Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wöööö break för månaden, dröjde bara typ 25k händer...

sjukt att denna fick stå; mot en 97/40 något fisk som jag precis klippt på en stor pott.

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Boss

SB ($249)

BB ($144)

UTG ($191)

Hero ($452)

BTN ($237)

 

Dealt to Hero A:club: K:spade:

 

UTG calls $1, Hero raises to $4, fold, SB raises to $249 (AI), fold, fold, Hero calls $245

 

FLOP ($501) Q:heart: 6:heart: 5:heart:

 

TURN ($501) Q:heart: 6:heart: 5:heart: K:heart:

 

RIVER ($501) Q:heart: 6:heart: 5:heart: K:heart: 7:spade:

 

Hero shows A:club: K:spade:

(Pre 64%, Flop 24.4%, Turn 80.7%)

 

SB shows 4:diamond: Q:diamond:

(Pre 36%, Flop 75.6%, Turn 19.3%)

 

Hero wins $488

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Homegame hos den gode Scaniac i helgen, var plus ett antal studiebidrag efter nån timme men slutade back två bakispizzor och 2 liter cola.

 

Tiltande deluxe, men vad gör man..

 

Sällan man kommer undan så billigt en lördag kväll.

 

Igår såg jag och Clownen den nya Läderlappenfilmen, det var mysigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har erfarenhet av lucid dreaming? Har gjort några halvhjärtade försök att uppnå det ett tag nu utan att lyckats.

Men så imorse när jag vaknade till as trött tänkte jag att det ju var guldläge.

Så la mig ner och kände hur kroppen nästan direkt började snurra och sväva iväg direkt.

 

Öppnade ögonen och kollar ner över sänggaveln mot dörren och ser min farsa stå i öppningen. Blev konfunderad direkt för han borde inte vara hemma nu.

Borde nog kontrollera om jag drömmer tänkte Jag så höll mig för näsan för att se om jag fortfarande kunde andas genom den(ett säkert tecken på att man är i drömmen). Kroppen var extremt slö men när jag väl nådde näsan och knep till kunde jag mycket riktigt fortfarande andas genom den.

Personen stod fortfarande bara helt still och glodde vid fotändan och jag började kolla runt i rummet. Allt stämde på pricken med hur det ser ut i verkligheten. Av någon anledning började Jag stressa upp mig och få lite panik av insikten att jag var i en dröm. Andningen började bli tung och skrovlig vilket ökade i takt med min puls, tillslut fejdade hela drömmen ut och jag vaknade igen.

Inte mycket av en klardröms berättelse men ändå en sjukt cool upplevelse. Måste verkligen lära mig att stanna och hålla mig lugn i drömmen så ska Jag ut och göra allt som vore dumt att göra i vaket tillstånd...

 

edit:

Har förresten bara 4 poäng upp till andra platsen och kval till 4an. Slog Asmundtorp hemma med 1-0. Satt lite längre inne än 5-1 vinnsten sist mot dom, men det är aldrig lätt att möta ett lag med 10 försvarare i eget straffområde. Jag gjorde mitt snyggaste mål för året när jag lyckades klämma upp den i krysset i 77min. Tror det var sjätte målet för året som mittback, alltid trevligt.

 

Och elfsborg har fortfarande bara 1 poäng på naturgräs på över ett år, går säkert bra för svensk fotboll när sådana lag ska representera oss i europa...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har erfarenhet av lucid dreaming? Har gjort några halvhjärtade försök att uppnå det ett tag nu utan att lyckats.

Men så imorse när jag vaknade till as trött tänkte jag att det ju var guldläge.

Så la mig ner och kände hur kroppen nästan direkt började snurra och sväva iväg direkt.

 

Öppnade ögonen och kollar ner över sänggaveln mot dörren och ser min farsa stå i öppningen. Blev konfunderad direkt för han borde inte vara hemma nu.

Borde nog kontrollera om jag drömmer tänkte Jag så höll mig för näsan för att se om jag fortfarande kunde andas genom den(ett säkert tecken på att man är i drömmen). Kroppen var extremt slö men när jag väl nådde näsan och knep till kunde jag mycket riktigt fortfarande andas genom den.

Personen stod fortfarande bara helt still och glodde vid fotändan och jag började kolla runt i rummet. Allt stämde på pricken med hur det ser ut i verkligheten. Av någon anledning började Jag stressa upp mig och få lite panik av insikten att jag var i en dröm. Andningen började bli tung och skrovlig vilket ökade i takt med min puls, tillslut fejdade hela drömmen ut och jag vaknade igen.

Inte mycket av en klardröms berättelse men ändå en sjukt cool upplevelse. Måste verkligen lära mig att stanna och hålla mig lugn i drömmen så ska Jag ut och göra allt som vore dumt att göra i vaket tillstånd...

 

 

Vad kul att läsa detta, för jag har försökt till och från i några månader nu men det har gått jättedåligt. Jag tror jag var alldeles för pigg de gånger jag testat. Jag har halkat in i klardrömmar många gånger tidigare oavsiktligt men det var ett tag sedan sist. Måste träna mer, men har läst om många som har haft väldigt hemska upplevelser som dragit motivationen tillbaka några steg. Men bara för det, så ska det provas inatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började äntligen komma i ordentlig form och trodde nästan på en skadefri säsong. Glöm det, nu rök baksida lår på träningen. Har sådär lagom ont så att man vet att man har ett par underbara rehab pass framför sig.

Finns det något sätt att ta reda på hur allvarligt det är innan man kommer iväg till sjukgymnaste när svullnaden gått ner?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började äntligen komma i ordentlig form och trodde nästan på en skadefri säsong. Glöm det, nu rök baksida lår på träningen. Har sådär lagom ont så att man vet att man har ett par underbara rehab pass framför sig.

Finns det något sätt att ta reda på hur allvarligt det är innan man kommer iväg till sjukgymnaste när svullnaden gått ner?

 

Är väl aldrig ok att bli glad över någon annans skada. Men om du inte skulle vara med mot MIS så är det bra. ;)

 

Krya på dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit:

Har förresten bara 4 poäng upp till andra platsen och kval till 4an. Slog Asmundtorp hemma med 1-0. Satt lite längre inne än 5-1 vinnsten sist mot dom, men det är aldrig lätt att möta ett lag med 10 försvarare i eget straffområde. Jag gjorde mitt snyggaste mål för året när jag lyckades klämma upp den i krysset i 77min. Tror det var sjätte målet för året som mittback, alltid trevligt.

 

Kände mig tvungen att kolla upp vilket lag du spelade i och noterade att laget som ligger sist i er serie, Billesholm, var laget som slog ut oss i sista kvalmatchen upp till femman förra året :(

 

Nu hade vi troligtvis inte hamnat i samma serie även om vi vunnit den matchen eftersom vi håller till betydligt mer söderut! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Scaniac: Jepp, vi var obv även på gili där killen tydligen dog. Hade hört något om att där fanns giftig sprit så har för mig vi höll oss till öl och standard sprit där. Inte något lokalt skit iallafall. Jävligt fin ö annars om det inte vore för att där enbart är turister på ön, inga motorfordon alls utan enbart häst och vagn som gällde vilket är lite coolt.

 

Staash: Aah där ser man, Billesholm har väl inte direkt något att hämta i vår serie i år. Kändes som att dom ställde upp med ett halvt J-lag när vi mötte dom. Billesholm slog vi förresten i kvalet upp för ett par år sedan, dock innan min tid i klubben.

Ni har ju iprincip säkrat en kvalplats iår igen ser jag så det är bara att ta klivet iår istället =)

 

Mecklenburgare: Det tror jag säkert du tycker :) Har sätt fram emot den matchen som fan då en vinst hade gjort att vi kunnat säkra en kval plats upp på egen hand, och sen vore ju lite revanch sen förra matchen på sin plats. Så att missa den hade varit sjukt bull.

Vi har ju förresten förstärkt med honken tillsammans med mig på mittbacken,så kan nog bjuda upp till match riktigt ordentligt nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mecklenburgare: Det tror jag säkert du tycker :) Har sätt fram emot den matchen som fan då en vinst hade gjort att vi kunnat säkra en kval plats upp på egen hand, och sen vore ju lite revanch sen förra matchen på sin plats. Så att missa den hade varit sjukt bull.

Vi har ju förresten förstärkt med honken tillsammans med mig på mittbacken,så kan nog bjuda upp till match riktigt ordentligt nu...

 

Synd att man missar den. :(

 

Hehe jo jag vet, men Fasth och Fors vet hur man ska handskas med honom ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började äntligen komma i ordentlig form och trodde nästan på en skadefri säsong. Glöm det, nu rök baksida lår på träningen. Har sådär lagom ont så att man vet att man har ett par underbara rehab pass framför sig.

Finns det något sätt att ta reda på hur allvarligt det är innan man kommer iväg till sjukgymnaste när svullnaden gått ner?

 

jag spelade en b-lagsmatch mot billesholms b-lag i våras RIKTIGT bakfull och gjorde 2 baljor i våran 8-2 förlust. Spelade du den matchen?

 

 

spelar i hbg city

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, mer eller mindre. Men vi har serieledaren i någon av de sista omgångarna, så det kan också bli direkt avancemang, men vår enda förlust kom mot dem så det blir tufft.

 

Men lite skrämmande att det trots allt är så stor skillnad, för de var rätt överlägsna i sin div6-serie och även mot oss om man skall vara ärlig. Jag vet inte om de tappat några spelare, men det kändes inte som att det var något juniorlag vi mötte i kvalet direkt!

 

Hur som helst, lycka till i fortsatta liret!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...