Gå till innehåll

Vilka fan från PF var jag med igår? haha


multiwinner

Recommended Posts

  • Svars 169
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tänk på att inkubationstiden är en vecka plus för t.ex. klamydiga och mykoplasma!

 

yeah brukar väl säga 2 veckor, men sånt är självklart inräknat.

 

3-6 månader för HIV. Allt annat kan man ju fan tänka sig frisk från..

 

Barn inte medräknat. Fyfan

 

fyfan. that's cancer you'll never get rid off.

Gjorde bara totalkoll på alla STDs som går att testa, för att ha gjort det liksom.

Prostatakollen som sedermera slängdes in var inte på min begäran. (det var när jag kollade för urinvägsinfektion etc).

 

Nu är iofs risken för HIV så liten att den i princip är försumbar. HIV är nog det sista jag oroar mig för.

 

Same same, men är oskyddat buttsex värt det? (ja).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yeah brukar väl säga 2 veckor, men sånt är självklart inräknat.

 

 

 

fyfan. that's cancer you'll never get rid off.

Gjorde bara totalkoll på alla STDs som går att testa, för att ha gjort det liksom.

Prostatakollen som sedermera slängdes in var inte på min begäran. (det var när jag kollade för urinvägsinfektion etc).

 

 

 

Same same, men är oskyddat buttsex värt det? (ja).

 

idd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smart.

 

5000 smittade i Sverige hälften kvinnor antar vi. = 2500.

 

Kvinnor inom åldersspannet jag skulle kunna ha sex med: 778000, står för 16,5% av den kvinnliga befolkningen i Sverige.

 

Då finns det 413 potentiella ligg som har HIV, av totalt 778000.

 

Om jag nu skulle hitta en av dessa smittohärdar och ha sex med henne, så är det hela 0,05% risk att bli smittad.

 

Jo jag är jätteorolig!

 

MVH, Inget att göra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5000 smittade i Sverige hälften kvinnor antar vi. = 2500.

 

Kvinnor inom åldersspannet jag skulle kunna ha sex med: 778000, står för 16,5% av den kvinnliga befolkningen i Sverige.

 

Då finns det 413 potentiella ligg som har HIV, av totalt 778000.

 

Om jag nu skulle hitta en av dessa smittohärdar och ha sex med henne, så är det hela 0,05% risk att bli smittad.

 

Jo jag är jätteorolig!

 

MVH, Inget att göra

 

Problemet är inte HIV, problemet är hela attityden till att skita i skydd. Den som tror att man bara kan få problem om man får HIV bör nog läsa på lite.

 

Eller så kan man fortsätta knulla på bara utan skydd och sen sitta där och undra varför man inte kan få barn..

 

Men, alla har ju en fritt val. Skulle kunna tycka att tjejerna skulle vara smartare kanske, men när man är 93a så fattar man nog inte så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är inte HIV, problemet är hela attityden till att skita i skydd. Den som tror att man bara kan få problem om man får HIV bör nog läsa på lite.

 

Eller så kan man fortsätta knulla på bara utan skydd och sen sitta där och undra varför man inte kan få barn..

 

Men, alla har ju en fritt val. Skulle kunna tycka att tjejerna skulle vara smartare kanske, men när man är 93a så fattar man nog inte så mycket.

 

Så när du var yngre (fått intrycket av att du är en familjefar på 35+) och låg brevid en het brud som var "ready to go" så tackade du nej för där inte fanns någon kondom tillgänglig?

 

De flesta one-night-stands sker på fyllan mig veterligen, är man full och kåt struntar man helt enkelt i det.

 

Om man nu vänder på det så tror jag inte heller att speciellt många skulle avböja om bruden bad en ta på en kondom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så när du var yngre (fått intrycket av att du är en familjefar på 35+) och låg brevid en het brud som var "ready to go" så tackade du nej för där inte fanns någon kondom tillgänglig?

 

De flesta one-night-stands sker på fyllan mig veterligen, är man full och kåt struntar man helt enkelt i det.

 

Om man nu vänder på det så tror jag inte heller att speciellt många skulle avböja om bruden bad en ta på en kondom.

 

lol?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...