Steel Postad 30 December , 2013 Rapport Postad 30 December , 2013 Formatet är tråkigt, men NFL-torsk som jag är så ställer jag upp med 500. Citera
Shahin86 Postad 30 December , 2013 Rapport Postad 30 December , 2013 Vi kör 500kr, 1k känns lite för saftigt för något som inte ens är hälften så roligt som en hel fantasysäsong. Jag scoutar lite alternativa sajter sålänge. Citera
berghet Postad 30 December , 2013 Rapport Postad 30 December , 2013 Rätt kul är det ju ändå tycker jag Men scouta och kolla om du hittar bättre. Då är vi 2-4 pers just nu då! Har alla tappat hoppet efter den avslutade fantasysäsongen? Citera
D Postad 30 December , 2013 Rapport Postad 30 December , 2013 Hatar formatet. Men jag är ju regerande mästare även i detta så jag måste givetvis vara med på en femhundring. Citera
hogge75 Postad 31 December , 2013 Rapport Postad 31 December , 2013 Ingen alls koll på formatet, men jag är på Citera
hogge75 Postad 31 December , 2013 Rapport Postad 31 December , 2013 schoolbook är i Thailand och kanske inte har någon koll på forumet Kollar med honom i andra kanaler När är deadline? Citera
Shahin86 Postad 1 Januari , 2014 Rapport Postad 1 Januari , 2014 schoolbook är i Thailand och kanske inte har någon koll på forumet Kollar med honom i andra kanaler När är deadline? Lördag kväll om vi får igång den. Citera
Shahin86 Postad 2 Januari , 2014 Rapport Postad 2 Januari , 2014 Jag tror att vi skippar playoff fantasyn. Spara batterierna för nästa års draft. Citera
berghet Postad 2 Januari , 2014 Rapport Postad 2 Januari , 2014 Hah, tala för dig själv! Har ju en del intresserade så jag kör gärna på! Citera
Shahin86 Postad 2 Januari , 2014 Rapport Postad 2 Januari , 2014 Hah, tala för dig själv! Har ju en del intresserade så jag kör gärna på! hehe, go ahead. Är inte van vid att något blir gjort om inte jag gör det (= Citera
berghet Postad 3 Januari , 2014 Rapport Postad 3 Januari , 2014 Hogge, D, Steel är alla på för en femhunka TGrinder, har du bestämt dig? Vad sa School? Citera
Steel Postad 3 Januari , 2014 Rapport Postad 3 Januari , 2014 För sent att få ihop en grupp för 500 imo. Jag är med på en så kallad gentlemanna-hundring. Man skickar helt enkelt 100kr till vinnaren efter superbowl. De som vill vara med går med i ligan Pokerforum, password: hundring http://playoffchallenge.fantasy.nfl.com/group/160187 Vi kör oavsett hur många eller få vi blir. Gå med, och skriv här i tråden att du är med. Vi som är med på Gentlemanna-hundringen: Steel Citera
Shahin86 Postad 4 Januari , 2014 Rapport Postad 4 Januari , 2014 Hm, jag joinade men kändes kallt o köra HU (= Citera
TGrinder Postad 4 Januari , 2014 Rapport Postad 4 Januari , 2014 Hogge, D, Steel är alla på för en femhunka TGrinder, har du bestämt dig? Vad sa School? Skippar det, men kommer självklart donera vid nästa Fantasysäsong. Citera
Steel Postad 5 Januari , 2014 Rapport Postad 5 Januari , 2014 Hm, jag joinade men kändes kallt o köra HU (= Okej! Får bli att njuta av sporten som man gjorde innan fantasyn då, kul på sitt sätt! Citera
Shahin86 Postad 5 Januari , 2014 Rapport Postad 5 Januari , 2014 Okej! Får bli att njuta av sporten som man gjorde innan fantasyn då, kul på sitt sätt! Går inte att klaga på underhållningen. (= Citera
TGrinder Postad 5 Januari , 2014 Rapport Postad 5 Januari , 2014 Går inte att klaga på underhållningen. (= Finns nog ingen bättre sportmässigt just nu, satan vilka tighta matcher det va igår. Colts vändning va beyond sick! Citera
schoolbook Postad 6 Januari , 2014 Rapport Postad 6 Januari , 2014 schoolbook är i Thailand och kanske inte har någon koll på forumet Kollar med honom i andra kanaler När ärdeadline? Är som sagt i Thailand och såg ej detta (är ej heller på skype om du testade där hogge, Facebook funkar). Håller med om att formatet är trist så jag hade ändå ej kört. Ses till Fantasy nästa år! Citera
Leppo Postad 23 Februari , 2014 Rapport Postad 23 Februari , 2014 Börja scouta inför nästa season! NFL Combine nu på NFL.com gratis http://www.nfl.com/combine/live Citera
TGrinder Postad 23 Februari , 2014 Rapport Postad 23 Februari , 2014 Börja scouta inför nästa season! NFL Combine nu på NFL.com gratis http://www.nfl.com/combine/live Inte så mycket att scouta tbh, följer man dock NCAA så vet man vilka som är kapabla att prestera bra i NFL. Citera
Leppo Postad 23 Februari , 2014 Rapport Postad 23 Februari , 2014 Givetvis är det så, var lite tråkigt med Offensive line idag, men imorn blir det lite roligare med QBs, RBs och WRs och lite mer hype ska bli lite roligt och se vad Johnny Football och Bridgewater kan prestera i lite tester dock. Citera
schoolbook Postad 30 Juli , 2014 Rapport Postad 30 Juli , 2014 Vill som sagt köra i år igen. Om Shahin tröttnat kan jag hålla i det. Föreslår 1k och samma regler som i fjol men är flexibel. Anmäl i tråden plz så kan jag starta liga om inte Shahin vill. Citera
Recommended Posts