Gå till innehåll

Imfromsweden har fått en dagbok


Imfromsweden

Recommended Posts

  • Svars 3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har rättat allting förutom de 15 sista orden på ord-delen (eftersom jag inte hade tid och skriva ner dom), och än så länge har jag 91 poäng. Kan tänka mig att jag typ har 8-9 rätt på de sista orden, så förhoppningsvis blir det tresiffrigt :) Vet inte exakt vad det ger, men hoppas att det är bättre än förra gången.

 

Edit: Jävligt slarvigt o tappa 3 poäng på nog-delen, den är ju för enkel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har rättat allting förutom de 15 sista orden på ord-delen (eftersom jag inte hade tid och skriva ner dom), och än så länge har jag 91 poäng. Kan tänka mig att jag typ har 8-9 rätt på de sista orden, så förhoppningsvis blir det tresiffrigt :) Vet inte exakt vad det ger, men hoppas att det är bättre än förra gången.

 

Edit: Jävligt slarvigt o tappa 3 poäng på nog-delen, den är ju för enkel

 

Asså hur in i helvete tolkade du TDK uppgiften med vattentemp och molnighet? Mulet skall ju vara en svart prick, medan måttligt vind är nån annan krumelur. Fattade fan nada. Ingen av dagarna hade ju den krumeluren för måttlig vind, och den som hade det (dvs 5:e) hade ju ingen helsvart prick :S

 

Har jag lika många poäng på detta hp't som jag har inlägg här så kommer festen aldrig ta slut

 

https://www.studera.nu/studera/5931.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså hur in i helvete tolkade du TDK uppgiften med vattentemp och molnighet? Mulet skall ju vara en svart prick, medan måttligt vind är nån annan krumelur. Fattade fan nada. Ingen av dagarna hade ju den krumeluren för måttlig vind, och den som hade det (dvs 5:e) hade ju ingen helsvart prick :S

 

Har jag lika många poäng på detta hp't som jag har inlägg här så kommer festen aldrig ta slut

 

https://www.studera.nu/studera/5931.html

 

"Krumeluren" är en kombination av de tre variablerna molnighet, vindstyrka och vindriktning (ring - molnighet, streck - vindstyrka, pendel - vindriktning).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mtp att snittet ligger under 1,0 får ditt inlägg nog rankas som äckligt jävla f*tt-drygt.

 

Ha en bra dag!

Det här var ju bara drygt. Visst 1,7 är ett bra resultat i allmänhet men det spelar ingen roll i hans fall om han har högre mål och varför ska det vara ett drygt inlägg? Inte så att han säger att han ser ner på de som skriver lägre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här var ju bara drygt. Visst 1,7 är ett bra resultat i allmänhet men det spelar ingen roll i hans fall om han har högre mål och varför ska det vara ett drygt inlägg? Inte så att han säger att han ser ner på de som skriver lägre.

 

Nu framgår du som aningslös. Det är jättetydligt att pågen på nåt vis vill presentera och dela med sig av sitt resultat i en forumdel där han vanligtvis inte är aktiv; nu när han liksom får chansen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu framgår du som aningslös. Det är jättetydligt att pågen på nåt vis vill presentera och dela med sig av sitt resultat i en forumdel där han vanligtvis inte är aktiv; nu när han liksom får chansen.

 

under 40 inlägg på 4år, och du säger att jag är inaktiv på forumet?

 

Jaja, vissa har det verkligen inte lätt i livet. Önskar dig dock all lycka i livet. Nu ska vi sluta vara Offtopic i IFS db.

 

Puss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu framgår du som aningslös. Det är jättetydligt att pågen på nåt vis vill presentera och dela med sig av sitt resultat i en forumdel där han vanligtvis inte är aktiv; nu när han liksom får chansen.

 

Jag fick 1.8 för tredje gången irad!!! 8-)

 

Fast självklart är jag jättebesviken för 1.9, DET är det jag vill ha :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antagligen med glimten i ögat

 

Om man ligger nära snittet bör man nog inte spela poker.

 

Det där kan vara hyfsat precist, en bit ifrån eller väldigt långt ifrån. Hur som helst hörde det inte riktigt till saken.

 

 

under 40 inlägg på 4år, och du säger att jag är inaktiv på forumet?

 

nej, det var inte vad jag sa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...