Gå till innehåll

Alderney drar in licensen för Full Tilt


schoolbook

Recommended Posts

  • Svars 674
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Finns det någon ny info om FTP?

 

Läste nåt på en sida men det hamnar nog mer under kategorin rykten. Länken blir väl bortplockad av moddsen om jag postar den så klipper ut ett stycke

 

At this point, lawyers for Full Tilt Poker, Groupe Bernard Tapie and the Department of Justice are reportedly still working out the details and putting the deal to paper. According to a source close to the situation (who asked not to be named), things are “absolutely on track” and continuing to move forward.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För oss rush tokar

http://www.poker.org/news/pokerstars-ready-to-roll-out-new-zoom-poker-product-14362/

PokerStars has confirmed to be approaching a beta launch of its new speed poker product, set to be named "Zoom Poker". The new poker variation will hit the first computer screens already at the end of February or beginning of March.

 

iGame lär väl släppa sitt fast poker asap också snart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag tänker definitivt kasta yxan i sjön, finns ingen anledning att sitta och F5a 2+2 hela dagarna och hoppas på något som inte kommer att hända. Varje negativ nyhet är bra på ett sätt för det blir lättare att släppa mentala taget om sina usd och vi skulle alla bara må bättre om vi såg på pengarna som en bonus om de kommer men förmodligen inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

"this four-week period will not begin immediately"

 

haha denna måste nästan sparas och ramas in.

 

Ni vet ju alla att jag förmodligen inom en vecka är ekonomiskt oberoende och minst en lyxvilla på alla kontinenter! den veckan jag talar om börjar inte riktigt ännu men den kommer! lita på mig! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.poker.org/news/breaking-full-tilt-poker-deal-to-be-closed-next-week-14574/

 

deras sources är gamingintelligence och någon till.

 

jag är såååå glad :D

 

Vi har hört det förr.

 

Det är inte några livsförändrade summor du har på FTP. Vore det inte bättre att bara släppa detta och gå vidare, som de flesta andra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...