tilta_mitt_liv Postad 7 Oktober , 2011 Rapport Postad 7 Oktober , 2011 mer pics på them zit zit females och mindre videos på när du gör piruetter (not hating btw, wp sir) Citera
Level Postad 7 Oktober , 2011 Rapport Postad 7 Oktober , 2011 Tar avsaknaden av svar som att jag får vara med att leka igen.. HOPPAS DET KOMMER MÅNGA PF:ARE TILL SEXFESTEN IMORRN! VAGINA UTLOVAS! (use force if necessary) edit: Schasoooo! Ringer senare om det börjar ta sig. HH kör en level på mig det svinet . Dresscode? Uppskattas string på en man? Citera
Trillske Postad 7 Oktober , 2011 Rapport Postad 7 Oktober , 2011 Har rapportskrivarfest i helgen här annars om sexfest låter trist å tråkigt å.. å.. äh. Du har förresten fått en liten apa i mustaschen viktor, man tänker inte på det själv men tjejerna märker det på en gång. Har förövrigt insett att jag eventuellt är ledig om typ två veckor, inga planer på att nyktra till närmsta tiden hoppas jag? Citera
multiwinner Postad 7 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2011 är det på korridor @ helsingkrona allt utspelar sig lr? Citera
ViktorH Postad 7 Oktober , 2011 Rapport Postad 7 Oktober , 2011 mer pics på them zit zit females och mindre videos på när du gör piruetter (not hating btw, wp sir) Ska bättra mig!! Ringer senare om det börjar ta sig. HH kör en level på mig det svinet . Dresscode? Uppskattas string på en man? String är typ vad som förväntas. (och det är ingen över/underdrift) Du är väldigt välkommen! Har rapportskrivarfest i helgen här annars om sexfest låter trist å tråkigt å.. å.. äh. Du har förresten fått en liten apa i mustaschen viktor, man tänker inte på det själv men tjejerna märker det på en gång. Har förövrigt insett att jag eventuellt är ledig om typ två veckor, inga planer på att nyktra till närmsta tiden hoppas jag? Fin apa!! nej några sådana planer har jag inte som det ser ut i dagsläget. My place or yours? Ni skulle se hur jag ser ut nu.. fyfan, hugh jackman vrider sig nog i bagageluckan i min pappas bil nu.... Citera
ViktorH Postad 8 Oktober , 2011 Rapport Postad 8 Oktober , 2011 fyfaaan vad jag inte mår just nu... bilder å annat får komma sen. först sova, sen poker, sen tricka (går bäst när man är bakis), sen maskerad ikväll! Nån som träffade mig igår? Citera
ViktorH Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Postad 13 Oktober , 2011 Ahaha jag har hittat min ultimata grindvän!! spelar den på repeat hela sessionen: (sorry om den är gammal/postad tidigare) edit: "I got the nut flush.. Aw f**k it's a diamond". "God I'm the worst player EVER!" Citera
Prizonic Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Postad 13 Oktober , 2011 Korridorsfest på parantesen i Lund från 22.00ish fredag 14/10 alla är bjudna och det blir helkväll här. Dra ett pm till diazo om ni vill ha mitt nummer osv. Mvh, HH (diazo på pf) Citera
Starfitter Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Postad 13 Oktober , 2011 Jaha. Vad göra mellan 12.00-22.00 då? Släpp sargen och kom in i matchen Citera
Level Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Postad 13 Oktober , 2011 Korridorsfest på parantesen i Lund från 22.00ish fredag 14/10 alla är bjudna och det blir helkväll här. Dra ett pm till diazo om ni vill ha mitt nummer osv. Mvh, HH (diazo på pf) Varför får vi inte gå runt och ha kul i korren? . Ska crasha er tour! Är det M:s korre? Citera
ViktorH Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Postad 13 Oktober , 2011 Fest? edit: låter stökigt. vet inte jag gillar inte när de är mycke folk å alkohol å så. kan vi inte bara va nyktra å typ kolla film lr nåt? Citera
Level Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Postad 13 Oktober , 2011 Fest? edit: låter stökigt. vet inte jag gillar inte när de är mycke folk å alkohol å så. kan vi inte bara va nyktra å typ kolla film lr nåt? Mmm dendäringa alkoholen är bara av ondo Citera
Prizonic Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Postad 13 Oktober , 2011 Jaha. Vad göra mellan 12.00-22.00 då? Släpp sargen och kom in i matchen vi har tenta 14-19 sen har HH tour the chamb--re 20-22 men detta kontots ägare har nog förfest, gör som så att jag ringer dig gubben. //HH Citera
Starfitter Postad 15 Oktober , 2011 Rapport Postad 15 Oktober , 2011 Hur populär smekt är bland tjejerna pratar man inte ens om under dödshot. Citera
emilio_15 Postad 15 Oktober , 2011 Rapport Postad 15 Oktober , 2011 Hur populär smekt är bland tjejerna pratar man inte ens om under dödshot. Måste också börja köpa kläder från acne Citera
ViktorH Postad 15 Oktober , 2011 Rapport Postad 15 Oktober , 2011 Fyfan Gud tvinga mig aldrig igen att behöva välja mellan att supa med pokerspelare och 93or Citera
KallOödmjukDiva Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Postad 24 Oktober , 2011 jag e jettelessen viktor, aldig igen Citera
ViktorH Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Postad 24 Oktober , 2011 jag e jettelessen viktor, aldig igen hoppas jag.. sharing is caring. Citera
KallOödmjukDiva Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Postad 25 Oktober , 2011 game denna veckan, bara säga vart jag ska då. Har studenleg o alltingens Citera
Scaniac Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Postad 25 Oktober , 2011 Sugen man blir på att plugga i lund när man får läsa goa storys Citera
Starfitter Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Postad 25 Oktober , 2011 95a är även starfitter approved. Btw kan du inte få problem med att ha inneboende, du behöver inte ens säga till hyresvärden att du har någon. Om du menar att hyreskontraktet bara är muntligt så ska det gälla såvida hyresvärden inte är en firta, men skriftligt är ju att föredra. Hyreslagen säger ju bara att det ska vara skriftlig om du eller han begär det (JB 12kap 2§), så begär de omgående så han inte fittar ur och bryter de muntliga kontraktet genom att förneka det när han ser du har inneboende btw, är de studentlägenhet vet jag inte om några stadgar går före. Bör inte göra de då hyreslagen är till konsumentens fördel. Mvh Pacta sunt servanda Citera
diazo Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Postad 25 Oktober , 2011 Torsdag: Tjej casa på malmös (sittning för endast tjejer) sen satan i det ska vi dit och härja, ska ni med eller? Citera
Recommended Posts