hogge75 Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Postad 23 Augusti , 2011 Hygglo sitter fortfarande vid mitt bord Citera
Crappy Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Postad 23 Augusti , 2011 Jag blir så glad och alldeles varm i hjärtat när jag ser att FiskBjoelle sitter vid mitt bord. Det är inte ofta man får så mycket marker för så lite besvär Citera
MikeTime Postad 23 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2011 Hygglo sitter fortfarande vid mitt bord Ty. Fixat. Jag blir så glad och alldeles varm i hjärtat när jag ser att FiskBjoelle sitter vid mitt bord.Det är inte ofta man får så mycket marker för så lite besvär Ja, hans track record från mina turrar är inget att skryta med precis. Citera
LappRoffe Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Postad 23 Augusti , 2011 En önskan: om någon har Dybbans msn eller mobilnummer - kan verderbörande kontakta honom och meddela att han och Optikern har en plats? Säg gärna till i tråden här när ni gjort det. / Mike Jag kan maila honom direkt, så vet han./Roffe Edit. Done. Citera
MikeTime Postad 23 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2011 Jag kan maila honom direkt, så vet han./Roffe Edit. Done. Tyty!! Citera
MikeTime Postad 23 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2011 Då välkomnar vi även Fraallan som hamnar på bord tre. Citera
Nimroz Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Postad 23 Augusti , 2011 Tjosan! Tänkte höra om det finns platser kvar i turneringen?...en polare ska spela å ville att jag skulle kolla om det fanns plats kvar, alternativt någon reservlista? Citera
MikeTime Postad 24 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Tjosan!Tänkte höra om det finns platser kvar i turneringen?...en polare ska spela å ville att jag skulle kolla om det fanns plats kvar, alternativt någon reservlista? Hej Nimroz. Jag har nu gått ifrån reservlistan och istället börjat plocka in spelare från de egna klubbarna eftersom de är s.k "säkra kort"... Vem är polaren? Undantag kan ju alltid göras. Citera
MikeTime Postad 24 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Eloket har nu en plats. Någon som kan kontakta honom och meddela detta? Citera
jm_j Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Jag blir så glad och alldeles varm i hjärtat när jag ser att FiskBjoelle sitter vid mitt bord.Det är inte ofta man får så mycket marker för så lite besvär Ja, hans track record från mina turrar är inget att skryta med precis. Kan omöjligtvis vara sämre än mitt... Eloket har nu en plats. Någon som kan kontakta honom och meddela detta? I´ll fix it.... Så fort jag får igång min ryskspråkiga muppnalle. Hoppas Cyntax har plats i bilen också, trevligare att åka med trevlig sällskap. Citera
Cyntax Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Hoppas Cyntax har plats i bilen också, trevligare att åka med trevlig sällskap.Läs #187. Citera
jm_j Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Läs #187. Läst. Om det ska bi race så sitter jag gärna på bakbänken i din gamla trotjänare. Var lite nojigt förra gången när kvinnliga F1-föraren körde... Citera
schoolbook Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Jag vill ju också hänga med i någon bil som jag tidigare sagt, men kanske södergående blir bäst med Bjorn/m1978 om där finns plats. Spelar i och för sig mindre roll, alla vägar bär till Mike. Citera
Cyntax Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Läst. Om det ska bi race så sitter jag gärna på bakbänken i din gamla trotjänare. Var lite nojigt förra gången när kvinnliga F1-föraren körde... Haha min bil går inte ens hälften så snabbt som hennes monsterbil. dessutom tror jag inte väglaget är lika kasst nu som då. Citera
Nimroz Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Han heter Martin Johansson, hans nick här i forumet har jag ingen koll på, men han spelade berga open 1. Om det kommer en ledig plats som tilldelas mig så är jag ett säkert kort, va länge sen jag spelade en stor liveturre nu. Citera
eloket Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Eloket har nu en plats. Någon som kan kontakta honom och meddela detta? Noterat! Mycket nöjd med det, Tack. Finns nån plats kvar i bil från Stockholm? Citera
Strlxen Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Hejsan, Ville bara påminna att Strlxen från reservlistan är intresserad. Känner även Bjoelle /Frallan, bor 4 mil från Hallsberg, så känner mig som ett säkert kort:) Citera
MikeTime Postad 25 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2011 Hejsan, Ville bara påminna att Strlxen från reservlistan är intresserad.Känner även Bjoelle /Frallan, bor 4 mil från Hallsberg, så känner mig som ett säkert kort:) Noterar detta! 4 mil från Hallsberg? Nu blev man ju nyfiken, var bor du då? Kanske läge att besöka oss innan Berga Open till och med? Vi kör en bounty freeze nu på fredag kväll om det är intressant? Citera
MikeTime Postad 25 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2011 Imorgon kväll kl 18:30 lirar min klubb en bounty freeze-turre. Parallellt med den kör vi en satellit till Berga Open. Om du är anmäld till Berga Open och vill vara med och lira imorgon för en billig peng - PM:a mig här. mvh / Mike Citera
Saint_Bjorn Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 Samlar ihop samåkningsintressen från Stockholm i den här tråden http://pokerforum.nu/forum/livepoker/65724-berga-open-17-9-2011-samakningstraden-sthlm.html#post1637994 Citera
Crappy Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 Det märks att du varit moderator WP Citera
Saint_Bjorn Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Det märks att du varit moderator WP Ty my dear sir! Och bara så du vet: om du får för dig att utebli så åker jag ner och ollar in villavagnen din! Citera
Strlxen Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Noterar detta! 4 mil från Hallsberg? Nu blev man ju nyfiken, var bor du då? Kanske läge att besöka oss innan Berga Open till och med? Vi kör en bounty freeze nu på fredag kväll om det är intressant? Finnerödja:D såg meddelandet om freezen nu. Men "Main event" vore inga fel. Ni är hallsbergare? Citera
MikeTime Postad 27 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Finnerödja:Dsåg meddelandet om freezen nu. Men "Main event" vore inga fel. Ni är hallsbergare? Mja, bor mellan Hallsberg och Kumla. Citera
fraallan Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Känner även Bjoelle /Frallan Vet verkligen inte om detta är till fördel precis Citera
Recommended Posts