Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

Vill bara vara säker, men denna är sjukt standard mot en reg va?

Viker väl iprincip inget mer än absoluta botten av min range mot hans konstiga 3b pre. Postflopp kan det väl inte vara mycket att göra eller?

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Boss

SB ($533)

BB ($274)

UTG ($320)

Hero ($380)

BTN ($33.90)

 

Dealt to Hero 9:diamond: J:diamond:

fold, Hero raises to $6, fold, SB raises to $10, fold, Hero calls $4

 

FLOP ($22) 9:spade: 2:heart: J:spade:

 

SB bets $16.50, Hero raises to $44, SB calls $27.50

 

TURN ($110) 9:spade: 2:heart: J:spade: 8:diamond:

 

SB checks, Hero bets $68, SB raises to $479 (AI), Hero calls $258 (AI)

 

RIVER ($762) 9:spade: 2:heart: J:spade: 8:diamond: T:heart:

 

Hero shows 9:diamond: J:diamond:

(Pre 37%, Flop 55.3%, Turn 72.7%)

 

SB shows K:spade: Q:spade:

(Pre 63%, Flop 44.7%, Turn 27.3%)

 

SB wins $747

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skicka nyss in 500 spänn på en dubbel att Ukraina och Sverige vinner idag.

 

14 ggr pengarna, easy money...

 

Blev även första målskytt på Zlatan och Mellberg på 7 resp 35 ggr pengarna, 200 pix per skalle...

 

I vilken sjö slängde du stålarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt på en lokal klubb i Landskrona igår och spelade 10/10 Texas. Ett sådant game där folk är glada för att spela 10k Potter med håldrag och två överkort ni vet.

 

Suttit i en och en halv timme när klubbägaren (en man som äger lokalen men inte har något med pokern att göra förutom att han hyr ut ett rum) kommer in och stänger ner spelet med motiveringen att det är för stora potter!?!?

 

Finns tydligen en första gång för allt iaf!!

 

Att man dessutom är back 1300 är ju tilt för livet. Fick in 3K med topp set på AQ7 mot 63 för färgdrag. Så var man rökt.

 

Ja ja, kunde varit värre, han kunde ju ha täckt mig.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

recap?

 

Förlust med 3-2. Vi gjorde 2-0 i 50min(gjort utan sko fö. då han fick den avtrampad men ändå dribblade två spelare och sen sköt in den utan doja).

Släppte in 2-1 nästan direkt efter vi gjort mål. Sen höll vi det till 75 då jag och yttermitten fick gå ut vilket tyvärr resulterade i en totalkolaps. De andre mittbackarna klarar fan inte spela utan att ha någon brevid sig som styr dom, det gör fan ont att se hur man kan göra så mycket nybörjar misstag på 15 minuter när man spelat fotboll hela livet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlust med 3-2. Vi gjorde 2-0 i 50min(gjort utan sko fö. då han fick den avtrampad men ändå dribblade två spelare och sen sköt in den utan doja).

Släppte in 2-1 nästan direkt efter vi gjort mål. Sen höll vi det till 75 då jag och yttermitten fick gå ut vilket tyvärr resulterade i en totalkolaps. De andre mittbackarna klarar fan inte spela utan att ha någon brevid sig som styr dom, det gör fan ont att se hur man kan göra så mycket nybörjar misstag på 15 minuter när man spelat fotboll hela livet

 

Dålig domare? Mig veterligen får man inte spela utan skor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite vardagsaction på väg till jobbet idag. Ett rattfyllo "ägde" hela E6:an mellan Malmö och Landskrona där man till slut fick stopp på honom. Låg bakom honom hela vägen och han pendlade mellan 20-100 km i timmen och körde över båda filerna samtidigt som han emellanåt gned sig lite mot mitträcket och räcket i vägrenen. Första konstapeln fick inte stopp på honom men när det var två bilar så gick det bättre. Tog i alla fall mitt ansvar och ringde 112.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...