg och jobbar nu för första gången på fyra år mån-fre 07.30-16 ala riktig svensson.

Måste säga att det känns ganska livs ev+ just nu att alltid ha kvällar och helger lediga. Måndags ångesten är dock en ganska stor nackdel då den helt uteblir när man jobbar oregelbundet, dessutom missar man all OB men med en hyfsad grundlön löser sig det ju(något jag tyvärr saknar helt atm)...

Jag hade gått på 8-5 jobbet om du nu trivs med det är vad jag vill komma fram till. Najs att alltid ha tid över till polare och aktiviteter när dom flesta andra också är lediga...

Pokern flyter förresten på ganska ok det lilla jag hinner spela, grönt rakt över även om de två första dagarna sluta med 1bb respektive 3bb plus efter att tappat ett par 100bb plus båda dagarna. Men grönt är skönt!

Har förresten en polare som vad med oss på P&L som nu är på roskilde, ska obv be honom jämföra de två och sen kladda ner det här

Postad
Sick, förutom att jag spelade på nätet istället passade det perfekt in med några dåliga bluffar (fast det var nog bara någon enstaka hehe), ett plus som minskade på slutet, och att gå loss på födelsedagsfest ikväll istället :mrgreen:

låter kanon, jag hade en asskön kväll igår med mr jägermeister,

du lirar möljligtvis inte på svs å härjar på /4 PLO? :D

Postad

Fick för en gångs skull in lite ordentlig grind tid. Spelade bra hela sessionen tycker jag men sprang apkass i början men det ordnade upp sig tillslut.

Dagsgraf vad det nu någon ska få ut av det.

Har förövrigt reggat leggopoker för ett halvår precis, gjorde jag en tabbe eller finns där nått vettigt på sidan?

18201290848PMedf7.jpg

Postad
Hur ser det ut med livelir de kommande 11 dagarna?

CC på fredag denna veckan och/eller på onsdag nästa vecka blir det för mig. Ska ni dit?

Fan jag är sugen! Vi kan ju försöka få ihop så många från bustgatan som möjligt, ta några öl och sen dra till CC?

Ligger sjuk nu men ska nog reda ut att bli frisk tills helgen...