Leppo Postad 30 November , 2014 Rapport Share Postad 30 November , 2014 Det luktar förlust för Team Sckr denna vecka och playoff platsen glider iväg. Får hoppas att "Ginger Boy" Dalton kan skärpa sig i andra halvlek och få några + poäng tillsammans med någon WR poäng till. Men att möta Peyton är alltid tufft, han går väl för 25p+ ikväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 30 November , 2014 Rapport Share Postad 30 November , 2014 Ser ut som det är DeAndre Hopkins som gäller i kväll... wtf, didn't see that one coming. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 30 November , 2014 Rapport Share Postad 30 November , 2014 Ser ut som det är DeAndre Hopkins som gäller i kväll... wtf, didn't see that one coming. I did... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 30 November , 2014 Rapport Share Postad 30 November , 2014 Det var den säsongen. GG WP VUL, See you next season. #OnToTheNextOne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 1 December , 2014 Rapport Share Postad 1 December , 2014 Bra jävla match i Patriots - Packers, helt klart en av dom bättre den här säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 1 December , 2014 Rapport Share Postad 1 December , 2014 Show Me The Money!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 1 December , 2014 Rapport Share Postad 1 December , 2014 Show Me The Money!! Turgubbe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 1 December , 2014 Rapport Share Postad 1 December , 2014 Det var roligt iaf. Ser fram emot revansch nästa år. Lärde mig massor om vad jag inte borde göra, typ "drafta inte två TEs tidigt" och "WRs är bra att ha". Även "drafta spelare som inte skadar sig". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 1 December , 2014 Rapport Share Postad 1 December , 2014 Det var roligt iaf. Ser fram emot revansch nästa år. Lärde mig massor om vad jag inte borde göra, typ "drafta inte två TEs tidigt" och "WRs är bra att ha". Även "drafta spelare som inte skadar sig". 2 år irad har jag råkat ut för det där, förra året var det Julio Jones och det här året Megatron, lär mig gärna! Men GG i alla fall, riktigt skoj säsong och känns skönt att avsluta med 6(!) raka vinster efter den horribla inledning av säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 4 December , 2014 Rapport Share Postad 4 December , 2014 Kör vi någon CONSOLATION LADDER eller är det GG för säsongen? Kan vara bra att veta innan Week 14 drar igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 4 December , 2014 Rapport Share Postad 4 December , 2014 Consolation ladder körs, men det är väl bara för äran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 4 December , 2014 Rapport Share Postad 4 December , 2014 Consolation ladder är upplagd ochkommer att spelas, hur mycket man bryr sig är vars och ens ensak. Jag kommer åtminstone se till att mina högst proj spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Blää, Murray har sin bästa match för säsongen och ger 27p till Gamblob för att kicka igång slutspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 7 December , 2014 Rapport Share Postad 7 December , 2014 Man får inte mycket med sig här i slutspelet......... reverse jinx nu då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 8 December , 2014 Rapport Share Postad 8 December , 2014 Boom Oakland seger och Survivor seger till Leppo och Team SCKR Woot Woot! Nu stämpla ut och gå hem och kolla Patriots! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 8 December , 2014 Rapport Share Postad 8 December , 2014 Boom Oakland seger och Survivor seger till Leppo och Team SCKR Woot Woot! Nu stämpla ut och gå hem och kolla Patriots! Grattis, WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 8 December , 2014 Rapport Share Postad 8 December , 2014 Boom Oakland seger och Survivor seger till Leppo och Team SCKR Woot Woot! Nu stämpla ut och gå hem och kolla Patriots! Hade nästan glömt bort Survivor League. Stort grattis! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 8 December , 2014 Rapport Share Postad 8 December , 2014 Gratz (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 8 December , 2014 Rapport Share Postad 8 December , 2014 Grattis! PMar om pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 8 December , 2014 Rapport Share Postad 8 December , 2014 wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 14 December , 2014 Rapport Share Postad 14 December , 2014 På tal om fantasy football, så har frugan gjort en enkät om kortläsare för sin C-uppsats som hon behöver lite folk som fyller i. Den tar 2-3 minuter bara, är inga komplicerade frågor. Bra fantasy-karma för nästa år utlovas för alla som fyller i den Edit; glömde länken! https://sv.surveymonkey.com/s/kortlasare - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 14 December , 2014 Rapport Share Postad 14 December , 2014 På tal om fantasy football, så har frugan gjort en enkät om kortläsare för sin C-uppsats som hon behöver lite folk som fyller i. Den tar 2-3 minuter bara, är inga komplicerade frågor. Bra fantasy-karma för nästa år utlovas för alla som fyller i den Edit; glömde länken! https://sv.surveymonkey.com/s/kortlasare - Done! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 14 December , 2014 Rapport Share Postad 14 December , 2014 Oväntat odålig enkät. Fyllt i. Förutsätter att jag slår dig även nästa år då Shahin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 14 December , 2014 Rapport Share Postad 14 December , 2014 Oväntat odålig enkät. Fyllt i. Förutsätter att jag slår dig även nästa år då Shahin. Bra fantasy-karma sa jag. Blixten slår inte till 2 gånger på samma ställe, ni får ha rimliga förväntningar! PS. Tack till båda o resten som duttar i lite svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 14 December , 2014 Rapport Share Postad 14 December , 2014 På tal om fantasy football, så har frugan gjort en enkät om kortläsare för sin C-uppsats som hon behöver lite folk som fyller i. Den tar 2-3 minuter bara, är inga komplicerade frågor. Bra fantasy-karma för nästa år utlovas för alla som fyller i den Edit; glömde länken! https://sv.surveymonkey.com/s/kortlasare - Klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts