devalanteriel Postad 13 Maj , 2014 Rapport Share Postad 13 Maj , 2014 Förutom oddsen är det precis så VM-tipset på 1x2.se kommer att funka. Jag vet, för jag bygger det. Då är ju allt helt automatiserat, och det går att följa allas tips efter att VM väl startat. Men pga strul utom min kontroll ser det ut att bli lansering först den 25/5 eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 13 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 13 Maj , 2014 Förutom oddsen är det precis så VM-tipset på 1x2.se kommer att funka. Jag vet, för jag bygger det. Då är ju allt helt automatiserat, och det går att följa allas tips efter att VM väl startat. Men pga strul utom min kontroll ser det ut att bli lansering först den 25/5 eller så. 1x2 är under radarn, du får gärna bumpa när den är färdig. Är ju lite väl sent med 25e men man vet aldrig. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Maj , 2014 Rapport Share Postad 13 Maj , 2014 yes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 19 Maj , 2014 Rapport Share Postad 19 Maj , 2014 Faktiskt, grymt att du styr upp år efter år! =) Blir en liten donation till dig från min sida när VM drar igång. Tippa resultat låter bra, speciellt den andra varianten. Jag kör gärna någon fantasy också, behöver ju inte satsa några jättebelopp. Vägrar fan Aftonbladets, kostar ju dessutom. McDonalds kör någon officiell där du plockar ut en stor trupp, men den öppnar inte förrän 7:e juni (LOL!), alltså fem dagar på sig att fixa laget, så känns ju rätt kallt, eller vad tycker ni? Men dyker det upp någon decent sida så kör jag gärna då det kryddar till det lite extra! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 19 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2014 Jag är väldigt förvånad över hur få alternativ det finns, det bästa jag hittade var predicttheworldcup.com men den kändes verkligen sisådär. Kommer ju ta sin lilla tid att få alla o joina så man får ju gärna igång det så snabbt som möjligt. Ingen som hittat nåt vettigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 19 Maj , 2014 Rapport Share Postad 19 Maj , 2014 Jag fattar inte varför alla är så anti Swush (aftonbladet mfl). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 20 Maj , 2014 Rapport Share Postad 20 Maj , 2014 Jag fattar inte varför alla är så anti Swush (aftonbladet mfl). Älskar väl inte deras poängsystem, sen så om det kommer upp någon bra som är gratis så kör jag helst där. Fördelen är väl att de brukar vara uppe med den ganska tidigt, så om folk vill köra där så får det väl bli så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustavsson Postad 24 Maj , 2014 Rapport Share Postad 24 Maj , 2014 Tele är ju för att man t ex bara har 11 spelare på aftonbladet och att man får bonus om laget vinner!!.. Tycker Macdonalds var bra för 4 år sen plus man kan byta kapten om den inte fått rött kort så är ju mycket mer planering i Macdonalds än i aftonbladets skit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 24 Maj , 2014 Rapport Share Postad 24 Maj , 2014 Jo jag vet men det är ju samma för alla så inte mkt att grina över imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 16 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2014 Äntligen (= http://fantasy.premierleague.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 17 Juli , 2014 Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 Äntligen (= http://fantasy.premierleague.com Som man längtat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
youngprofitable Postad 29 Juli , 2014 Rapport Share Postad 29 Juli , 2014 Såja. Skapat lag nu och väntar på liga... börjar bli en dyr hobby med fantasyspel dock! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 30 Juli , 2014 Rapport Share Postad 30 Juli , 2014 Ja dags att börja ta tag i detta nu! Shahin som skött detta innan har i år lagt över det på mig så jag kommer ha hand om både Sportbladets PL-Höst och FPL. Jag körde Sportbladets VM utan problem och har gjort flera tunga transfers med kända forumprofiler genom åren så jag hoppas ni tycker det är lugnt. Betalningsalt jag erbjuder är PS, FTP, bankkonto och Swish. I Sportbladets PL-Höst blir det insats 1000:- I FPL körde vi 1000:- förra säsongen med möjlighet till +2k i sidebet och jag föreslår att vi kör på samma nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 30 Juli , 2014 Rapport Share Postad 30 Juli , 2014 http://fantasy.premierleague.com/ "PF-ligan" Code to join this league: 36371-149002 Skriv lagnamn och insats här i tråden. 1000:- eller 3000:- PMa mig för betalningsuppgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
youngprofitable Postad 30 Juli , 2014 Rapport Share Postad 30 Juli , 2014 Snyggt! Joinat. Deg på g. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 30 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2014 Snyggt! Joinat. Deg på g (= (Donkovic, 3k) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 30 Juli , 2014 Rapport Share Postad 30 Juli , 2014 Schoolmasters är inte vis av skadan men 1k får räcka. Pmar om betalning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 31 Juli , 2014 Rapport Share Postad 31 Juli , 2014 youngprofitable - Bunga Bunga Boys - Bet 3000:- Tele - BK Osterhase - Bet 3000:- Shahin86 - Donkovic - Bet 3000:- schoolbook - Schoolmasters - Bet 1000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 4 Augusti , 2014 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2014 Lite snålt med intresse tycker jag, inte ens 2 veckor kvar! Vars e alla? (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 4 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2014 Lite snålt med intresse tycker jag, inte ens 2 veckor kvar! Vars e alla? (= Jag tänkte lira, men ABs är ju inte ens uppe och FPL är uppe, men långt kvar innan man ser vilka som ens får spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 4 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2014 Jag tar nog faktiskt och skippar den här säsongen. Om allt går bra blir jag farsa för första gången om några veckor, känner att jag inte har intresse/tid för tillfället (speciellt som jag lägger allt fotbollsfokus på Hammarbys hittills fina säsong). Återkommer om ett år och fintar ut er till korvkön:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 5 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2014 Jag tar nog faktiskt och skippar den här säsongen. Om allt går bra blir jag farsa för första gången om några veckor, känner att jag inte har intresse/tid för tillfället (speciellt som jag lägger allt fotbollsfokus på Hammarbys hittills fina säsong). Återkommer om ett år och fintar ut er till korvkön:) Stort lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 5 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2014 Jag tänkte lira, men ABs är ju inte ens uppe och FPL är uppe, men långt kvar innan man ser vilka som ens får spela. AB har tomtat till det i år och kommer inte sätta igång förrän omg 4 vilket känns jävligt trist. Skippar nog liga där och kör fullt ut på FPL ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 5 Augusti , 2014 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2014 Ja, grattis kryddarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2014 Jag är med om jag får lite basic strategisk hjälp, tänk er typ en motsvarighet till pokerhandboken fast lite mer kortfattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts