Gå till innehåll

Vilka fan från PF var jag med igår? haha


multiwinner

Recommended Posts

Så när du var yngre (fått intrycket av att du är en familjefar på 35+) och låg brevid en het brud som var "ready to go" så tackade du nej för där inte fanns någon kondom tillgänglig?

 

De flesta one-night-stands sker på fyllan mig veterligen, är man full och kåt struntar man helt enkelt i det.

 

Om man nu vänder på det så tror jag inte heller att speciellt många skulle avböja om bruden bad en ta på en kondom.

 

Tack för "titeln", dessvärre stämmer den :)

 

Jag menar att man skall se till att man har kondom med sig, det borde vara lika självklart som man har deg med sig ut. Visst sker de flesta one-night stands på fyllan, och det är precis det som är problemet. Där försvinner vettet. Och man riskerar att bli steril. Det är sånt som man inte ens har i tanken när man är 15-25 kanske, men kolla in serien på TV som kommer handla om de som försöker få barn. Det kanske ger en tankeställare. Eller så skiter man i att man riskerar en massa grejer när man har oskyddat sex. Att det är straffbart om man känner till det är kanske mindre viktigt?

 

Många tror (helt felaktigt) att HIV är enda man behöver vara rädd för, men tyvärr är det inte så att "man bara botar" allt det andra rakt av. RFSU nådde kanske ut bättre på min tid. Men det känns som om det blivit sämre med kunskapen och respekten för könsjukdomar bland yngre. Och det är illa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 169
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men det där är ju lite... Ni får komma med motbevis om ni vill men jag vet inte om fylla+ny bekantskap+kondom+penetration någonsin genererat ett positivt värde på en skala från 1 till 10.

 

För mig med flera leder det till en kompromiss; kondom kan ju med fördel dra åt helvette, men man skippar väl också personer man inte har en anledning att lita på redan. Känns som det tar ut varandra rätt bra. Man kan aldrig lita på någon egentligen, men någon gång ska den ju av oavsett, annars blir det ju inga barn gjorda så att säga.

 

Tror RFSU nåt ut rätt bra till oss också men de blir lite överkörda av en generation som tror att själen ändå dör strax före man blivit vuxen, att 50-talisterna per definition tänkte fel med precis allt, och som idoliserar Charlie Sheen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det där är ju lite... Ni får komma med motbevis om ni vill men jag vet inte om fylla+ny bekantskap+kondom+penetration någonsin genererat ett positivt värde på en skala från 1 till 10.

 

För mig med flera leder det till en kompromiss; kondom kan ju med fördel dra åt helvette, men man skippar väl också personer man inte har en anledning att lita på redan. Känns som det tar ut varandra rätt bra. Man kan aldrig lita på någon egentligen, men någon gång ska den ju av oavsett, annars blir det ju inga barn gjorda så att säga.

 

Tror RFSU nåt ut rätt bra till oss också men de blir lite överkörda av en generation som tror att själen ändå dör strax före man blivit vuxen, att 50-talisterna per definition tänkte fel med precis allt, och som idoliserar Charlie Sheen.

 

Det där kostade en blöt skärm och en halv mun te :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, du har ju spårat helt Viktor, underbart att se. :D

 

Jag vill också ha ett liv. :(

Det är ju därför man skaffar flickvän. Du rubbar hela samhällsdynamiken här.

 

Jag tror det är samhällsdynamiken som rubbat mig här. Nej det behöver inte var sprit sex och rock n roll för hela slanten, men om flickan har flugit sin kos så ser jag inga andra alternativ. Ersätt ett beroende med ett annat.

Dessutom ses jag redan som social degenerate av samhället.

"Vad jobbar du med?"

-spelar poker.

1) "ah fan har du hört om han svensken som vann [fel antal] miljoner?"

2) "vad intressant" och byter ämne.

 

ViktorH på parren i sön: "Jag gillar analsex, jag är nog bög"

 

Den tanken slog mig faktiskt under en kort stund där. Bara vettigt att jag hinner uttala den samtidigt så du kan gotta dig i efterhand.

 

Tror dock det var nåt i stil med: "Om jag ändå bara ska ha analsex, varför sätter jag inte på killar?", rent reflektivt* (*ord?).

 

Dehman om du ändå inte har ngt att göra, vill du hänga med söderut? Tsäg Barcelona.

 

Hehe, seminarium på fredag. Men vi har bokat Ungern 9-14 november nu. Så bara att köra!

 

Jag hade tänkt både Barcelona och Budapest i höst. Den sistnämnda med högst prio. Dock råkade jag tacka ja till en t/r till Belgrad "den sista öststaten" första veckan i december med några riktiga alkoholtämjare från Helsingkrona. Någon som är sugen kanske?

500 kr t/r.

 

Men det där är ju lite... Ni får komma med motbevis om ni vill men jag vet inte om fylla+ny bekantskap+kondom+penetration någonsin genererat ett positivt värde på en skala från 1 till 10.

 

För mig med flera leder det till en kompromiss; kondom kan ju med fördel dra åt helvette, men man skippar väl också personer man inte har en anledning att lita på redan. Känns som det tar ut varandra rätt bra. Man kan aldrig lita på någon egentligen, men någon gång ska den ju av oavsett, annars blir det ju inga barn gjorda så att säga.

 

Tror RFSU nåt ut rätt bra till oss också men de blir lite överkörda av en generation som tror att själen ändå dör strax före man blivit vuxen, att 50-talisterna per definition tänkte fel med precis allt, och som idoliserar Charlie Sheen.

 

Nu satte du det spot on, Trillske. Inget fel på Charlie Sheen väl? :roll:

 

Positivt väntvärde, inte bara ur gamblingsypunkt utan även att jag passar i den gula färgen och älskar barn.

 

F.ö har jag aldrig varit 93a och lär inte bli, elakt dissa en god årgång bara rakt av sådär.

 

Okej. Klipp HIV-diskussionen nu, den får mig inte att vilja knulla mer direkt :-(

 

och dissa inte 93orna, det är en mycket fin årgång.

änsålänge vill säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror dock det var nåt i stil med: "Om jag ändå bara ska ha analsex, varför sätter jag inte på killar?", rent reflektivt* (*ord?).

Så där brukar ju tjejer säga när de inte riktigt respekterar den penetrationsmodell som föreslås. Jag tänker: Jaha.

Det finns väl än väldans massa andra modeller fullt applicerbara för man-man action. Är väl egentligen bara vaginelt befruktningsförsök de har monopol på.

 

"Men vadå, kan inte din killkompis pissa på dig istället?", osv...

 

Inget fel på Charlie Sheen väl?

Absolut inte, jag är bara expert på att härleda min egen degeneration. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inget skrivande för min del efter taxin utan drog ut till vildanden till några kompishar, blev öldrickande tills ölen tog slut sen tog vi taxi till Max, beställde in 60 nuggets och en av varje dippa dem hade samt en tripple cheese, tar en taxi hem, magsjuka kort och gott. Vaknade upp 7.30 för att gå till skolan. Satt med tom blick i 45 min sen gick jag hem och sov några timmar följt av 10h plugg igår (tisdag) och 14h plugg idag, nu är det fritt fram för helgen iallafall. Vem av Lundafolket ska tills Lunds nation på Torsdag? Systemvetarsittning där och jag tänker vara kalasfull. Ursäkta stavningen, ruskigt trött och några öl slog på fint då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett par fluffiga handbojor jag inte så lite insinuerande fick av en flickvän en gång. Vilka förövrigt min mor fick syn på en annan gång. Det var intressant men något vi inte pratar om.

 

Dildos är det dåligare med, man tar väl vad man har. Roligaste MMSet jag någonsin fått ligger på en gammal nokia här någonstans. En polare drog hem en brud och berättade om det dagen efter.

 

"Ja men sen där på morgonen blev vi lite flummiga... Hon hade ju världens största vagina."

"Jaha?"

"Ja så jag började testa att stoppa in grejer... Tog liksom vad jag hittade och såg om det fick plats. Känns lite skumt nu efteråt. Ljus och grejer."

 

Sen började vi prata om något annat och jag tänkte inte mer på det där. Några timmar får senare jag ett MMS utan text, bara med en bild på ett sånt där vitt stort jävla jätteljus man köper på Rusta eller nåt. Vi snackar över en dec i diameter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Sen började vi prata om något annat och jag tänkte inte mer på det där. Några timmar får senare jag ett MMS utan text, bara med en bild på ett sånt där vitt stort jävla jätteljus man köper på Rusta eller nåt. Vi snackar över en dec i diameter.

 

Alltså "käften annars kör jag upp ett altarljus i röven på dig" har man ju uttalat sådär halvt på skoj, men haha fan va sjukt. Den bilden vill jag se.

Jag har en skön vän som berättade att han körde in en morot i 2an på en råfeminist (manshatarhållet). Självklart lät det för osannolikt, trots att den här killen har tendenser att vara dominant överlag.

 

Han slänger iväg ett sms och frågar om hon kan köpa morötter.

Dagen efter på föreläsningsrasten visar han en bild på sin mobil när hon står på alla fyra med mycket riktigt en morot i 2an och ja nån leksak också.

 

Stor som ett altarljus var den ju förstås inte..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ViktorH, den 14e är det nation i lund. Träffar jag dig inte kan jag eventuellt inte annat än att våldföra mig på HH, och det vill ju ingen av oss. OKEJ?

 

My God. Seems there is no other way. Vi ses den 14e då, styr du förkrök?

 

Hade varit kul att se dig våldföra dig på HH dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland har man bara tur.. och ja, speaking of which:

Var ute i fredags också i Hbg och som jag lite kort nämnde i början så var det drama och annat kul på kvällen.

En sån kul grej var att jag träffade en tjej (90a) som var ruggigt snorigt tight. Hon skrattade till allt jag sa och jag började nästan tro att hon var lite psycho när jag såg henne rätta till [hår/byst/tröja över mage] för 200e gången.

Hon var jävligt medveten om hur kameran behandlade henne helt enkelt.

 

I vilket fall. Hon var där på dejt med en annan kille.

 

 

Jag har försökt bortförklara mitt beteende med saker som att han inte var bra för henne eller att jag var full, och tyvärr är det nog en bra kille, men som det blev så pratade jag helt enkelt en jävla massa med henne under kvällen. (nu när jag tänker efter så läser han nog på PF också så detta kan bli ännu mer intressant. Tänker passa på att flika in en ursäkt här då i efterhand om du läser detta, T)

 

När tiden kom och de hade bestämt sig för å gå så:

 

Han: "ska vi dra hemåt nu då..?"

Jag: "Vi drar till Cardinal och dansar!"

Han: "neeej"

Hon: "JAAAA"

 

och på den vägen bar det.

 

 

Hur som helst. Killen var inte jättedansnödig, och jag och den här tjejen var motsatsen.

Blev mycket dans och ja.. mitt minne är lite svagt här, men skulle nog inte säga att det var den mest platoniska av danser.

Dessutom såg jag nog i ögonvrån killen stå och glo surt vid nåt tillfälle med en öl i handen...

 

Hur som haver. Jag var faktiskt the good guy in the end, som hjälpte dem båda att finna varandra via mina oförklarigt bra stalking skills när de hade tappat bort varandra, och således hoppas jag karmakontot balanserade ut sig lite.

 

 

Nu till det roliga.

Hittade dem på facebook (stalking), och som det visar sig så bor jag och den här tjejen grannar.

Jag bor på xxxxxxxgatan 5, och hon på xxxxxxxgatan 6.

Vi pratade lite mellan våra balkonger ikväll. Det var roligt.

 

To be continued. Bjöd in henne, (och honom förstås om han vill) till sexfest i Lund den 7e oktober.

Ni PF:are som är intresserade är självklart jättevälkomna.

Fest med tema sex, helt enkelt. Det blir den 3e i ordningen sen vår korridor började med dessa. Är inte förvånad om någon av er redan varit där.

Ni får iaf PMa mig så kan ni adda mig på facebook sen och så skickar jag event och invite m.m!

 

 

 

Då är du skåning!

 

 

 

Float like a butterfly, sting like a bee! :-D

 

Det är så intressant. Man vet inte alls vad man vill göra på kvällen, men så knäcker man en öl eller 3, och genast kommer det som en blixt från klar himmel vad man ska göra.

 

Igår var det Fredmans från 15, sen dricka därifrån och hela vägen in på Hallands nation. Lyckades dock hora till mig en eftersläppsbiljett till Novischbalen så det blev att jag slutade där. (på vägen ut från Hallands mötte jag en trevlig psykologistudent à la termin 8, med danskt påbrå, i garderobskön. Lise hette hon och bodde på spoletorp. Med beergoggles var hon fullt påsättbar). Värdelös anekdot, förutom att den på nåt sätt ska förmedla sinnesstämningen jag befann mig i, vilket var på väg mot hunting-mode.

 

Har dessutom en fråga här till er människokännare:

När två tjejer möter en och man är på väg in på ett ställe, så frågar man den första: "hej, är det mycket människor inne på nationen nu?".

-inget svar, tom blick går förbi.

"ursäkta, är det mycket folk inne på nationen nu?", frågar man tjejen bakom.

-Samma reaktion, totalt ignorerad.

Jo, hur kommer det sig då att när man sen vänder sig om och välriktat uttalar: "jävla fittor".. då, DÅ reagerar dem?!? :evil:

 

Ärlighet varar längst.

 

 

Kommer iaf in på AF efter lite köande och finner min väg fram till baren för att inhandla 2 shots och 2 öl.

Denna tur repeteras sedan ett antal gånger under kvällen. Får för mig att vi ska ordna efterfest på Helsingkrona och tror jag lägger ner ungefär 2h på att dansa, snacka, ragga, flirta och promota med säkert 80% av det kvinnliga klientelet (under 21 år ofc).

Får ihop några nummer och får mig ett par trevliga danser. På nåt jävla vänster står jag sen på Challes med en vesuvio i handen. Emma Watson nip slip?

*svart*

 

Vaknar torr som en öken och har precis brunchat på hb. Ikväll blir det korrefest på Mikkel Hansens och sen får asagudarna bestämma.

 

Vilka jag träffade från pf igår? Ingen. Jag skickade sms till Diazo, det var det närmsta.

Använder tråden lite som ventilation, men mod får säga till om det är opassande.

 

Wish me GL ikväll och så slänger jag nog iväg sms till de jag fått nr av här på pf, (skicka till mig annars om ni ska ut!).

 

Huja!

Här kommer fortsättningen från helgen. Torsdagen och fredagen redan avklarade har jag för mig.

 

Lördagen var rätt så mkt misär. Vaknade kåt och överjävlig i en tjejpolares rum som jag har fått dela med henne några gånger nu på senaste. Hon skulle upp tidigt till frisör, och jag vaknade när hon var borta. Drog en brunk på hennes toa, gick tillbaka till sängen och sen la jag mig och somnade om.

Vaknade när hon kom tillbaka och berättade om brunken. Blandade känslor tolkade jag hennes reaktion som, men det var tydligen lugnt, för jag fick hennes reservnyckel så jag kunde sova där senare om det behövdes.

 

Hela dagen gick jag runt och var allmänt trött. Brunchade Helsingkrona och sen kollade vi film hos en annan god vän, som vi känner som Folke.

Somnade till filmen och bestämde mig att jag skulle sova efter maten. Velade ett tag men valde till slut att inte sätta nåt larm. Somnade kanske runt halv 8 på kvällen.

 

23.55 vaknar jag, riktigt jävla utvilad! Sms på mobilen styr upp mitt festsinne och säger att jag ska komma till SSK. Sänker en pissvarm Lapin Kulta och beger mig ner.

Jag vet inte vad det är med SSK på lördagar, men stället fullkomligt översvämmas av tjejer och de flesta ser faktiskt jävligt bra ut,

save the one Folke strulade med. Hon var faktiskt ful.

Jag dansar runt med vänner och tjejer och har skittrevligt, hinkar i mig öl och gör bakåtvolt i rökrutan, (för att... jag kan. Dick move).

 

Drar på efterfest på Sparta efter stängning, hittar en trevlig malmöitska, som råkar vara 89a, (väldigt gammal alltså). Jag, hon, en vän till mig och en kille som ville ha den här malmöitskan drar tillbaka till Helsingkrona på efterfest, där jag frågar om hon vill sova hos mig.

Sagt och gjort och vi hamnar i den här tjejkompisens säng till slut. Jag ger min egen prestation en solid 4 av 10, men följde upp med lite sjysst efterspel så hennes totalupplevelse borde nog kunna sträcka sig till en 5a.

 

På morgonen säger vi adjö och jag drar upp till Folke för att väcka honom. Slår på Don't Stop Me Now med Queen på hög volym och vi är snart båda pepp som fan, trots att han däckade med skor på kortsidan av sin egen soffa kvällen innan. Utkörd pizza från Bellini på Helsingkronas tak i solen. Perfekt. Spelar Dogwash av Mustasch och bokar in en eftermiddagsfika med en riktigt snygg tjej (93a) i Helsingborg.

Börjar packa mina grejer för att dra till Hbg, när telefonen ringer och HH undrar om vi vill ha öldrickarsöndag.

"Vill du ha öldrickarsöndag med mig å några kul killar?", vidarebefordrar jag till Folke, och snart sitter vi nere på Mårtenstorget med ett flak i sidan och en öl var i handen och diskuterar sunt leverne med HH och vänner till honom.

 

Lite summa kardemumma på vad som följde:

Öl.

xTvåsiffrigt.

Parentesen.

farfar Level joinar!

Sjukt fin solnedgång, underbart väder, eufori/fylla, tror jag tänkte för mig själv : fan vad jag njuter just nu, typ 10 ggr.

För mkt cigg.

Misslyckade försök att dra upp tjejer till balkongen.

Taxi till hb.

Mer öl, sprit.

Visit på min egen korridor, där jag helt insubtilt molestar en av tjejerna. Hon är ju så liten, och jag är så stor och full. Naturens lagar :oops:

Diskussion om Karl XI?

Taxi till centralen. HH skulle göra nåt arbete. Level skulle nog hem.

Vaknar mirakulöst i Hbg, där HIF vunnit allsvenskt guld, eller nåt.

Lyckas ta mig hem och kollar starcraftcasts tills jag däckar runt halv 2.

 

Verkligen romantisk avslutning på helgen, trots att det inte blev fika med 93an.

 

 

Måste iaf säga att det blev skitbra denna veckan också. 2 for 2 vad gäller tjejerna där nere också. Kul om man kunde hålla den streaken.

Nån som har nåt att tillägga bara kör på!

 

 

 

edit: Woopa juste! Fick tillbaka testresultat. Clean från alla STDs, ingen urinvägsinfektion heller. Nu ska jag bara kolla mig igen eftersom jag inte skött mig senaste veckorna :)

 

Jag tror det är samhällsdynamiken som rubbat mig här. Nej det behöver inte var sprit sex och rock n roll för hela slanten, men om flickan har flugit sin kos så ser jag inga andra alternativ. Ersätt ett beroende med ett annat.

Dessutom ses jag redan som social degenerate av samhället.

"Vad jobbar du med?"

-spelar poker.

1) "ah fan har du hört om han svensken som vann [fel antal] miljoner?"

2) "vad intressant" och byter ämne.

 

 

 

Den tanken slog mig faktiskt under en kort stund där. Bara vettigt att jag hinner uttala den samtidigt så du kan gotta dig i efterhand.

 

Tror dock det var nåt i stil med: "Om jag ändå bara ska ha analsex, varför sätter jag inte på killar?", rent reflektivt* (*ord?).

 

 

 

 

 

Jag hade tänkt både Barcelona och Budapest i höst. Den sistnämnda med högst prio. Dock råkade jag tacka ja till en t/r till Belgrad "den sista öststaten" första veckan i december med några riktiga alkoholtämjare från Helsingkrona. Någon som är sugen kanske?

500 kr t/r.

 

 

 

Nu satte du det spot on, Trillske. Inget fel på Charlie Sheen väl? :roll:

 

 

 

Okej. Klipp HIV-diskussionen nu, den får mig inte att vilja knulla mer direkt :-(

 

och dissa inte 93orna, det är en mycket fin årgång.

änsålänge vill säga.

 

Titeln får sammanfatta helgen, som frammanade 3 festdagar denna vecka. En mindre än förra veckan, men en mer än det antal jag lovade mig själv att cappa resterande veckor detta år.

 

Försöker hålla mig kort.

Torsdag

Förfest på nån korridor på hb. Njuter med cigg och kalla Tuborg på balkongen när någon tjej från en annan korridor helt osökt börjar ragga på mig. Jag tyckte hon var ok söt, men mina vänner tyckte jag "kunde göra bättre".

Let's agree to agree.

Snackar om anime, språk och porr för det mesta innan vi byter korridor till min egen. Är totalt on fire och riktigt taggad på att dra ut till ÖGs nation. (Tänkte egentligen Lunds, men eftersom det var crowded och sög sist så fick det bli det andra alternativet).

Vi bestämmer att vi ska se animeporr/hentai tillsammans dagen efter (hmm) och sen hånglar hon upp mig och vill gå upp.

Med rött läppstift i skägget väljer jag att skrika THIS IS SPARTAAA innan jag sparkar henne i ansiktet med mina nya Legenddojor från Scorette.

Nä men hon gick iaf upp och vi drog ut. Blev en kul kväll, tror inte jag skrämde alltför många tjejer på dansgolvet, trots min något rapeiga approach, där en bestämd omfamning bakifrån alt. det patenterade Viktor-grottlyftet är standard i isbrytararsenalen.

 

Efteråt blir det samma gamla visa att försöka ragga folk till efterfest, men alltså folk är ju verkligen sämst i den här staden. Vem fan följer inte med på efterfest när det finns både sprit och musik??

Börjar misstänka att det är jag som är orsaken och ska analysera detta vidare efter fler empiriska undersökningar.

Fick med oss två st ~6or upp, men de stack innan vi ens hann få på dvärgporren, (vilket är den katalysator vi oftast använder på efterfester för att avgöra om folk är sköna eller tråkiga).

 

Jag minns inte exakt vad som hände sen, men jag vet att pizza på challes var med vid nån tidpunkt och sen jooo vi satt och rökte vattenpipa och drack öl till kanske 5-nånting på morgonen. Lite lame, men fanns iaf öl och musik och lite vänner. Jag är inte kräsen.

 

 

Fredag

Pratar med HH om nån Kämnärsfest, minns inte exakt vilken dag det var.

Ordnar förfest på hb, en vän tar med en trädildo som han själv har täljt, och vips så hade vi både förfest och fest. Tänk hur en sån lång men relativt smal sak kan bli navet på en fest bara sådär.

Denna festen blev lite som en förfest till sexfesten som är på fredag nu i veckan. Togs en otrolig mängd kodak-moment bilder och kvällen innehöll element som:

* dricka tequila direkt ur flaska.

* simulera anal/oral/homo/grupp-sex med trädong.

* träffa tjejkompis man tycker mycket om och reda ut gammalt skit delandes en 40cl Tullamore, (när man redan innan man började på den var alltför glad i hatten).

* Strula med en killpolare.

* Korridorsfighta med korridorsförmannen. Detta är en tradition vi haft i några år, att på fyllan börja fightas (mest kickboxning) och sen efteråt kramas och säga "fan vi måste göra detta oftare" medan vi är riktigt lyckliga för stunden. Det som är roligt är att det blir rätt så mkt kraft bakom slag/sparkar eftersom man har högre tolerans och mindre kontroll. I skrivande stund är jag fortfarande blå om högerbenet och jag har problem att resa mig pga vänster lår. Min käre vän och sparringpartner hade inte samma tur. Två timmar senare la hans ben av och ja.. vet inte riktigt hur, men han fick skippa jobb både dagen efter och dagen efter det, pga att han inte kunde gå.

Wierd, men någon filmade allt så det ska bli intressant att se hur det skedde.

 

Det sammanfattar kvällen rätt bra. Hade otroligt roligt hela kvällen och hade alla kvällar varit sådana så hade jag varit renodlad alkis.

 

 

Lördag

Vaknar ovanpå täcket med skor och kläder på.

Tjejkompisen jag sov hos verkade inte ha något problem med det. Stängde balkongdörren då det var iskallt, och fick senare vid frukost se bildbevis på att jag inte stängt hennes ytterdörr heller innan jag somnade.

Lördagen gick i vännernas tecken och på kvällen blev det förfest på hb på taket följt av Malmö nation med utgånget CSN-kort som turligen fungerade ändå.

Lyckades såklart bryta av min hemnyckel på mitten på förfesten också när jag skulle öppna en flaska, så nu är jag i lite av en prekär sits. Tror jag har en reservnyckel nånstans dock..

Malmö nation var fylld till bredden av vackra donnor från hufvudstaden och killar med backslick. Precis som Malmö nation ska vara alltså.

Hade trevligt, bjöd på för mycket dricka och sen hamnade jag på efterfest någonstans följt av challes - vesuvio med vl-sås och sen hem och ha deeptalk med vänner på korridoren.

Lyckades även peta in en facebook-update mitt i allt, men ångesten dagen efter lade sig rätt fort då jag inte varit alltför osmidig.

 

 

 

 

Så nu har jag fått dumpa min helg åter en gång. Ingen poker blev det men imorgon är det bara på det igen!

Nästa vecka är det som sagt sexfest, och jag hoppas på bra uppslutningen från forumets kvinnliga medlemmar :cry:

 

Till sist så vill jag annonsera en grej lite kort bara; jag kopierar vad jag skrev på facebook då jag inte orkar förklara igen:

 

Hur skriver jag detta utan att låta som en jubelidiot..? Det är väl oundvikligt. Vi ska ha temafest och jag behöver lite dildos. Någon som har en som ligger och skräpar och vill låna ut, skicka PM till mig, jag garanterar anonymitet.

(För er som undrar vad fan jag ska med era dongar till: jag kommer vara utklädd till Wolverildo / Dildorine, och behöver "knivar" över händerna).

 

Ni kan göra världen en tjänst. I utbyte får ni bilder / möta mig på festen ni som ska dit. Bäst utklädnad. Bara att gilla.

 

 

 

så yess, har ni en schlong där hemma av nån anledning och vill offra den till mig för en kväll, tvivla inte att PMa, (skadar inte att fiska väl).

 

Tjo

 

Alltså "käften annars kör jag upp ett altarljus i röven på dig" har man ju uttalat sådär halvt på skoj, men haha fan va sjukt. Den bilden vill jag se.

Jag har en skön vän som berättade att han körde in en morot i 2an på en råfeminist (manshatarhållet). Självklart lät det för osannolikt, trots att den här killen har tendenser att vara dominant överlag.

 

Han slänger iväg ett sms och frågar om hon kan köpa morötter.

Dagen efter på föreläsningsrasten visar han en bild på sin mobil när hon står på alla fyra med mycket riktigt en morot i 2an och ja nån leksak också.

 

Stor som ett altarljus var den ju förstås inte..

 

PICS or GTFO

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den tighta tjejen, tog hon en blid på sina egna boobs och la på facebook eller har du cropat?

Y

Jag i min prime:

 

hitlur.jpg

Den här vinner verkligen något pris jag har svårt att definiera. Om priset hade en tävling med alla andra pris skulle det vinna ett pris till.

 

Efterlyser en caption-contest på denna. Jag börjar light: "..... No.".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den tighta tjejen, tog hon en blid på sina egna boobs och la på facebook eller har du cropat?

Den här vinner verkligen något pris jag har svårt att definiera. Om priset hade en tävling med alla andra pris skulle det vinna ett pris till.

 

Efterlyser en caption-contest på denna. Jag börjar light: "..... No.".

 

haha det som kallas konst kanske, har alltid haft svårt för sånt.

 

Bilden är från hennes facebook, men jag har croppat den lite för att inte outa henne för mkt (inte för att ansiktet var det första man såg ändå mensåatte)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...