Gå till innehåll

Berga Open 17/9 2011 - Samåkningstråden Sthlm


Saint_Bjorn

Recommended Posts

Två vägar:

 

  • Söder via Eskilstuna
  • Norr via Västerås

 

 

Ni som är reggade och intresserade av samåkning anmäl er här med önskad färdväg och info om ni bidrar med bil och/eller körkort*.

Jag startar tråden med de som jag uppfattat i berga-tråden. Har jag missat eller missuppfattat så korrigera gärna.

 

Uppdaterar denna post löpande med aktuell konvojstatus.

 

 

Söder:

Saint_Bjorn (körkort/bil)

m1978

schoolbook (körkort)

hubbabubba

 

Norr:

Cyntax (körkort/bil)

jennez (körkort/bil)

jm_j

affe2000

#LOUDmouth#

 

 

 

* Ska tolkas: "har lappen och anser inte att alkoholförtäring är en väsentlig del av livet."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

affe2000 är avstängd, måste snacka med han. Någon som är kompis med han på Facebook? Skicka pm till om någon vet hur man får tag i han.

 

Du har PM.

 

Also, kul att nervösa stockholmare skapar en tråd om hur man tar sig ut ur betong- och asfaltsghettot och reser mot ängar, åkrar, frisk luft och fågelsång. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Also, kul att nervösa stockholmare skapar en tråd om hur man tar sig ut ur betong- och asfaltsghettot och reser mot ängar, åkrar, frisk luft och fågelsång. :-D

 

Den som kallar Stockholm betong- och aslfaltsghetto kan inte känna stan så bra, går inte att komma särskilt lång sträcka från natur.

 

Det vi är nervösa för är nog främst att inte komma tillbaka till civilisationen efter väl förrättat värv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har PM.

 

Also, kul att nervösa stockholmare skapar en tråd om hur man tar sig ut ur betong- och asfaltsghettot och reser mot ängar, åkrar, frisk luft och fågelsång. :-D

 

Den som kallar Stockholm betong- och aslfaltsghetto kan inte känna stan så bra, går inte att komma särskilt lång sträcka från natur.

 

Det vi är nervösa för är nog främst att inte komma tillbaka till civilisationen efter väl förrättat värv.

Amen!

Jag har ett stort sportfält på andra sidan gatan. 5-6 fotbollsplaner, tennisplan+hall, slalombacke, el-ljusspår (1, 4 och 6 km), två badsjöar, hästhagar osv.

Men nu ska vi inte käftas om detta... jag är lite bakis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tänka mig att bjuda norrsidan på kaffe i Västerås om de vill ha ett halvtidsstopp på vägen dit.
Vi har ett race mot SouthSide att tänka på. Jag gissar på att folk vill att vi kör raka vägen och sparar så mycket tid som möjligt. Men tack för omtanken. :heart:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...