Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tror jag ska stänga mitt svs konto ett tag.

Ska sluta röka en gång för alla och det går nog inte att kombinera med något som kan göra en arg. Kan knappt tänka klart och är så tiltad så att jag håller på och slå i sönder allt här är inne fast att jag vet att jag spelar kass... Antar att det blir så när man går från ett packe om dan till inget nikotin alls.

GL till mig, ev+ i längden sas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu dem senaste veckorna tränat ganska mycket för att vara mig, 4 gympass i veckan plus 2-4 konditionspass och nu på 3-4veckor har jag gått upp i vikt och käkar fan som en häst.. Har försökt sluta feströka eller ja hobbyröka under denna period har det något sammanhang?

Vill verkligen gå ner i vikt osv ... Hur maximerar man gym + konditionsträning och kost så att man verkligen går ner i vikt? Något som upplevt liknande problem ?

 

För övrigt avslutade vi precis Homegamet, 2/2 dealers choice och det blev tillslut +2270 riksdaler, Heja mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min aptit är typ 10 gånger större när jag tränar ordentligt än när jag inte gör det. Mycket av nyckeln är planering tycker jag, dvs alltid ha bra råvaror i kylen och gärna laga ordentligt med mat så man har några måltider klara redan. Det är så fort något av det brister som det är lätt att snegla på onyttigare mat eller beställa något för att man inte orkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mjo, överdrev lite när jag skrev äter som en häst men menade på att min aptit blivit mycket större, och man vill ju inte äta för lite kombinerat med styrke och konditionsträning då det kan gå käpprätt åt helvete.. har en polare som tuppade av i vårt kök under homegame just pga att han ätit för lite å tränat som fan, han fick något slags anfall och fick inte köra bil på 6 månader pga det vilket inte får hända mig då jag pluggar till lastbilschaufför

:)

 

Ska även mäta mig idag om jag kommer ihåg de midje mått å överarm samt lår !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt, stirra dig inte blind på vågen utan kolla snarare på resultatet i spegeln. Muskler väger mer än fett osv :roll:

wahlen: Inte bra mest eftersom du inte kan bygga muskler när du har ett kaloriunderskott eller vafan det heter.

 

Röfritt fortfarande, drömde om att jag rökte inatt. Najs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förvirring i denna tråd.

 

Att "belastningsträna" vid kaloriunderskott är essentiellt för att minimera muskelförlust.

 

Min kunskap om styrketräning generellt är ganska begränsad så har säkerligen fel. Har alltid blivit tillsagd att det kan vara direkt skadligt för musklerna att gyma på som vanligt om man försöker gå ner i vikt samtidigt. Något om att musklerna inte kan återhämta sig ordentligt.

Red ut begreppen tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min kunskap om styrketräning generellt är ganska begränsad så har säkerligen fel. Har alltid blivit tillsagd att det kan vara direkt skadligt för musklerna att gyma på som vanligt om man försöker gå ner i vikt samtidigt. Något om att musklerna inte kan återhämta sig ordentligt.

Red ut begreppen tack :)

 

Styrketräning är ditt enda vapen för att kunna bibehålla muskelmassa vid underskott. Av uppenbara anledningar borde lågt repsantal vara att föredra även om jag själv inte tillämpar det. Skriver från en sjukt långsam Android-mobil så orkar inte gå in djupare :-).

 

Och nej, man "kollapsar" inte av att kombinera kaloriunderskott med hård styrketräning. Då gör man nåt kapitalt fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...