Haslo Postad 21 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2012 Lirar ni på ESPN? yes! kan va med på draften med största sannolikhet oxå. tycker du ska escrowa shahin Kom igen nu. 4 spelare till!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 21 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2012 Jag tar gärna en plats i 500 kr ligan ifall det finns någon plats kvar. du får pm mail till mig så jag kan bjuda in dig om nu inte någon redan gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andersnystrom Postad 21 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2012 du får pm mail till mig så jag kan bjuda in dig om nu inte någon redan gjort det. pm skickat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 21 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2012 hur gör vi om vi får typ 14 anmälda? vill ni fylla ut med två som inte är med och kämpar om pengar eller låter vi bara de 12 som först änmält sig spela? jag röstar för det sistnämnda. vad kör vi för priser? ser gärna rätt brant struktur så det känns att man vinner liksom typ tvåan dubblar sin insats ettan får resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 21 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2012 hur gör vi om vi får typ 14 anmälda? vill ni fylla ut med två som inte är med och kämpar om pengar eller låter vi bara de 12 som först änmält sig spela? jag röstar för det sistnämnda. vad kör vi för priser? ser gärna rätt brant struktur så det känns att man vinner liksom typ tvåan dubblar sin insats ettan får resten. 12-14 så är klassikern 6st slutspelsplatser där nr 1-2 får BYE första slutspelsveckan. Så det spelar ingen roll typ om det är 12 eller 14 förutom större prispott. Man vill ha jämnt antal bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 21 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2012 12-14 så är klassikern 6st slutspelsplatser där nr 1-2 får BYE första slutspelsveckan. Så det spelar ingen roll typ om det är 12 eller 14 förutom större prispott. Man vill ha jämnt antal bara. Aha, I see! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 21 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2012 pm skickat nu. har skickat invite nu. hur gör vi om vi får typ 14 anmälda? vill ni fylla ut med två som inte är med och kämpar om pengar eller låter vi bara de 12 som först änmält sig spela? jag röstar för det sistnämnda. vad kör vi för priser? ser gärna rätt brant struktur så det känns att man vinner liksom typ tvåan dubblar sin insats ettan får resten. jag tycker topp3 där ska få pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 21 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2012 Bara vinnaren som får pengar btw? du får skicka pm med din mail så jag kan invita dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 22 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2012 Flest som valde tisdag 4e sept 19.00 eller 21.00. Jag tog 21.00 den känns lite mindre stressande man har lagt barnen o käkat middag osv. Så Tisdag 4e sept 21.00 för draft kom ihåg det grabbz. Snakedraft, ESPN. Skickar PM till alla med betalinfo på måndag, om ingen annan är jättesugen på att vara escrow. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ghoul12 Postad 22 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2012 du får skicka pm med din mail så jag kan invita dig Skickat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 23 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2012 Deltagare Fantasy NFL 2012/2013Insats: 500kr Snake Draft - ESPN 1. Team Haj 2. Team Bergh 3. Solna Steelers 4. Stockholm Schoolmasters 5. Gamblob 49ers 6. Team Samuel 7. Sickla Scissors 8. Team Hogge (Ny) 9. Team Vurra 10. Berga Falcons 11. Ghoul12 (Ny) 12. Portion (Ny) 13. Drunken Dolphins (Ny) 14. 15. 16 3 Platser kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 25 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2012 bump. 3 pers till. Man behöver inte kunna speciellt mycket för att spela, ha kul och ha lika stor chans som oss andra. Och är du tveksam pga intresse så kommer du fastna. så joina nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Skickat betalinfo till alla nu, är det någon som inte kan vara med så säg det så snabbt som möjligt. Och fortf platser kvar om någon vill lateregga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Kommer inte ihåg vem som skulle starta survivor-ligan, eller om alla antog att jag gör det (= Men börjar bli tajt med tid för den, för er som ska va med där så skicka 500+200 som jag antar survivorn kostar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Kommer inte ihåg vem som skulle starta survivor-ligan, eller om alla antog att jag gör det (= Men börjar bli tajt med tid för den, för er som ska va med där så skicka 500+200 som jag antar survivorn kostar? Jag kan starta den lite senare idag! Nu är vi ju 13 lag, vilket blir konstigt om ingen mer anmäler sig, kan väl inte köra med ojämna ligor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Jag kan starta den lite senare idag! Nu är vi ju 13 lag, vilket blir konstigt om ingen mer anmäler sig, kan väl inte köra med ojämna ligor? De löser saj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 28 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2012 Skriver här ist så blir det enklare för mig att hålla koll på vilka som betalat o inte. Deltagare Fantasy NFL 2012/2013 Insats: 500kr Snake Draft - ESPN 1. Team Haj 500 (200 Survivor) 2. Team Bergh 3. Solna Steelers 500 (200 Survivor) 4. Stockholm Schoolmasters 500 (200 Survivor) 5. Gamblob 49ers 6. Team Samuel 7. Sickla Scissors 500 (200 Survivor) 8. Team Hogge (Ny) 500 (200 Survivor) 9. Team Vurra 10. Berga Falcons 11. Ghoul12 (Ny) 500 12. Portion (Ny) 500 13. Drunken Dolphins (Ny) 14. 15. 16. Mr berghet, yalla makhalla med survivorligan (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 28 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2012 Kan någon lite snabbt förklara för mig vad survivorliga är för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 28 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2012 Varje omgång tippar man ett lag som vinner. Man får inte välja samma lag två gånger. Har du fel två gånger är du utslagen, sisten kvar vinner potten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 28 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2012 Varje omgång tippar man ett lag som vinner. Man får inte välja samma lag två gånger. Har du fel två gånger är du utslagen, sisten kvar vinner potten. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 28 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2012 Fyller på med lite info att dom skriver poängspreaden + % som har tagit vilket lag så det är oerhört lätt för vemsomhelst o spela o veta vilka dom största favoriterna är, så får man ett lag o heja på varje vecka också (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 29 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2012 Jag kan starta den lite senare idag! Hur går det med survivorligan? Jag skapar den ikväll annars om du inte gör det. Någon som har förslag på vilken sajt som är bäst för survivor? Dessutom........... 3 platser kvar!!!! (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 29 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2012 Hur går det med survivorligan? Jag skapar den ikväll annars om du inte gör det. Någon som har förslag på vilken sajt som är bäst för survivor? Dessutom........... 3 platser kvar!!!! (= sorry, glömde helt bort! http://football.fantasysports.yahoo.com/survival/20340 lösenord pf2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 29 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2012 sorry, glömde helt bort!http://football.fantasysports.yahoo.com/survival/20340 lösenord pf2012 Funkar inte för mig, tror vi hade samma problem förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ghoul12 Postad 29 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2012 Skulle ni inte hitta fler så kan jag offra mig och stå över så att det blir 12 pers. Har redan rätt många ligor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts