exxent Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Ja. I fliken "graphs"? Jag kan inte filtrera månader där Du får väl börja med att gå in på cashgame fliken sen "filter" till höger och ställa in spel sedan ett visst datum som du vill ha, apply, sen kan du kolla graphen över den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Du får väl börja med att gå in på cashgame fliken sen "filter" till höger och ställa in spel sedan ett visst datum som du vill ha, apply, sen kan du kolla graphen över den tiden. Ahh, sjukt att jag missat detta. Ty! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 2 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2011 Så har man gjort högskoleprovet då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 skönt med en 19åring (?) som säger "det var väl en bra månad" efter att dragit in en årslön på en månad, pengauppfattning? Grattis iaf snygg graf! Inte så svårt om man ser det som en sport bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 2 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2011 Har rättat allting förutom de 15 sista orden på ord-delen (eftersom jag inte hade tid och skriva ner dom), och än så länge har jag 91 poäng. Kan tänka mig att jag typ har 8-9 rätt på de sista orden, så förhoppningsvis blir det tresiffrigt Vet inte exakt vad det ger, men hoppas att det är bättre än förra gången. Edit: Jävligt slarvigt o tappa 3 poäng på nog-delen, den är ju för enkel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IbeatU Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 Har rättat allting förutom de 15 sista orden på ord-delen (eftersom jag inte hade tid och skriva ner dom), och än så länge har jag 91 poäng. Kan tänka mig att jag typ har 8-9 rätt på de sista orden, så förhoppningsvis blir det tresiffrigt Vet inte exakt vad det ger, men hoppas att det är bättre än förra gången. Edit: Jävligt slarvigt o tappa 3 poäng på nog-delen, den är ju för enkel Asså hur in i helvete tolkade du TDK uppgiften med vattentemp och molnighet? Mulet skall ju vara en svart prick, medan måttligt vind är nån annan krumelur. Fattade fan nada. Ingen av dagarna hade ju den krumeluren för måttlig vind, och den som hade det (dvs 5:e) hade ju ingen helsvart prick Har jag lika många poäng på detta hp't som jag har inlägg här så kommer festen aldrig ta slut https://www.studera.nu/studera/5931.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tjannis Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 Kombon helsvart cirkel med "dubbel vimpeln" motsvarar en dag där det är mulet och måttlig vind. Riktningen på vimpeln anger bara vindriktningen om det nu var det du föll på. Men vad vet jag, fick inte särskilt bra resultat året jag skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 Asså hur in i helvete tolkade du TDK uppgiften med vattentemp och molnighet? Mulet skall ju vara en svart prick, medan måttligt vind är nån annan krumelur. Fattade fan nada. Ingen av dagarna hade ju den krumeluren för måttlig vind, och den som hade det (dvs 5:e) hade ju ingen helsvart prick Har jag lika många poäng på detta hp't som jag har inlägg här så kommer festen aldrig ta slut https://www.studera.nu/studera/5931.html "Krumeluren" är en kombination av de tre variablerna molnighet, vindstyrka och vindriktning (ring - molnighet, streck - vindstyrka, pendel - vindriktning). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 2 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2011 m precis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Jag lyckades få 1,7 denna gång, mitt tredje försök. Måste bli väldigt mkt bättre på synonymer för att kunna nå ett riktigt bra resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
godispaSVEn Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Jag lyckades få 1,7 denna gång, mitt tredje försök. Måste bli väldigt mkt bättre på synonymer för att kunna nå ett riktigt bra resultat ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 ok var ju knappast för att braga hater , hade jag velat låta klok hade jag väl iaf dragit till med att jag skrev 1,9 och var bakfull? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olof86 Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 var ju knappast för att braga hater , hade jag velat låta klok hade jag väl iaf dragit till med att jag skrev 1,9 och var bakfull? Mtp att snittet ligger under 1,0 får ditt inlägg nog rankas som äckligt jävla f*tt-drygt. Ha en bra dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Jag är rätt säker på att jag hade skrivit 2.0 om jag hade gått dit... Edit: okej kanske inte. Gjorde orddelen på dn.se och fick 32/40 vilket kanske inte är tillräckligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Prins Daniel skrev ju 0.1 han kommer passa bra i kungahuset där de flesta är dyslektiker och lågpannor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Mtp att snittet ligger under 1,0 får ditt inlägg nog rankas som äckligt jävla f*tt-drygt. Ha en bra dag! Det här var ju bara drygt. Visst 1,7 är ett bra resultat i allmänhet men det spelar ingen roll i hans fall om han har högre mål och varför ska det vara ett drygt inlägg? Inte så att han säger att han ser ner på de som skriver lägre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 3 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2011 Nån här som känner till Bullddin på Ipoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olof86 Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Det här var ju bara drygt. Visst 1,7 är ett bra resultat i allmänhet men det spelar ingen roll i hans fall om han har högre mål och varför ska det vara ett drygt inlägg? Inte så att han säger att han ser ner på de som skriver lägre. Nu framgår du som aningslös. Det är jättetydligt att pågen på nåt vis vill presentera och dela med sig av sitt resultat i en forumdel där han vanligtvis inte är aktiv; nu när han liksom får chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 http://www.bråkerforum.nu, så jävla internet att ingen får skriva nåt utan att få skit för det från alla håll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Nu framgår du som aningslös. Det är jättetydligt att pågen på nåt vis vill presentera och dela med sig av sitt resultat i en forumdel där han vanligtvis inte är aktiv; nu när han liksom får chansen. Vad spelar det för roll om han gör det? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Mtp att snittet ligger under 1,0 får ditt inlägg nog rankas som äckligt jävla f*tt-drygt. Ha en bra dag! Antagligen med glimten i ögat men om du är så känslig för folk som "skryter" måste det vara jobbigt att vara du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Mtp att snittet ligger under 1,0 får ditt inlägg nog rankas som äckligt jävla f*tt-drygt.Om man ligger nära snittet bör man nog inte spela poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Nu framgår du som aningslös. Det är jättetydligt att pågen på nåt vis vill presentera och dela med sig av sitt resultat i en forumdel där han vanligtvis inte är aktiv; nu när han liksom får chansen. under 40 inlägg på 4år, och du säger att jag är inaktiv på forumet? Jaja, vissa har det verkligen inte lätt i livet. Önskar dig dock all lycka i livet. Nu ska vi sluta vara Offtopic i IFS db. Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Nu framgår du som aningslös. Det är jättetydligt att pågen på nåt vis vill presentera och dela med sig av sitt resultat i en forumdel där han vanligtvis inte är aktiv; nu när han liksom får chansen. Jag fick 1.8 för tredje gången irad!!! Fast självklart är jag jättebesviken för 1.9, DET är det jag vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olof86 Postad 3 April , 2011 Rapport Share Postad 3 April , 2011 Antagligen med glimten i ögat Om man ligger nära snittet bör man nog inte spela poker. Det där kan vara hyfsat precist, en bit ifrån eller väldigt långt ifrån. Hur som helst hörde det inte riktigt till saken. under 40 inlägg på 4år, och du säger att jag är inaktiv på forumet? nej, det var inte vad jag sa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts