Steel Postad 30 December , 2012 Rapport Share Postad 30 December , 2012 Surt att åka ur survivorn sista omgången! Men grattis Ken, starkt jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 31 December , 2012 Rapport Share Postad 31 December , 2012 Ja det suger fan att åka i vecka 17, är sån lol-omgång också där man inte vet vem som gör vad. Gratz @Ken iaf, shippa PM med bankinfo så får du smarriga 1600+frirulle @playoff fantasyn för din 3e plats i 12 mannaligan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 31 December , 2012 Rapport Share Postad 31 December , 2012 Hatar den här sporten! :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 31 December , 2012 Rapport Share Postad 31 December , 2012 Hatar den här sporten! :cry: :cry: råra? (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 1 Januari , 2013 Rapport Share Postad 1 Januari , 2013 Många som visade intresse, matcherna börjar om 4 dagar så ni får snabba er med att joina. http://playoffchallenge.fantasy.nfl.com/group/22853 500kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 21 April , 2013 Rapport Share Postad 21 April , 2013 Nu är det bara ett par månader kvar grabbar Ska bli spännande att följa årets draft och se vad lagen hittar p, har vart dålig på att hänga med på vad som händer hittills tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2013 liga i år igen va?!?! 12 lag, förra årets deltagare företräde och sedan först till kvarn/eventuell väntlista? Förslag på ändringar av inställningar/regler? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 16 Juli , 2013 Rapport Share Postad 16 Juli , 2013 absolut! jag är med i år igen superroligt juh! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2013 absolut!jag är med i år igen superroligt juh! härligt! Uppdaterar listan med klara lag/pers allt eftersom folk bekräftar. 1. Haslo(Berga Falcons) 2. Gamblob(Gamblob 49ers) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 16 Juli , 2013 Rapport Share Postad 16 Juli , 2013 Jag är gärna med igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 17 Juli , 2013 Rapport Share Postad 17 Juli , 2013 Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 17 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2013 Jag är gärna med igen Jag är på. nice! Fick förslag på att köra Auction draft. Dvs man får en budget innan draften och sen får man helt enkelt buda på spelare. Va tycks? 1. Haslo(Berga Falcons) 2. Gamblob(Gamblob 49ers) 3. Hogge75(Team Hogge) 4. Schoolbook(Stockholm Schoolmasters) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 17 Juli , 2013 Rapport Share Postad 17 Juli , 2013 jag kan tänka mig både snake och auction. auction är ju lite rättvisare iom att man inte måste ha tur i lottningen av draftnummer. nersidan är väl att det är en aning svårare om man är ny på detta och inte kan så många spelare. Men blir vi typ samma gäng som förra säsongen då de flesta verkade ha koll så kan vi köra auction draft. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 17 Juli , 2013 Rapport Share Postad 17 Juli , 2013 Jag är givetvis med för att försöka försvara min titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 17 Juli , 2013 Rapport Share Postad 17 Juli , 2013 Auktion är väl kul på det sättet att det är större chans att man kan få sin(a) favoritspelare, om man är beredd att satsa en slant på det Jag är med på vilket som Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lagnit Postad 18 Juli , 2013 Rapport Share Postad 18 Juli , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 19 Juli , 2013 Rapport Share Postad 19 Juli , 2013 Ja det är nog dags att testa auction ett år. Vi var ju även på g att fixa så att waiverclaims var med FAAB* förra året, vore trevligt att fixa den inställningen detta år. *Free-agent acquisition budget, a stash of imaginary cash that every team in your league is given to do free-agent auction bidding. Förutom det så känner jag att WR är så jääävla djupt så det vore ju roligare ifall vi bara är 12 personer att öka till 3 WR istället för 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 20 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2013 Ja det är nog dags att testa auction ett år. Vi var ju även på g att fixa så att waiverclaims var med FAAB* förra året, vore trevligt att fixa den inställningen detta år. *Free-agent acquisition budget, a stash of imaginary cash that every team in your league is given to do free-agent auction bidding. Förutom det så känner jag att WR är så jääävla djupt så det vore ju roligare ifall vi bara är 12 personer att öka till 3 WR istället för 2. håller med om allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 20 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2013 håller med om allt! waivern är redan fixad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 20 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2013 1. Haslo(Berga Falcons) 2. Gamblob(Gamblob 49ers) 3. Hogge75(Team Hogge) 4. Schoolbook(Stockholm Schoolmasters) 5. D (Sickla Scissors) 6. Shahin86(Team Haj) 7. Drunken Dolphins 8. Landskrona Debacles Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 20 Juli , 2013 Rapport Share Postad 20 Juli , 2013 Sign me up! Lynch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 22 Juli , 2013 Rapport Share Postad 22 Juli , 2013 berghet är självklart på och håller med shahin på alla punkter. edit: auction känns jäkligt komplicerat men kul att testa. Lär ju köra en/ett par testdrafter innan the real deal! Kör vi fortsatt med en femhunka? Ingen som vill höja nån hundralapp eller tre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 23 Juli , 2013 Rapport Share Postad 23 Juli , 2013 Jag är gärna med i år igen. Föredrar auction. Föredrar högre insats. 1000 kronor är en jämn och fin siffra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 23 Juli , 2013 Rapport Share Postad 23 Juli , 2013 Viktigaste är ju att vi blir 12 personer. Jag har inget emot en höjning eftersom jag planerat att vinna (= Men om vi tappar 3-4 personer i processen är det ju inte värt det, så hur ställer sig resten till en höjning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 23 Juli , 2013 Rapport Share Postad 23 Juli , 2013 För min del är det ok med både 500 och 1000 men inte högre helst då jag inte ens lyckats nå slutspel i detta spel ännu och troligen donerar rätt rejält =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts