Gå till innehåll

Vilka fan från PF var jag med igår? haha


multiwinner

Recommended Posts

  • Svars 169
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Koversationen var mer smidig har jag för mig, men lite lökig vid nåt tillfälle:

 

"We should undress, I never sleep with my clothes on" (lökig)

"Yes I zink so too.."

(sen lite kyssar över kroppen, std)

"Sucks we can't have sex"

"Yes I zink so too.." (one trick pony)

"Wanna fuck?"

"You know what I want.. no..yes... yesss... Schasoooo!"

 

 

Kan hända jag missar någon detalj här...

 

 

Du har verkligen en talang för skrift :)

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänker man på skånska om man är skåning?

 

Nä fy fan, va glad att du slipper.

tycker dom verkar va så sjuka alla skåningar.

Come join the fun!!

vore nått :)

Träffade WPTragnar på pendeltåget idag...

träffade pk på hugos i norrköping i lördags!

 

detta kan fö va en av de främstasteste dagböckerna på pf just nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland har man bara tur.. och ja, speaking of which:

Var ute i fredags också i Hbg och som jag lite kort nämnde i början så var det drama och annat kul på kvällen.

En sån kul grej var att jag träffade en tjej (90a) som var ruggigt snorigt tight. Hon skrattade till allt jag sa och jag började nästan tro att hon var lite psycho när jag såg henne rätta till [hår/byst/tröja över mage] för 200e gången.

Hon var jävligt medveten om hur kameran behandlade henne helt enkelt.

 

I vilket fall. Hon var där på dejt med en annan kille.

 

 

Jag har försökt bortförklara mitt beteende med saker som att han inte var bra för henne eller att jag var full, och tyvärr är det nog en bra kille, men som det blev så pratade jag helt enkelt en jävla massa med henne under kvällen. (nu när jag tänker efter så läser han nog på PF också så detta kan bli ännu mer intressant. Tänker passa på att flika in en ursäkt här då i efterhand om du läser detta, T)

 

När tiden kom och de hade bestämt sig för å gå så:

 

Han: "ska vi dra hemåt nu då..?"

Jag: "Vi drar till Cardinal och dansar!"

Han: "neeej"

Hon: "JAAAA"

 

och på den vägen bar det.

 

 

Hur som helst. Killen var inte jättedansnödig, och jag och den här tjejen var motsatsen.

Blev mycket dans och ja.. mitt minne är lite svagt här, men skulle nog inte säga att det var den mest platoniska av danser.

Dessutom såg jag nog i ögonvrån killen stå och glo surt vid nåt tillfälle med en öl i handen...

 

Hur som haver. Jag var faktiskt the good guy in the end, som hjälpte dem båda att finna varandra via mina oförklarigt bra stalking skills när de hade tappat bort varandra, och således hoppas jag karmakontot balanserade ut sig lite.

 

 

Nu till det roliga.

Hittade dem på facebook (stalking), och som det visar sig så bor jag och den här tjejen grannar.

Jag bor på xxxxxxxgatan 5, och hon på xxxxxxxgatan 6.

Vi pratade lite mellan våra balkonger ikväll. Det var roligt.

 

To be continued. Bjöd in henne, (och honom förstås om han vill) till sexfest i Lund den 7e oktober.

Ni PF:are som är intresserade är självklart jättevälkomna.

Fest med tema sex, helt enkelt. Det blir den 3e i ordningen sen vår korridor började med dessa. Är inte förvånad om någon av er redan varit där.

Ni får iaf PMa mig så kan ni adda mig på facebook sen och så skickar jag event och invite m.m!

 

 

 

Då är du skåning!

 

 

 

Float like a butterfly, sting like a bee! :-D

 

Ere sexfesten som brukar vara på Helsingkrona?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kastar in de här bara, jag kommer köra en hel jävla hög med förfester, utgångar osv, dra ett pm eller vad som så styr vi något för de som är sugna, kommer jobba en del på lite nationer där man får kröka i baren osv så kommer ni dit så hör gärna av er, obv köförträde osv inte så att pengar spelar någon roll men kan toppa upp drinkar till 9or+ osv utan svårigheter : )

 

ganska dragen nu efter utgång i malmö ikväll men vi måste ju styra fler lunda pf utgångar, allt har varit magiskt hitintills. Jag köper en gås så kör vi <3

 

edit, mvh HH.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...