Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

Är det någon som på rak arm vet om det tekniska basåret finns på distans eller om det alltid är 100 % bundet till skolan man ska gå på? Tänkte då att man kanske har någon dag i månaden på skolan och resten hemifrån.

Får ev. fast natt tjänst men är sugen på att börja plugga, så det hade ju varit guld att kunna jobba och plugga samtidigt till att börja med.

 

finns på distans

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

schumme, det är alltså här man kan bli mindre tjock? Jag hakar den så ses vi på rätt sida 90-strecket hos mike, deal?

 

Om du med rätt sida 90 menar över 90 så är det en deal :), tveksamt om jag nånsin kommer gå under 105. Måste ju ha lite pondus kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen efter en livesittning, eller hemkommen och hemkommen. Kommit till jobbet...

 

Körde direkt, byte av skjorta och lite luktegott så kör vi.

 

Spelade den uslaste poker nånsin ikväll, det var riktigt pinsamt faktiskt så förlusten skrevs till 2810 pix, skärpning till nästa gång.

 

Puss & Kram

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen efter en livesittning, eller hemkommen och hemkommen. Kommit till jobbet...

 

Körde direkt, byte av skjorta och lite luktegott så kör vi.

 

Spelade den uslaste poker nånsin ikväll, det var riktigt pinsamt faktiskt så förlusten skrevs till 2810 pix, skärpning till nästa gång.

 

Puss & Kram

 

Inte lätt att spela korrekt poker efter en sån horribel sverigematch, fyfan

till råga på svenskarnas horribla spel så hade vi nog fifas sämsta domare!

 

För övrigt Har jag precis pumpat gym och nu sitter jag och äter mästarfrukost - Keso med olivsmak blandat med makrillfilé i tomatsås, helt okej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tackar!

Någon som skulle kunna beskriva skillnaden mellan en civilingenjör och en högskoleingenjör? Är det värt dom två extra åren eller har man goda möjligheter till ett bra jobb även som högskoleingenjör?

Börjar fan bli gammal för att börja plugga, och med det tekniska basåret är jag närmre 30 innan jag blir klar med hela skiten om jag läser civilingenjörs.

Ångesten hopar sig när man inser att gymnasieutbildningen inte ledde till ett skit och det krävs ett år med plugg för att ta igen det jag slappade med då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan. Jag som tänkte vara mindre bakis och faktiskt pröva att kommunicera med folk!

 

Håhåjaja :)

 

Jag var väl inte speciellt talför heller, sen var jag iofs inte kvar så länge i turneringen, blev mer skitsnack på cashgamet.

 

Skummaste smörgåstårtan jag ätit ever, men sjukt god.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä där bokar jag dagens övningar och därmed den åttonde raka plusdagen.

Inga jätte dagar alls, men vänt 1200bb hållet jag grävde på 1k händer de första två dagarna till ett 2000bb plus så känner mig obv nöjd.

Spelet i eftermiddag har dock varit allt annat än bra så får ta mig en kik på det om det ska fortsätta uppåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä där bokar jag dagens övningar och därmed den åttonde raka plusdagen.

Inga jätte dagar alls, men vänt 1200bb hållet jag grävde på 1k händer de första två dagarna till ett 2000bb plus så känner mig obv nöjd.

Spelet i eftermiddag har dock varit allt annat än bra så får ta mig en kik på det om det ska fortsätta uppåt.

 

Va kör vi för nivå nuförtiden? 1 oktober går jag på Svenska Spel grinden igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va kör vi för nivå nuförtiden? 1 oktober går jag på Svenska Spel grinden igen.

 

Kör uteslutande /2 nu. Kör där över sommaren skulle jag tro sen får det bli vidare försök uppåt om inte något skulle gå helt galet på vägen.

Jasså? Börjar online suget komma tillbaka eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör uteslutande /2 nu. Kör där över sommaren skulle jag tro sen får det bli vidare försök uppåt om inte något skulle gå helt galet på vägen.

Jasså? Börjar online suget komma tillbaka eller?

 

Inte direkt men då kommer hösten och man får ju göra nåt när man sitter inne :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...