berghet Postad 9 September , 2012 Rapport Share Postad 9 September , 2012 Vad störande att alla med Detroit o Philly dodgade i Survivorn (= aj satan glömde att jag hade New Orleans... bytte ut houston tidigare i veckan, bra val. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 10 September , 2012 Rapport Share Postad 10 September , 2012 Behöver 9 poäng av Antonio Brown för att slå Hogge. Mitt lag heter ju "Steelers", så svik mig inte nu Pittsburgh! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 10 September , 2012 Rapport Share Postad 10 September , 2012 Behöver 9 poäng av Antonio Brown för att slå Hogge. Mitt lag heter ju "Steelers", så svik mig inte nu Pittsburgh! Puh! Close call Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 10 September , 2012 Rapport Share Postad 10 September , 2012 Puh! Close call Gah! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 Två matchups som avgjordes med 1p, en som avgjordes med 3p... Små marginaler! /= Borde kört med decimalpoäng (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 Två matchups som avgjordes med 1p, en som avgjordes med 3p... Små marginaler! /= Borde kört med decimalpoäng (= såg det, en del riktigt jämna matcher. alla matcher var väl relativt jämna på förhand också om man ska tro den line som espn sätter. Känns bra att börja som den största vinnaren iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 11 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2012 ja för fan puh. Fast ska man gå efter förra året så ska man ju inleda 1-4? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 Äh, jag tänkte gå 16-0 i år. Bara 15 kvar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 Vi bestämde nog aldrig priserna? Fanns två förslag när ja kolla igenom lite snabbt. 500-1000-4500 500-1500-4000 Var ju inte så jävla stor skillnad, ska vi köra 500-1250-4250 som en kompromiss? Ser gärna 3st insta jaaaa så spikar vi de (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 Jaaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 jaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 Jag är.med på vilket som. Med andra ord: insta-ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 Neeeeeeeej Skoja bara, Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 4 ja på 7 minuter, folk verkar ha detta som prio. Borde vara lätt för mig att förbättra mig efter största förlusten i omgång 1 i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 4 ja på 7 minuter, folk verkar ha detta som prio. Borde vara lätt för mig att förbättra mig efter största förlusten i omgång 1 i alla fall... Jag är fan inte säker på de, Team Haj har gett spelarna en rejäl utskällning efter 1p-förlusten. Vinner med 42 denna vecka (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 12 September , 2012 Rapport Share Postad 12 September , 2012 satan att man skulle va så långt ner på waiver idag. Ville ju dra åt mig mccluster men var som väntat ett snäpp för långt ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 12 September , 2012 Rapport Share Postad 12 September , 2012 satan att man skulle va så långt ner på waiver idag. Ville ju dra åt mig mccluster men var som väntat ett snäpp för långt ner. Haha, nu blev jag genast lite gladare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 12 September , 2012 Rapport Share Postad 12 September , 2012 någon som vill byta en RB mot en WR? Har Boldin/Holmes/Welker som jag ev kan tänka mig att byta bort mot passande RB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 12 September , 2012 Rapport Share Postad 12 September , 2012 Jag kan tänka mig trejda både Morris och Mendenhall men fy satan vad osexiga WRs det där var (= Ganska osexiga RBs också iofs men är ju lite tunnare där (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 12 September , 2012 Rapport Share Postad 12 September , 2012 Jag kan tänka mig trejda både Morris och Mendenhall men fy satan vad osexiga WRs det där var (= Ganska osexiga RBs också iofs men är ju lite tunnare där (= haha jag tyckte jag hade grymt djup på WR ju! visst, Welker levererade inte direkt i första matchen, men Welker är alltid Welker. Ska bli spännande att se vad som händer i helgen där. Boldin och Holmes däremot är jag nöjd med att ha i rostern! Mendenhall ser ju inte så attraktiv ut, Morris vet man inte heller om man vågar sig på faktiskt.. Är ju trots allt Redskins RB vi pratar om, vet aldrig vem som får starta Avstår just nu iaf, ingen annan intresserad? edit: btw Shahin, blir inte riktigt klok på ditt andra byte. Robinson mot Royster? Vad hände där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 haha jag tyckte jag hade grymt djup på WR ju! visst, Welker levererade inte direkt i första matchen, men Welker är alltid Welker. Ska bli spännande att se vad som händer i helgen där.Boldin och Holmes däremot är jag nöjd med att ha i rostern! Mendenhall ser ju inte så attraktiv ut, Morris vet man inte heller om man vågar sig på faktiskt.. Är ju trots allt Redskins RB vi pratar om, vet aldrig vem som får starta Avstår just nu iaf, ingen annan intresserad? edit: btw Shahin, blir inte riktigt klok på ditt andra byte. Robinson mot Royster? Vad hände där? Mer eller mindre känner jag att typer som Holmes, Boldin och min Robinson är grabbar du kan dumpa, inte tillräckligt bra för att starta, bara åsnor som tar plats men man måste ju ha nåt på bänken. Kommer aldrig starta honom, så har han bara för att trejda. Vi använder 2 WR-platser och han var min WR-5. Däremot RB-situationen som du nämner kan vända snabbt i Wash, Morris är ju high risk high reward och även om han kan bli en succe blir man ju inte förvånad om han hittar 3 fumbles och bänkas ett tag. Då kanske Royster får chansen? (= Han suger ju totalt också, men har hellre en sugig RB backup som kan bli nåt än en sugig WR som aldrig skulle hitta startelvan (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 14 September , 2012 Rapport Share Postad 14 September , 2012 det här med waiver är inte min grej alltså.. glömde bort att det var idag så missade att plocka upp Roy Helu. Shahin var snabb på där såg jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 Idag hoppas vi på RG3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 Vore inte dåligt för mina survivorligor om Patriots torskar (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 lol torska två raka i survival eller? KOM IGEN PATRIOTS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts