JohnH Postad 5 Juli , 2011 Rapport Postad 5 Juli , 2011 Info från en tråd på internet: Startposten: I work for FTP. I'm willing to answer any questions you may have about events inside the company since BF. I can't say too much about my specific role within the company, as I wish to remain anonymous. I realise that most people probably won't believe that I'm a real FTP insider, but I don't see how I can prove this without surrendering my anonymity. Anyway, I'll be online for the next 30 minutes or longer if the questions are interesting. Fire ahead.... Cliffs: Han svarar på klurig fråga för att påvisa sin riktighet Q: What (rather strange) word do the admin tools call adding money to a player's account? A: slushing ftpdoug's identity, det är en snubbe, inte en affroamerikansk kvinna I'd say it's 75% likely now that the European investment deal is done Entering the US market before legislation is just not an option Let me be clearer, I have seen no evidence whatsoever that any kind of cheating was happened. That includes access to hand histories. However, I cannot say with 100% certainty that no cheating has... Noah has PMed me to see if I am willing to talk with Subject Poker, which I am. I will setup an anonymous Skype account, email him the details, and arrange a time over the next few days. 75% av posterna är mest om att snubben är ett troll. Aja, vi får väl se om nåt smaskigt kommer upp framöver i intervjun eller om det bara är junk. . Citera
schoolbook Postad 5 Juli , 2011 Rapport Postad 5 Juli , 2011 För att förtydliga: I'd say it's 75% likely now that the European investment deal is done är svar på Are they able to pay out players money? Tidigare fråga/svar: Who are the buyers? How close is the deal? It's a done deal Känns märkligt för mig att en deal skulle kunna göras utan att betala tillbaka spelarna, låter inte attraktivt för köparen. Vi får väl se. Citera
Big Less Postad 5 Juli , 2011 Rapport Postad 5 Juli , 2011 Känns märkligt för mig att en deal skulle kunna göras utan att betala tillbaka spelarna, låter inte attraktivt för köparen. Vi får väl se. Hur menar du? Det är ju rimligen köparen som får betala spelarna. Full möjligt att killen jobbar för FTP, men det är ju ganska ointressant om han inte har en befattning med insyn. Random supportsnubbe lär ha lika lite koll som utomstående. Citera
schoolbook Postad 5 Juli , 2011 Rapport Postad 5 Juli , 2011 Hur menar du? Det är ju rimligen köparen som får betala spelarna. Full möjligt att killen jobbar för FTP, men det är ju ganska ointressant om han inte har en befattning med insyn. Random supportsnubbe lär ha lika lite koll som utomstående. Jo, tycker bara det låter som om han menar att det finns en 25% sannolikhet att spelarna inte får pengar fast köpare finns. Han menar antagligen bara att han inte kan uttala sig om vad köparen gör så ingen big deal. Superintressant är det kanske inte men helt ointressant tycker jag inte det är. Lite info brukar sippra ner till folk på golvet, åtminstone om företagskulturen och hur det hela funkar. Citera
Aeis Postad 5 Juli , 2011 Rapport Postad 5 Juli , 2011 För att förtydliga: är svar på Tidigare fråga/svar: Känns märkligt för mig att en deal skulle kunna göras utan att betala tillbaka spelarna, låter inte attraktivt för köparen. Vi får väl se. Skulle kunna vara så att affären med european investors är klar. Men att allt beror på vad DOJ säger, om de droppar åtal och fryser upp deras konton... Citera
Cyntax Postad 5 Juli , 2011 Rapport Postad 5 Juli , 2011 Känns märkligt för mig att en deal skulle kunna göras utan att betala tillbaka spelarna, låter inte attraktivt för köparen. Vi får väl se. Hur menar du? Det är ju rimligen köparen som får betala spelarna. Köparen skulle kunna köpa bara namnet och programvaran? Eller att köparen kräver/önskar att FTP sätts i konkurs och man köper av konkursförvaltaren. Spelarna får då ställa sig i kö som fordringsägare i konkursen? Hade jag haft pengar på FTP hade jag nog varit mer orolig för USA/FBI's agerande över mina pengar än att FTP tappade licensen. USA/FBI verkar ha makt och tro sig ha bättre rätt till spelarnas pengar. Obs, är inte så insatt och egentligen bryr jag mig inte. Citera
Recommended Posts