berghet Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2013 haha varför vill alla tracka ner på mr Vit! Köpte honom för $20 med vetskapen att han var skadad av en anledning tror ni vill se mig droppa honom till Waivers Kom tillbaka om tre fyra veckor så får vi se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 15 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2013 Wowsan, 64p underdog när de sena matcherna i söndags spelades och lyckas ändå vinna Sjukt spännande att följa sista matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 15 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2013 Wowsan, 64p underdog när de sena matcherna i söndags spelades och lyckas ändå vinna Sjukt spännande att följa sista matchen. ... Blev inte ens förvånad (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 24 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2013 Är fortfarande väldigt sugen på att göra en trade för att få lite mer spets i mitt lag om någon mer har ett förslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 27 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2013 Glöm inte att matcherna börjar 18:00 idag. Och en klassiker: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 29 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2013 Spår final mellan Team Berghet och Schoolmaster Lutar ju inte åt det just nu Är fortfarande väldigt sugen på att göra en trade för att få lite mer spets i mitt lag om någon mer har ett förslag! Förslag skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 29 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2013 Tänk om jag kunde ha samma flyt inom något annat litet område i livet som jag har i fantasy football. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 29 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2013 Vilken katastrofomgång.... Efter nästa omgång kan jag tänka mig byta bort Witten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Team Samuel har kastat in handduken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2013 Verkar inte bättre. Möter honom den här veckan, ger flashback till när jag fick stryk av Kroons autopicklag för ett par säsonger sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2013 Team Samuel har kastat in handduken? Det tror jag inte. Han verkar dock bara vara aktiv på söndagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2013 Berghet, blir minst sagt en riktigt intressant match mellan oss den här veckan. Känns som det är vinna eller försvinna för dig och jag behöver minst lika mycket en vinst för att hänga med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2013 Det tror jag inte. Han verkar dock bara vara aktiv på lördagar. Förra veckan tog han ju inte ens ut ett lag iag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2013 Berghet, blir minst sagt en riktigt intressant match mellan oss den här veckan. Känns som det är vinna eller försvinna för dig och jag behöver minst lika mycket en vinst för att hänga med. Mycket viktig match! Behöver som sagt en vinst nu för att knappa in. Den som just nu är sist in till slutspelet har tre segrar och jag två, men behöver se till att inte tappa mer nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2013 Mycket viktig match! Behöver som sagt en vinst nu för att knappa in. Den som just nu är sist in till slutspelet har tre segrar och jag två, men behöver se till att inte tappa mer nu! Kommer gambla rejält den här veckan så håll i dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2013 Känns som hela mitt lag är på dekis Tuffa matchups för samtliga spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 1 November , 2013 Rapport Share Postad 1 November , 2013 Jaha nu dök det upp en motgång för mitt demonlag. Blackmon har visst knarkat för mycket (igen) och är borta året ut. Typiskt NFL... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 1 November , 2013 Rapport Share Postad 1 November , 2013 Jaha nu dök det upp en motgång för mitt demonlag. Blackmon har visst knarkat för mycket (igen) och är borta året ut. Typiskt NFL... Ha, fy satan vad störande. Nekade 2 trades runt 18.00 idag med honom inblandad. Hade varit bra tajming. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 1 November , 2013 Rapport Share Postad 1 November , 2013 Vilket skämt att miami vinner mot Bengals... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 1 November , 2013 Rapport Share Postad 1 November , 2013 Vilket skämt att miami vinner mot Bengals... Det va nog den sjukaste matchen jag sett i år. Och fyfan va Dalton va värdelös! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 1 November , 2013 Rapport Share Postad 1 November , 2013 Jaha nu dök det upp en motgång för mitt demonlag. Blackmon har visst knarkat för mycket (igen) och är borta året ut. Typiskt NFL... Haha, vilket pluswhine! (Hopppas du inte va allt för seriös) Du har 7-1 och och tappar en 47:e rankad WR när du har Megatron, Nelson, Smith för att nämna några. Jag tror du sitter rätt lugnt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 2 November , 2013 Rapport Share Postad 2 November , 2013 Haha, vilket pluswhine! (Hopppas du inte va allt för seriös) Du har 7-1 och och tappar en 47:e rankad WR när du har Megatron, Nelson, Smith för att nämna några. Jag tror du sitter rätt lugnt.. Klart det är det pluswhine. Men att snacka om att han är 47:e rankad när han varit avstängd halva säsongen är inte direkt seriöst det heller. Han snittar 13 p per spelad match vilket är topp 10 och hade startat de flesta av mina kvarvarande matcher. Men visst, jag har som bekant finfina ersättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 4 November , 2013 Rapport Share Postad 4 November , 2013 Team Samuel spelar återigen utan fullt lag, tråkigt att det blir så igen att en slutar spela och ger bort gratisvinster... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 4 November , 2013 Rapport Share Postad 4 November , 2013 Team Samuel spelar återigen utan fullt lag, tråkigt att det blir så igen att en slutar spela och ger bort gratisvinster... Tråkigt givetvis, det konstiga är ju att han är på slutspelsplats. Finns inget att göra åt saken, får påminna alla nästa år om att man "måste" lägga upp en startelva på plan iaf, man behöver inte vara aktiv på waivern osv men ett lag tycker jag man borde klara av att ställa in. Med det sagt vet man inte vad som hänt med Samuel, kan ju finnas en förklaring till att han inte har varit så aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 4 November , 2013 Rapport Share Postad 4 November , 2013 Till hans försvar ska väl också sägas att han faktiskt lyckades vinna denna veckan trots allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts