Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Easy money!! När jag jobbade på swe rock för något år sedan krängde vi 1.5kgs burgare med jämna mellanrum som folk klämde stående utanför. Utspritt på 2h måste det vara ett safe bet! Får han lite pengar för det är det klart värt köttkoman...

Någon som provat gårdstånga burgaren påtal om stora burgare? Den har en "ganska" stor biff toppad med ägg, bacon osv och är förutom jävligt stor även jävligt god!

 

Vid macken vid Gårdstångarondellen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänker sticka ut dubbel hakan här! Tror inta att en normal person på något sätt klarar av att äta 20cheese på rad. Jag har vägt 156 kilo och inte ens när jag åt som mest hade jag klarat det.

 

Det finns säkert extrem freaks som klarar det men är nog ytters ovanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänker sticka ut dubbel hakan här! Tror inta att en normal person på något sätt klarar av att äta 20cheese på rad. Jag har vägt 156 kilo och inte ens när jag åt som mest hade jag klarat det.

 

Det finns säkert extrem freaks som klarar det men är nog ytters ovanligt.

 

Han har 2,5 timme på sig. Borde väl va lugnt att dra 10 st, vila 1,5h och sen dra 10 till typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vid macken vid Gårdstångarondellen?

 

Ja precis, restaurangen bredvid shellmacken. Tror fan där är lite bea sås på den också nu när jag tänker efter. Fin som fan och riktigt flottig, precis som det ska vara.

 

 

Jag tänker sticka ut dubbel hakan här! Tror inta att en normal person på något sätt klarar av att äta 20cheese på rad. Jag har vägt 156 kilo och inte ens när jag åt som mest hade jag klarat det.

 

Langa ett schyst bet så ska jag överväga att prova något liknande. Väger ju inte ens hälften av vad du vägde då. Men en 15 burgare ska man väl kunna trycka i sig med lite vilja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avslutade månaden med o dra en 7h session på jobb.

Låg upp en 1.2k vid 01.00, avslutade exakt samma summa åt fel håll efter den ena sjuka utdragningen efter den andra. så -1.2 för dagen.

 

Maj slutade på +7.9k.

 

Grävde ett 1.7k hål första timmarna i Juni, aldrig förstått det här med att börja bra o sånt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har väl knappast spelat så mycket som jag har tänkt mig men har å andra sidan sprungit bättre än jag borde!

 

Live: 6995:-

Ps: 85$

SvS: 2865:-

 

Den stora klonken denna månaden är trotts allt att man fått en högre tjänst på jobb! Riktigt kul!

 

Blir mer grind på NL/5kr på Svs denna månaden. Har varit kul att möta en del pf legender, samtidigt som man sprungit väl!

 

Juni here I come!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det? :)

 

Banan ligger vid havet, det regnade och haglade om vartannat och det blåste så in i helvete. Vi hade sån motvind på ett par 3-hål på 150m att de flesta slog driver... På ett annat par 3-hål där jag oftast slår en 52-graders wedge fick man slå järn 4.

 

Det var min sämsta runda nånsin, jag hade 116 slag efter att man räknat bort mitt handicap. Sex poäng på 18 hål haha.

 

Jag tror att jag blev sist :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft en sjukt destruktiv helg. Inte fattat ett vuxet beslut på 48 timmar! Ätit för mycket, druckit för mycket tränat och sovit för lite. Patetiskt! Är back typ 2,5k känns som 2.5 millioner. Deprimerande! Måste vända tillbaka mitt livs ev denna veckan! Jobb,gym,sov och repetera!!!

 

Tror jag siktar på fem poker fria dagar! Ses till helgen istället!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där burgarbettet är avklarat. Snubben bröt efter 7-8 stycken då han insåg att han aldrig skulle klara 20.

 

Lite svagt

 

:-D Kom på en till MCD-bet anekdot...en väldigt väldigt tjock kille på högstadiet skulle käka två stycken "mega meal" (Två big macs, stor pommes och stor dricka) utan tidspress och första gången så såg det bra ut tills han bara hade en fjärdedels burgare kvar och spydde. Det gick några veckor och han försökte sig på igen och spydde den här gången efter tre och en halv. :) Nej fyfan, att käka dretmat på dares är nog definitionen av en lose/lose.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...