Gå till innehåll

Tsigalko- Mejeriet


Lokenius

Recommended Posts

  • Svars 569
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hej musikbyrån!

Hej!

 

Kul med lite djupare varianter även om det som sagt inte är något jag rullar igång bara ändå.. Inte speciellt kunnig inom området heller men efter lite googling ser jag han är en ölälskande bratwurst.. Får mig att tänka på brassen Gui Boratto som väl hade(/har?) tyskt skivbolag?

 

I övrigt känns det som det kommer explodera i husvärlden snart.. WMC i Miami typ mitten av mars och har en feeling av att det kommer droppas muchos muchos bra musik där :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ju lite tveksam där första gången Troll postades men tycker den växt på sig bra.. Annars låter Hard rock sofas Quasar som det kan bli något.. Snart dax att gå live med mr Tong, tror jag värmer med Annie Macs show from nu.. Vad tycks om mixen nedan? Tycker orginalet är rätt skön, säkerligen nått man kommer få höra från bungalows med tuffa backpackers dagligen i Thai.. Gillar mixen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tacka vet jag 2 Unlimited. Så jävla tunga beats och drops dem hade!!!!

 

Fniss fniss.. drömmen vore ju om Guetta kunde ta sig an dom.. tror dom skulle skapa magi tillsammans :lol: Mycket smaskigt på Radio 1 ikväll.. Blir väl det sista bra man får höra (förutom i sina egna lurar) under kommande 2 veckor då det närmaste man kommer house i thailand kanske är just 2 unlimited :lol:

 

Som sagt om 5 timmar är jag på väg mot vad som måste vara världens dyraste flygplats, Gardermoen. Bira ca 100 nok, torr pizzabit 75 nok, äcklig sambo 60 nok osv osv.. Men känns som det kvittar.. Idag har jag gått runt hela dagen med det där fåniga leendet som bara kommer av sig själv.. Det som kännetecknar en man i sin bästa ålder som är/är påväg på SEMESTER :lol:

 

Ha det gött i 14 dagar och fortsätt posta beats så man kan kika in och uppdatera sig :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ju lite tveksam där första gången Troll postades men tycker den växt på sig bra.. Annars låter Hard rock sofas Quasar som det kan bli något.. Snart dax att gå live med mr Tong, tror jag värmer med Annie Macs show from nu.. Vad tycks om mixen nedan? Tycker orginalet är rätt skön, säkerligen nått man kommer få höra från bungalows med tuffa backpackers dagligen i Thai.. Gillar mixen

 

 

Hörde lite av denna när jag skummade genom ett mixtape igår och tog hem den, sen blev den shufflad när jag stod i duschen och jag undra vad det var för låt, riktigt fin! Quasar tror jag också mycket på! Gillar verkligen det Hardrock Sofa, Swanky Tunes och r3hab gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Åter från en mycket trevlig Thailandstur och det sjuka är att jag landar i vad som skall vara ett rikt välutvecklat land bla bla bla.. Gardermoens bagagehantering 2h väntan på bagage CHECK.. Norges svar på SJ har inget platsbokningssystem så min förhandsbokade biljett var värd ungefär.. INGENTING.. Totalt överfullt tåg och dryga 2h STÅPLATS CHECK.. Lägg därtill att kongeriket Norges mobila bredband tydligen är 1 miljon ggr sämre än det Thailändska, man kan knappt streama en låt på spotify, och ni har succéreceptet på ett skönt motagande..

 

Dave Audes mix på Coldplays Charlie Brown är värd några lyssningar.. Annars har jag en request om någon vet.. Relativt ny låt där den enda acapellan som är pålagd är något i form med "WE DONT LIKE YOU".. Någon som på rak arm vet vad jag söker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom hem från Thailand till vad som visade sig vara en ROKORDMÅNAD gällande räkningar. Viste att det skulle bli tufft men 22k+ NOK var saftigt :cry: Fick därför casha ut typ hela rullen för att kunna fortsätta leva mitt highrollerliv men pillar säkert in lite i slutet av månaden då det tickar in såväl lön som bonus (efter ett fint fjolår för företaget). Flytt, hyra, deposition på lägenhet, skatt och försäkring bil, mobil osv osv.. Jaja bara rida ur stormen i 2 veckor så är jag back on track igen :lol: Har faktiskt ett inköp kvar på /1kr som skall förvandlas till miljoner idag :lol:

 

Så istället för någon tafflig pokerupdate slänger vi istället upp en liten musikupdate ala grande :lol: Feel free att fylla på :-D

 

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte lyssna nu men alla dem där låtarna borde funka rätt bra på en fest som kryllar av massa unga damer va? :mrgreen:

 

mjaaa.. Kanske bättre du googlar listpop, bieber och schlager istället ;-) Nä men riv av Avicii-Levels så har du säkert ditt på det torra :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mjaaa.. Kanske bättre du googlar listpop, bieber och schlager istället ;-) Nä men riv av Avicii-Levels så har du säkert ditt på det torra :lol:

 

Nä vid Bieber har vi gått långt över gränsen...SÅ unga är dem inte...hoppas jag.

 

Dödsmetall vet jag av erfarenhet inte heller funkar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä vid Bieber har vi gått långt över gränsen...SÅ unga är dem inte...hoppas jag.

 

Dödsmetall vet jag av erfarenhet inte heller funkar ;)

 

Haha nä dödsmetall är sällan en hit..Men vad gäller tjejer vill dom väl oftast ha låtar dom kan "spexa loss" till.. Dom har säkert någon uberkul dans till Moves like Jagger.. Och maskinen, ansiktet och den där hemska björnstammen.. Allsång till texten "när jag går ner, ber du om mer" osv osv.. En givande vinstformel i playlisten är självklart oxå att få med "Grease kitet" så att alla kan sjunga med och göra de rätta movesen :lol:

 

Nä men för att vara lite seriös skulle jag gissa att Gtoy, flow rida-wild ones och lite Rihanna så är du i mål :-D Kolla mest spelade på spotify, pilla in öronpluggarna och plocka fram glidmedlet..Alla älskar/vill älska med en "bra" DJ :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite av veckans skörd :)

TY Ty skall lyssnas igenom imorgon. Mitt internet har dött så får köra mobilen som hotspot.. Dvs ingen bra idé att streama musik om man vill ha chansen att göra något annat med datorn samtidigt.. Mvh Sthlm 4g vs Norge -4g

 

Nu blir det lite vin och myspoker med min nyklonkade rulle som jobbats upp från 37kr till cirkus 650 efter några händer "NL 50" :lol: Självklart är det såväl Therese Johaug som en god Amarone som kan skymtas på bilden.. Bara det bästa är gott nok för en seminorsk torsk :-D

1f201281837PM8f33.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära Dan Glimne förlåt mig, jag har syndat :lol: Jag har nämligen vart och huggit i lite högre stakes än vad min LOL-rulle tål. Har även hunnit med att bli TOTALT överkörd av en 70/10 "LAG" som snodde 400bbs av mig :lol: Hemma och sjuk i influensa så när man ändå är "het", varför inte köra lite "aggresivt brm" på /2?

 

Nästan så jag glömt bort hur kul det var att 4beta griniga djupa super-regs :lol:

4b201220328PM4f85.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...