Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Är här några boråsare på forumet?

Åker upp idag för att göra staden osäker för en kväll innan seriefinalen mot Elfsborg imorgon. Vi blir en jävla massa MFFare där uppe idag och inatt, tror vi ska hålla till på Harrys, men finns där någon bra nattklubb att dra vidare till?

En rolig grej är att spelarna inte kunde bo på hotellet dom planerat för att supportrarna hyrt upp alla rum redan!

Så lås in era fruar och barn, MFF-familjen kommer på besök!

 

Borås här!

Vinci - Lounge, bra käk och sprit, öppet till 0100

Vimmel - nattklubb, rätt litet men bra stämning ibland, öppet till 0200

Wisers - nattklubb, sjuk blandning av folk, lite kryssnings feeling, rätt soft

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borås här!

Vinci - Lounge, bra käk och sprit, öppet till 0100

Vimmel - nattklubb, rätt litet men bra stämning ibland, öppet till 0200

Wisers - nattklubb, sjuk blandning av folk, lite kryssnings feeling, rätt soft

 

Tackar tackar!

Får se var vi hamnar ikväll, galet mycket MFFare hur som helst. Känns som att varenda pub är full av skåningar atm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Installerade virtualbox och Windows 7 på macen igår, förvånansvärt enkelt, och smidigt att kunna köra båda operativen samtidigt.

 

Ska nog kunna grinda lite på den i höst.

 

Suget börjar komma men just nu så har jag inte tid och det är sommar etc etc, men efter semestern så är det bara att köra igång. Såg att det är GSOP på ongame i slutet av september också så lär väl spela några event där kan jag gissa. Kanske håller mig till mini-GSOP om nu det kommer finnas ett sånt, men det antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dålig action här, hur går det med grindandet? Själv har jag inte spelat på typ 2 veckor, varken live eller online.

 

10,5 arbetsdagar kvar sen är det 4 veckor semester, varav tre av dessa ska spenderas i US & A, ska bli riktigt nice.

 

Sen blir det hem och börja grinda SvS igen tänkte jag. Måste ju ha nåt att göra i höst...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dålig action här, hur går det med grindandet? Själv har jag inte spelat på typ 2 veckor, varken live eller online.

 

10,5 arbetsdagar kvar sen är det 4 veckor semester, varav tre av dessa ska spenderas i US & A, ska bli riktigt nice.

 

Sen blir det hem och börja grinda SvS igen tänkte jag. Måste ju ha nåt att göra i höst...

 

Inget livespel sedan juli, och back 5k på svs i juli/augusti.

 

Ska du lira omaha live också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå jag grindar på. Har jobbat hela jävla sommaren men har två veckor ledigt nu så ska skyffla igen det sista av mitt 4k hål som jag lyckats gräva. Lite frustrerande då hela backet beror på okoncentrerat och dåligt spel då jag varje session vetat att jag inte borde spela av massa anledningar. Typ trött efter jobb och en liten lucka innan man ska iväg på något, dömt att rushbacka redan från början.

Aja en tusing kvar innan be så det löses fort.

 

Har förresten ett problem med hur jag ska bemöta en person på jobb. Hon är relativt ny så känner inte henne så bra men började iallafall snacka poker. Hon fråga hur högt jag spela o sådär o liksom fnös o försökte verka lite överlägsen när jag sa att jag spelade 1/2. "jaha, så lågt? Jag brukar spela 10/20, annars blir det inte roligt". Sen drog hon någon rövare om att hon vann 10k på en session bla bla bla. Bad henne iallafall söka upp mig på borden så vi kunde mötas.

 

Hur som helst sitter jag på grinden igår och har pos på en skön 50/25 firre när firren plötsligt frågar hur det går för mig. Obv är fisken min arbetskollega. Hittar ett par sjukt solida redas på henne och plockar henne på endel tillslut.

Nu är frågan, ska jag berätta för henne att hon är sjukt jävla dålig och borde sluta spela direkt, eller ska jag säga att hon hade otur osv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har förresten ett problem med hur jag ska bemöta en person på jobb. Hon är relativt ny så känner inte henne så bra men började iallafall snacka poker. Hon fråga hur högt jag spela o sådär o liksom fnös o försökte verka lite överlägsen när jag sa att jag spelade 1/2. "jaha, så lågt? Jag brukar spela 10/20, annars blir det inte roligt". Sen drog hon någon rövare om att hon vann 10k på en session bla bla bla. Bad henne iallafall söka upp mig på borden så vi kunde mötas.

 

Här var en som hamnade i obalans bara för att en arbetskollega spelade högre som dessutom var en tjej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...