bensjo Postad 5 September , 2011 Rapport Postad 5 September , 2011 Nizse, hämtar ni upp mej i vanlig ordning? Citera
Nizse Postad 5 September , 2011 Rapport Postad 5 September , 2011 Nizse, hämtar ni upp mej i vanlig ordning? Yes det gör vi. Citera
JohnH Postad 6 September , 2011 Rapport Postad 6 September , 2011 I'm out. Morsan har sålt sitt hus efter 33år där. Ska vara ute ur det sista okt. Vind på både garage och hus. Say no more... Citera
MikeTime Postad 6 September , 2011 Författare Rapport Postad 6 September , 2011 I'm out. Morsan har sålt sitt hus efter 33år där. Ska vara ute ur det sista okt. Vind på både garage och hus. Say no more... Kommer sakna dig men någon annan blir glad istället. Ha det gott. Citera
hogge75 Postad 6 September , 2011 Rapport Postad 6 September , 2011 I'm out. Morsan har sålt sitt hus efter 33år där. Ska vara ute ur det sista okt. Vind på både garage och hus. Say no more... Trist för oss Citera
m1978 Postad 6 September , 2011 Rapport Postad 6 September , 2011 I'm out. Morsan har sålt sitt hus efter 33år där. Ska vara ute ur det sista okt. Vind på både garage och hus. Say no more... Citera
TotalFarsa Postad 6 September , 2011 Rapport Postad 6 September , 2011 Trist på dig där John... Hursom, jag plockar med mig miata och kör förbi Göteborg på väg mot teh pokerz. Har dvs plats i bilen om nån vill åka storstilat i Kian Citera
Crappy Postad 6 September , 2011 Rapport Postad 6 September , 2011 Ähhh :cry: du får smita John. Skyll på ryggskott..... Citera
MikeTime Postad 7 September , 2011 Författare Rapport Postad 7 September , 2011 i bil... åka storstilat... Kia... Fattar inte. Citera
TotalFarsa Postad 7 September , 2011 Rapport Postad 7 September , 2011 Fattar inte.Nä, bonnajävlarr har en tendens att inte göra det. Citera
Strykis Postad 7 September , 2011 Rapport Postad 7 September , 2011 Sitter och funderar som mest vilken ölsort man ska välja till denna högtidiga dag Citera
mceot Postad 7 September , 2011 Rapport Postad 7 September , 2011 Sitter och funderar som mest vilken ölsort man ska välja till denna högtidiga dag Dalastark vad annars Citera
schoolbook Postad 7 September , 2011 Rapport Postad 7 September , 2011 Både sort och kvantitet är viktiga beslut. Lutar åt Staropramen för att inte störa rytmen, har inte bestämt antal än. Citera
Crappy Postad 7 September , 2011 Rapport Postad 7 September , 2011 Bra där School... Jag tänkte blanda upp staro med några Krusovice Däremot är precis som du säger antalet svårt. Men jag tror det går åt oavsett hur många man får med sig Citera
Strykis Postad 7 September , 2011 Rapport Postad 7 September , 2011 antalet är ju den lätta biten, det blir en låda för brist på öl ska undvikas till varje pris Citera
Nizse Postad 7 September , 2011 Rapport Postad 7 September , 2011 Gösser! Kommer i låda, kalla, gröna och skruvkork. Citera
Crappy Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Mike ditt elände, hur kan du tro att jag ska vika mot dig när du pushar? Men men, du din turgubbe behöver inga kort 89o?????? Bahhhh Jag tar dig nästa lördag Citera
MikeTime Postad 9 September , 2011 Författare Rapport Postad 9 September , 2011 Mike ditt elände, hur kan du tro att jag ska vika mot dig när du pushar?Men men, du din turgubbe behöver inga kort 89o?????? Bahhhh Jag tar dig nästa lördag Brukar det inte vara bounty på moderatorer i pf-turrarna? Hm, nåja, kan ta en öl av dig nästa helg. En vecka kvar. Citera
J-O Postad 9 September , 2011 Rapport Postad 9 September , 2011 Skit att jag avboka mig, det vart inget fiske efter prickiga fiskar, så jag kunnde ha varit med, men ni får ha det så bra Citera
MikeTime Postad 10 September , 2011 Författare Rapport Postad 10 September , 2011 Skit att jag avboka mig, det vart inget fiske efter prickiga fiskar, så jag kunnde ha varit med, men ni får ha det så bra Du är välkommen, J-O, Mr Rockenroll, mannen, myten och legenden kan vi alltid klämma in! Citera
jm_j Postad 11 September , 2011 Rapport Postad 11 September , 2011 Inga problem TF. jm_j har lovat att vara barnvakt efter att han i vanlig ordning åkt ur först ur turren. Nisze kan också hjälpa till genom att berätta sagor som involverar försvunna katter, äldre damer och kombinationen av dessa. Jaförfan. Har man jobbat på en "vuxendagis" i 10 år så är inte några småmoster någon match alls. Har fått öva med att vara barnvakt åt småkottar under sommaren och behövde inte dra fram oxpisken en enda gång. Säljer ni öl? Vilken sort önskas? ;-} ...eller egentligen konkar jag heller fram ett par limpor cigg men 1 flaska öl och ett par flarror lettlänska godheter kan jag greja om jag är på humöret... Skit att jag avboka mig, det vart inget fiske efter prickiga fiskar, så jag kunnde ha varit med, men ni får ha det så bra Du är välkommen, J-O, Mr Rockenroll, mannen, myten och legenden kan vi alltid klämma in! In med J-O, det får inte bli alltför tyst i lokalen! Citera
MikeTime Postad 11 September , 2011 Författare Rapport Postad 11 September , 2011 Hur många limpor kan jag ta? Citera
Recommended Posts