Eblinho Postad 25 September , 2011 Rapport Postad 25 September , 2011 tror jag träffade på den gode Saxin på Ög´s. Kan någon bekräfta? såg dessutom Iamivar på en innebandyplan idag, Korhonnen klass! Citera
Starfitter Postad 25 September , 2011 Rapport Postad 25 September , 2011 Rätt lätt urskilja Saxin in action på ett dansgolv. Citera
upandcoming Postad 25 September , 2011 Rapport Postad 25 September , 2011 tror jag träffade på den gode Saxin på Ög´s. Kan någon bekräfta? ryktet säger att han var där så du har nog rätt Citera
ViktorH Postad 25 September , 2011 Rapport Postad 25 September , 2011 Blev en bra avslutning på helgen, på flera plan. Ska berätta mer i detalj, men jag är alldeles för alkoholiserad för detta för tillfället. Citera
urmy Postad 25 September , 2011 Rapport Postad 25 September , 2011 kastade han 500-lappar så är det confirmed. Citera
Eblinho Postad 25 September , 2011 Rapport Postad 25 September , 2011 kastade han 500-lappar så är det confirmed. Stämmer till viss del. Fast han kör mynt nuförtiden. Citera
Trillske Postad 26 September , 2011 Rapport Postad 26 September , 2011 Men guh va ni dricker alkohol. Citera
Kimzors Postad 27 September , 2011 Rapport Postad 27 September , 2011 edit: Woopa juste! Fick tillbaka testresultat. Clean från alla STDs, ingen urinvägsinfektion heller. Nu ska jag bara kolla mig igen eftersom jag inte skött mig senaste veckorna ATH guld! Citera
Mecklenburgare Postad 27 September , 2011 Rapport Postad 27 September , 2011 edit: Woopa juste! Fick tillbaka testresultat. Clean från alla STDs, ingen urinvägsinfektion heller. Nu ska jag bara kolla mig igen eftersom jag inte skött mig senaste veckorna Tänk på att inkubationstiden är en vecka plus för t.ex. klamydiga och mykoplasma! Citera
Starfitter Postad 27 September , 2011 Rapport Postad 27 September , 2011 3-6 månader för HIV. Allt annat kan man ju fan tänka sig frisk från.. Barn inte medräknat. Fyfan Citera
Mecklenburgare Postad 27 September , 2011 Rapport Postad 27 September , 2011 3-6 månader för HIV. Allt annat kan man ju fan tänka sig frisk från.. Barn inte medräknat. Fyfan Nu är iofs risken för HIV så liten att den i princip är försumbar. HIV är nog det sista jag oroar mig för. Citera
ViktorH Postad 27 September , 2011 Rapport Postad 27 September , 2011 Tänk på att inkubationstiden är en vecka plus för t.ex. klamydiga och mykoplasma! yeah brukar väl säga 2 veckor, men sånt är självklart inräknat. 3-6 månader för HIV. Allt annat kan man ju fan tänka sig frisk från.. Barn inte medräknat. Fyfan fyfan. that's cancer you'll never get rid off. Gjorde bara totalkoll på alla STDs som går att testa, för att ha gjort det liksom. Prostatakollen som sedermera slängdes in var inte på min begäran. (det var när jag kollade för urinvägsinfektion etc). Nu är iofs risken för HIV så liten att den i princip är försumbar. HIV är nog det sista jag oroar mig för. Same same, men är oskyddat buttsex värt det? (ja). Citera
Mecklenburgare Postad 27 September , 2011 Rapport Postad 27 September , 2011 yeah brukar väl säga 2 veckor, men sånt är självklart inräknat. fyfan. that's cancer you'll never get rid off. Gjorde bara totalkoll på alla STDs som går att testa, för att ha gjort det liksom. Prostatakollen som sedermera slängdes in var inte på min begäran. (det var när jag kollade för urinvägsinfektion etc). Same same, men är oskyddat buttsex värt det? (ja). idd Citera
Trillske Postad 27 September , 2011 Rapport Postad 27 September , 2011 Haha, du har ju spårat helt Viktor, underbart att se. Jag vill också ha ett liv. Same same, men är oskyddat buttsex värt det? (ja).Det är ju därför man skaffar flickvän. Du rubbar hela samhällsdynamiken här. Citera
Level Postad 27 September , 2011 Rapport Postad 27 September , 2011 Same same, men är oskyddat buttsex värt det? (ja). ViktorH på parren i sön: "Jag gillar analsex, jag är nog bög" Citera
nutshellcracker Postad 27 September , 2011 Rapport Postad 27 September , 2011 Nu är iofs risken för HIV så liten att den i princip är försumbar. HIV är nog det sista jag oroar mig för. Smart. Citera
Mecklenburgare Postad 27 September , 2011 Rapport Postad 27 September , 2011 Smart. 5000 smittade i Sverige hälften kvinnor antar vi. = 2500. Kvinnor inom åldersspannet jag skulle kunna ha sex med: 778000, står för 16,5% av den kvinnliga befolkningen i Sverige. Då finns det 413 potentiella ligg som har HIV, av totalt 778000. Om jag nu skulle hitta en av dessa smittohärdar och ha sex med henne, så är det hela 0,05% risk att bli smittad. Jo jag är jätteorolig! MVH, Inget att göra Citera
KallOödmjukDiva Postad 27 September , 2011 Rapport Postad 27 September , 2011 Dehman om du ändå inte har ngt att göra, vill du hänga med söderut? Tsäg Barcelona. Citera
Mecklenburgare Postad 27 September , 2011 Rapport Postad 27 September , 2011 Dehman om du ändå inte har ngt att göra, vill du hänga med söderut? Tsäg Barcelona. Hehe, seminarium på fredag. Men vi har bokat Ungern 9-14 november nu. Så bara att köra! Citera
nutshellcracker Postad 27 September , 2011 Rapport Postad 27 September , 2011 5000 smittade i Sverige hälften kvinnor antar vi. = 2500. Kvinnor inom åldersspannet jag skulle kunna ha sex med: 778000, står för 16,5% av den kvinnliga befolkningen i Sverige. Då finns det 413 potentiella ligg som har HIV, av totalt 778000. Om jag nu skulle hitta en av dessa smittohärdar och ha sex med henne, så är det hela 0,05% risk att bli smittad. Jo jag är jätteorolig! MVH, Inget att göra Problemet är inte HIV, problemet är hela attityden till att skita i skydd. Den som tror att man bara kan få problem om man får HIV bör nog läsa på lite. Eller så kan man fortsätta knulla på bara utan skydd och sen sitta där och undra varför man inte kan få barn.. Men, alla har ju en fritt val. Skulle kunna tycka att tjejerna skulle vara smartare kanske, men när man är 93a så fattar man nog inte så mycket. Citera
Mecklenburgare Postad 27 September , 2011 Rapport Postad 27 September , 2011 Problemet är inte HIV, problemet är hela attityden till att skita i skydd. Den som tror att man bara kan få problem om man får HIV bör nog läsa på lite. Eller så kan man fortsätta knulla på bara utan skydd och sen sitta där och undra varför man inte kan få barn.. Men, alla har ju en fritt val. Skulle kunna tycka att tjejerna skulle vara smartare kanske, men när man är 93a så fattar man nog inte så mycket. Så när du var yngre (fått intrycket av att du är en familjefar på 35+) och låg brevid en het brud som var "ready to go" så tackade du nej för där inte fanns någon kondom tillgänglig? De flesta one-night-stands sker på fyllan mig veterligen, är man full och kåt struntar man helt enkelt i det. Om man nu vänder på det så tror jag inte heller att speciellt många skulle avböja om bruden bad en ta på en kondom. Citera
Level Postad 27 September , 2011 Rapport Postad 27 September , 2011 Så när du var yngre (fått intrycket av att du är en familjefar på 35+) och låg brevid en het brud som var "ready to go" så tackade du nej för där inte fanns någon kondom tillgänglig? De flesta one-night-stands sker på fyllan mig veterligen, är man full och kåt struntar man helt enkelt i det. Om man nu vänder på det så tror jag inte heller att speciellt många skulle avböja om bruden bad en ta på en kondom. lol? Citera
Mecklenburgare Postad 27 September , 2011 Rapport Postad 27 September , 2011 lol? Vad är det som är kul? Insinuerar du att jag gjort det? Citera
Recommended Posts