Gå till innehåll

Fantasy Premier League-liga


Recommended Posts

Riktig skitomgång sista och torskar andraplatsen till Legoknektar.

 

Grattis Ådön Raptors till en imponerade vinst och slutpoäng och grattis Legoknektar till 2:e platsen

 

UL. Mané tog mig verkligen in i matchen igen. GG alla och stort grattis till Ådön Raptors!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte varit inne på pf så mycket på sistone men nu har jag svarat på PM.

 

Grattis Ådön! Tyckte du hade ett lite skumt lag länge. Var några två-outare som satt för dig. Men mot slutet har det inte varit något snack. Väl spelat!

 

FPL är fantastiskt kul och pf-ligan rolig även om nivån är sjukt vass. Om jag kör fantasy nästa år är jag med igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte varit inne på pf så mycket på sistone men nu har jag svarat på PM.

 

Grattis Ådön! Tyckte du hade ett lite skumt lag länge. Var några två-outare som satt för dig. Men mot slutet har det inte varit något snack. Väl spelat!

 

FPL är fantastiskt kul och pf-ligan rolig även om nivån är sjukt vass. Om jag kör fantasy nästa år är jag med igen!

Hehe, jasså. Att jag bojkottade Hazard väldigt länge (och var allmänt väldigt anti-Chelsea) eller vad tänker du på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Ser man på, fantasysidan har öppnats i god tid för första gången. Ser att första omgången är 8 augusti, känns lite tidigare än normalt? Mindre än en månad kvar iaf så jag tänkte att vi kör en intresselista..

 

Minst 10 pers måste vi få ihop?

 

Edit; Tråkigt att svenskar inte får spela Ultimate FPL /=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Only one chip can be played in a single Gameweek. The chips available are as follows:

 

Name Effect

All Out Attack Allows you to play a 2-5-3 formation in the next Gameweek.

Bench Boost The points scored by your bench players in the next Gameweek are included in your total.

Triple Captain Your captain points are tripled instead of doubled in the next Gameweek.

Wildcard All transfers (including those already made) in the Gameweek are free of charge.

The All Out Attack, Bench Boost and Triple Captain chips can each be used once a season and are played when saving your team on the my team page. They can be cancelled at anytime before the Gameweek deadline.

 

The Wildcard chip can be used twice a season, once in the first half of the season (before 28 Dec 14:00) and once in the second half of the season. The Wildcard chip is played when confirming transfers that cost points and can't be cancelled once played.

 

 

 

Första ändringen på år o dar... Lite mer action. En triple captain på en dubbelomgång... Kan ge 120 poäng av en spelare, gäller o tajma den rätt (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PL-fantasy är väl en riktig staple här. :)

 

Vilka fantasies är det mer som brukar köra igång? NFL, Champions League, något mer? Jag skulle gärna köra t.ex. NBA och NHL i år, kräver lite mer aktivitet än det mesta i övrigt dock.

 

Varit svårt att få ihop 10-12 betalande för NBA vad jag märkt tidigare år. Är lite för tråkigt för min smak för att jag ska orka dra igång en NBA/NHL liga. Är typ som att köra fixed limit :P

Men brukar finnas ett par ligor som drar igång på 2+2, så kolla där om du är riktigt sugen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...