Gå till innehåll

Fantasy Premier League-liga


Recommended Posts

Förutom oddsen är det precis så VM-tipset på 1x2.se kommer att funka. Jag vet, för jag bygger det. :) Då är ju allt helt automatiserat, och det går att följa allas tips efter att VM väl startat. Men pga strul utom min kontroll ser det ut att bli lansering först den 25/5 eller så.

 

1x2 är under radarn, du får gärna bumpa när den är färdig. Är ju lite väl sent med 25e men man vet aldrig. (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faktiskt, grymt att du styr upp år efter år! =) Blir en liten donation till dig från min sida när VM drar igång. :)

 

Tippa resultat låter bra, speciellt den andra varianten. Jag kör gärna någon fantasy också, behöver ju inte satsa några jättebelopp. Vägrar fan Aftonbladets, kostar ju dessutom. McDonalds kör någon officiell där du plockar ut en stor trupp, men den öppnar inte förrän 7:e juni (LOL!), alltså fem dagar på sig att fixa laget, så känns ju rätt kallt, eller vad tycker ni? Men dyker det upp någon decent sida så kör jag gärna då det kryddar till det lite extra! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är väldigt förvånad över hur få alternativ det finns, det bästa jag hittade var predicttheworldcup.com men den kändes verkligen sisådär. Kommer ju ta sin lilla tid att få alla o joina så man får ju gärna igång det så snabbt som möjligt.

 

Ingen som hittat nåt vettigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fattar inte varför alla är så anti Swush (aftonbladet mfl).

 

Älskar väl inte deras poängsystem, sen så om det kommer upp någon bra som är gratis så kör jag helst där. Fördelen är väl att de brukar vara uppe med den ganska tidigt, så om folk vill köra där så får det väl bli så. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Ja dags att börja ta tag i detta nu! Shahin som skött detta innan har i år lagt över det på mig så jag kommer ha hand om både Sportbladets PL-Höst och FPL. Jag körde Sportbladets VM utan problem och har gjort flera tunga transfers med kända forumprofiler genom åren så jag hoppas ni tycker det är lugnt.

 

Betalningsalt jag erbjuder är PS, FTP, bankkonto och Swish.

 

I Sportbladets PL-Höst blir det insats 1000:-

I FPL körde vi 1000:- förra säsongen med möjlighet till +2k i sidebet och jag föreslår att vi kör på samma nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar nog faktiskt och skippar den här säsongen. Om allt går bra blir jag farsa för första gången om några veckor, känner att jag inte har intresse/tid för tillfället (speciellt som jag lägger allt fotbollsfokus på Hammarbys hittills fina säsong). Återkommer om ett år och fintar ut er till korvkön:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar nog faktiskt och skippar den här säsongen. Om allt går bra blir jag farsa för första gången om några veckor, känner att jag inte har intresse/tid för tillfället (speciellt som jag lägger allt fotbollsfokus på Hammarbys hittills fina säsong). Återkommer om ett år och fintar ut er till korvkön:)

 

Stort lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte lira, men ABs är ju inte ens uppe och FPL är uppe, men långt kvar innan man ser vilka som ens får spela.

 

AB har tomtat till det i år och kommer inte sätta igång förrän omg 4 vilket känns jävligt trist. Skippar nog liga där och kör fullt ut på FPL ist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...