affe2000 Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Hade hoppats på att själva godkännandet var en bekräftelse på att pengarna redan skickats och inte längre fanns i FTP's ägo... "Uttaget har godkänts. Pengar som överförs via e-plånbok bör finnas på ditt konto omedelbart" Om jag då hade använt mig av tex. Neteller hade jag varit på det torra? För skriver man sådär får man fan mena vad man skriver, oavsett ekonomiskt krångel. Speciellt när sidan fortfarande var up and running. Jo, men ett av problemen är väl att ftp inte riktigt har hållt vad man lovat (förutom när de lovade att spelarnas pengar inte var skilda från bolagets tillgångar). Jag skulle inte lite på något av vad som har sagts och gjorts utan endast känt mig säker när pengarna finns på bankkontot. Citera
knallpacko Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Jo, men ett av problemen är väl att ftp inte riktigt har hållt vad man lovat (förutom när de lovade att spelarnas pengar inte var skilda från bolagets tillgångar). Jag skulle inte lite på något av vad som har sagts och gjorts utan endast känt mig säker när pengarna finns på bankkontot. Jag håller mina korvtummar och hoppas på det bästa helt enkelt. FTP kan ju glömma att jag nånsin igen sätter in cash hos dom, oavsett hur briljant deras software än är. Hoppas nästan dom går under. Det förtjänar dom. Citera
Kidder Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Hade hoppats på att själva godkännandet var en bekräftelse på att pengarna redan skickats och inte längre fanns i FTP's ägo... "Uttaget har godkänts. Pengar som överförs via e-plånbok bör finnas på ditt konto omedelbart" Om jag då hade använt mig av tex. Neteller hade jag varit på det torra? För skriver man sådär får man fan mena vad man skriver, oavsett ekonomiskt krångel. Speciellt när sidan fortfarande var up and running. Begärde själv ut pengar till Neteller den 20/6 men inget har dykt upp ännu. Kommer troligen inte att göra det heller. Citera
affe2000 Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Begärde själv ut pengar till Neteller den 20/6 men inget har dykt upp ännu.Kommer troligen inte att göra det heller. Tror det är dags att ringa ST och hans big fat baseball bat och be honom ta en liten tur till var fan nu någon ansvarig för ftp sitter. Citera
Colderose Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Tror det är dags att ringa ST och hans big fat baseball bat och be honom ta en liten tur till var fan nu någon ansvarig för ftp sitter. Ivey flög ju till Irland så det verkar faktiskt vara där de gömmer sig. Citera
devalanteriel Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Tror han är upptagen med ESP. Citera
knallpacko Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Riktigt jävla svinigt att tillåta insättningar när man vet att man inte kommer kunna betala ut eventuella vinster. Citera
MikeTime Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Inte ens mina futtiga ~$100 har dykt upp. Gjorde uttag i början av juni någon gång. Jag lider med er som har samma summa + ytterligare några nollor i slutet, på siten. Citera
fritte_n Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Ivey flög ju till Irland så det verkar faktiskt vara där de gömmer sig. Howard var i Las Vegas så sent som för några dagar sedan. Citera
MikeTime Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Howard var i Las Vegas så sent som för några dagar sedan. Citera
fritte_n Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Jo jag länkade den i ett av mina tidigare inlägg. Citera
Anref Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 lägg ner det här, börja spela på svenska spel där skulle något i den här kalibern aldrig kunna inträffa! Win win sas Citera
boyssaninter Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 lägg ner det här, börja spela på svenska spel där skulle något i den här kalibern aldrig kunna inträffa! Win win sas aldrig Citera
Anref Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 aldrig av vilken anledning? kommunistsida? Citera
Ignatius Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 För er som kan tyska, en Pocket Kings-medarbetare sjunger ut o FT: http://www.pokerolymp.com/articles/show/news/10418/Pocket-Kings-Mitarbeiter+sieht+Full+Tilt+fast+vor+dem+Ende Det låter inte så bra. Citera
Ignatius Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 En godbit ur artikeln ovan är att personalen själva spelat på FTP på arbetstid och använt sig av information som inte är tillgänglig för vanliga spelare ... Citera
Kidder Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Riktigt jävla svinigt att tillåta insättningar när man vet att man inte kommer kunna betala ut eventuella vinster. +1 känns befogat Citera
Ignatius Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Det värsta med all skit som kommer fram är att ett antal riggtomtar har haft en poäng, och fått ta oförtjänt kritik genom åren med undermåliga argument av typen: ingen pokersajt kan tänkas fuska, de har för mycket att förlora ... Citera
OsantVassSpelare Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 En godbit ur artikeln ovan är att personalen själva spelat på FTP på arbetstid och använt sig av information som inte är tillgänglig för vanliga spelare ... Vadå för "information"? Citera
Donner Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Vadå för "information"? Framgår inte, står bara att de utnyttjat, för den normale spelaren, icke tillgänglig information till sin fördel. Citera
archtila Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Ingen som tycker det är riktigt fult att NI här på pokerforum fortfarande gör reklam för fulltiltpoker och sammarbetar med dom!? SLUTA OMGÅENDE Citera
Hjort Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Det värsta med all skit som kommer fram är att ett antal riggtomtar har haft en poäng, och fått ta oförtjänt kritik genom åren med undermåliga argument av typen: ingen pokersajt kan tänkas fuska, de har för mycket att förlora ...Riggtomtarna brukar faktiskt väldigt sällan ta upp den sortens problem, Antagligen för att det är inte något som låter tomtarna i fråga behålla självbilden som bra spelare samtidigt som de faktiskt förlorar rakt ut. Det som den typiske konspiratonsteoretikern drar upp är ju att själva leken ska vara manipulerad för att öka raken. Vilket alltså är ett lättupptäckt fusk med ingen payoff annat än för siten som helhet, vilket alltså gör det helt poänglöst för anställda eller ägare som själva vill göra en snabb hacka. Att spelares pengar förskingrats på olika sätt samt att siter haft bedrövlig säkerhet är något som förekommit från nätpokerns start. Så det är ingen förtryckt minoritet som skrikigt att siter kan konka och dra med pengarna, men blivit nedhyschade av forumproffs som menar på att en FTP-insättning är säkert som i banken. Citera
Anref Postad 30 Juni , 2011 Rapport Postad 30 Juni , 2011 Riggtomtarna brukar faktiskt väldigt sällan ta upp den sortens problem, Antagligen för att det är inte något som låter tomtarna i fråga behålla självbilden som bra spelare samtidigt som de faktiskt förlorar rakt ut. Det som den typiske konspiratonsteoretikern drar upp är ju att själva leken ska vara manipulerad för att öka raken. Vilket alltså är ett lättupptäckt fusk med ingen payoff annat än för siten som helhet, vilket alltså gör det helt poänglöst för anställda eller ägare som själva vill göra en snabb hacka. Att spelares pengar förskingrats på olika sätt samt att siter haft bedrövlig säkerhet är något som förekommit från nätpokerns start. Så det är ingen förtryckt minoritet som skrikigt att siter kan konka och dra med pengarna, men blivit nedhyschade av forumproffs som menar på att en FTP-insättning är säkert som i banken. sluta vara så förbannat stolt! Citera
Recommended Posts