Gå till innehåll

El Helado's med mest FLSH: Dating fat chicks to balance my range


El Helado Patata

Recommended Posts

Tssup yo. Idag har det inte gått lika bra. Tyvärr back 330$ och 70ish BBs. Spelat 1,1k händer och lyckats vinna 44% av alla showdowns, ytterligare en dag med helt sinnessjukt scary låg wtsd. Sitter vid några goa bord här men jobbar lite mer med korta pass och börja känna mig väldigt trött så ska pausa lite och kanske köra en 60-minutare sen. Men först mat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 926
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Pendlat lite nu för sista passet. Kollade lite för förra månaden när det gäller stats. Kör man 1k händer+ och FLHE så ser vi 16e med 44.6% W$SD (wtsd på 44.7%). Två är 45.1% efter wtsd på 41.2%. Idag har jag 43.0/44.3 vilket är lite av en bedrift efter 1535 händer. Riktigt illa hursomhelst.

 

Nåväl, bara back 420$, det blir inte sådär jättemycket ärligt talat. Bara lite tråkigt! Mycket setups och skit.

 

Ska spela mycket mer imorgon tror jag. Hade nämligen en del planer idag så det blev 4h grind medans imorgon siktar jag på kanske 6-7h. Jag gillar tanken med kortare pass även om det ibland känns surt att sluta bra bord. Det kommer ju dock alltid upp nya bra bord ärligt talat.

 

God kväll på er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj shoortie! Satt och spelade lite gött. Låg väl +150$ som bäst men på mindre än 10 minuter torskar jag 600$ och 85 BBs. Märkte knappt vad som hände. Har 40.9/40.1 efter 1100 händer vilket är den värsta dagskombinationen någonsin om man filtrerar ut för minst 1000 händer. Hoppas dock det vänder snart, kan det gå ner, kan det gå upp liksom.

 

Dock lyckades jag med ne utdragning idag. Hade KQ och floppade KK8 emot en fisk. Turn kom 2. River kom 8 och han satt med K8 :). Ska spela en hel del idag, kanske blir 3k händer. Vi får se.

 

Näää usch, nu blev jag utdragen igen i en gigantisk pott. Är lite trött på det här nu, tror jag ska götta ner mig och köra lite nanostakes nu i kanske 1-2 dagar. Två sega dagar irad, känner mig dock pigg och glad rent allmänt i livet nu men om typ imorgon och övermorgon också är lika sega så kanske man blir lite missnöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte för skojs skull kolla in hur snabba svängningar på upp till 300 händer kan vara, känns som det kan vara skönt att veta när det går segt, typ, "Just nu ligger jag back 100 BBs för dagen ja men nyligen så drog jag in 150 BBs på 100 händer". Hursomhelst så skrev jag ner 6 st toppar och dalar för månaden än så länge.

 

Negativa

-97 BBs på 266 händer

-56 BBs på 154 händer

-89 BBs på 204 händer

-45 BBs på 100 händer

 

Positiva

+186 BBs på 252 händer

+88 BBs på 155 händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte för skojs skull kolla in hur snabba svängningar på upp till 300 händer kan vara, känns som det kan vara skönt att veta när det går segt, typ, "Just nu ligger jag back 100 BBs för dagen ja men nyligen så drog jag in 150 BBs på 100 händer". Hursomhelst så skrev jag ner 6 st toppar och dalar för månaden än så länge.

 

Negativa

-97 BBs på 266 händer

-56 BBs på 154 händer

-89 BBs på 204 händer

-45 BBs på 100 händer

 

Positiva

+186 BBs på 252 händer

+88 BBs på 155 händer

Skrivit ner själv eller kollat i HM på nå vis?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp! Det fortsatte att vara sjukaste dagen nånsin och jag slutade -1010$, back 152 BBs och stats på 42.2/40.7%. Man skulle väl kolla om det är sämsta dagen för hela året, fast vad spelar det för roll? Huvudgrejen var ju iaf att jag inte kunde vinna några händer och förlorat rätt storartat men jag låg ju plus 185 BBs i förrgår eller när det var så vafan, sånt händer!

 

Tar förlusten ovanligt väl, känns faktiskt rätt normalt ändå, jag tycker jga spelade 98% riktigt jävla bra liksom. Imorgon måste jag verkligen göra en video förresten. Nu är det bestämt.

 

Btw! Idag testade jag även lite ny programvara. Testade keypoker, jag testade ongbetter och jag blev lite sugen på att testa en gratis handgrabber på bodog. Keypoker verkar iaf jäkligt fett men tyvärr funkade det inte som det skulle men har kontakt support så ska väl bli bra. Kanske är dags för mig imorgon att ett litet fullring-megagrind imorgon för att se om det fortsätter att gå bra? Plussade ju hyfsad WR förra gången 12tablandes och såg nån snubbe som kört 5 miljoner FL fullringhänder som verkar rätt glad. Rätt äckligt tråkigt som sagt men är ju gött att kunna få in typ 150 000 händer i månaden liksom när shorthanded går piss.

 

Värsta dagen över 1k händer spelade:

juli 1020 händer spelade. wtsd 41.3%, w$sd 43.7%

juli (2) 1188 händer spade. wtsd 38.2, w£sd 44.0%

augusti 1136 hands, 44.7 / 44.6

1352 hands - 41.2 /45.1

Idag 1750 hands - 42.2 - 40.7%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började bra idag, vann 250$ på HU. Sen gick det tyvärr piss, torskade 500$ vs supermegatorsk som fick toppar eller bättre typ 7 ggr på 12 händer och jag kände att det var helt omöjligt att vinna. Han 3bettade BB 40%, checkraisade absolut 100% flop (inte 95%, 100%) på 290 händer och tömnde mig på typ 300€ på 3/6€. Sen tog jag en paus, chillade lite granna. Drog igång NL på propsajten och det började väl okej. FInns ju rätt många som är rejält mycket bättre än mig på NL och däribland en av de vid bordet. Jag vann emot övriga men han plockade mig på 2 inköp. Han var rätt skön, han hade ju iaf inga problem att träffa. Först tog han ett inköp när han barrella av med A5o på J726A och jag satt med typ JT och och sen absolut sista handen hade jag A9 vs 33 och floppen kom 932 såklart och jag hade bara en halv stack kvar. Innan dess hade jag nämligen check/callat och tillslut foldat på turn eller river rejält kändes det som utan gjort något motstånd.

 

Så nu är jag back 300$ för dagen på FL och back 130€ på NL. Kanske testar lite fullring FL lowlimit idag men tror inte det blir något annat poker. Känner mig inte så motiverad just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åhh gud. Satte mig ner igen och det började bra, vann tillbaka 250$ av 300$ rätt snabbt men sen kom doomswitchen och det var helt löjligt mycket setups. Inte bara toppar som blev utdragna på rivern utan massa tvåpar som torskade också. Hade TT och blev cappat pre 4vägs och jag flopp T48 vs 56 som GIVETVIS rivrade 7an samtidigt som jag inte fyllde upp. Den potten var gigantisk.

 

Aja, nu är jag tillbaka på vad jag började passet, back 300$, något som kan komma in snabbt :). Men först blire mat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Niet, pissig avslutning också, fetingbacket tyvärr, väldigt hög wtsd% idag, 43/45.6 över 2800 händer. Finns iofs stora vinnare som drar 43% WTSD i längden men jag brukar ligga runt 40-41% och denna siffra bör generellt vara lägre då om man nu vinner färre showdowns.

 

För hela månaden har jag 43.3/46.4% vilket självklart är helt sinnessjukt. Nää, det första jag gör imorgon pokermässigt är en video. Inga ursäkter. Ska kolla btw om det finns något specieltl ställe jag går för mycket till SDs på nu. Typ om jag har börjat spazza ut blind vs blind eller nåt sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, du backar konstant (verkar det som) mot spelare du tycker är piss på enkla bord.

 

Man måste imponeras av att du håller sån disciplin trots att det borde vara mega-tilt och datorn ut genom fönstret.

 

Tja. Du skriver typ samma sak varje gång jag har en sämre period (senaste gången var för 11 dagar sen. Kan du inte bara chilla lite med det från och med nu? Börjar bli lite irriterande nu. Ja, det har gått lite svängigt i pokern för mig, ja, det är inte superkul att förlora 1k och följa upp det med att torska 500$ dagen efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja. Du skriver typ samma sak varje gång jag har en sämre period (senaste gången var för 11 dagar sen. Kan du inte bara chilla lite med det från och med nu? Börjar bli lite irriterande nu. Ja, det har gått lite svängigt i pokern för mig, ja, det är inte superkul att förlora 1k och följa upp det med att torska 500$ dagen efter.

 

Sry. Tips: Om du har skills, så åk till CCt nere på kajen bara och veva hem degen.

 

Är du bara "lite halvdassig" så kommer du rensa. Jag anser mig själv halvdassig live, men det var bara att slå på synknappen i en timme, så var man upp 10k....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tssup dudes. Spelade sist den 15e, tog en liten minipaus och drog igång lite grind. Jag vann! Skrev jag att jag har en ny notebook nu? Den är helt episk ärligt talat, den är iaf go att grinda med. Mycket bättre prestanda än min förra netbook och gick från 10" till 12,5" så är rätt värt.

 

Hursomhelst, jag har väldigt mycket att göra nu i veckan, dock tänkte jag att allt spel skulle ske på verkligen maxmax 4 bord och oftast 2-3 bord och börja spela in mer som sagt. Får bara se hur mycket tid jag har över denna veckan som sagt, men några timmar ska vi ju hinna med :). Just det ja, det borde väl vara ännu lättare för mig att spela in videos nu, det är så jäkla bökigt som det är nu ärligt talat, jag har nämligen ett headset som är halvpaj som min enda mic som jag kopplar in som sitter as-ogött på huvudet eftersom jag slängde den i marken när förlorade en gång samtidigt som jag snart ska flytta och alla inköp känns rätt dumma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bää, spelade in en video idag på engelska. Kände att den var sådär. Förlorade iaf 180$ på 45 minuters video, sen torskade jag $100. Sen drog jag igång ett pass och vann $250. Sen torskade jag allt det där samt 300$ på tredje passet på typ 50 händer 2/4 (rätt bra jobbat?) och plussade sen upp igen för att sen köra en 3handed session där jag blev komplett råpiskad. Är väldigt väldigt säker på att jag mötte en rätt bra bot, men det finns ju typ aldrig något säkert bevis som i fallet med collussion (ipoker säger fortfarande att de håller på att räkna ut refundsen men jag har inte fått ett skit, gått nog 2,5 månad nu sen de erkände collussion) och han fick ju jävligt gött rungood iaf och drog $250 av mig och förlorade sen $100 till. Så idag är jag back 600$ på 1400 händer ungefär. Har 912 händer spelade på netbooken med 43.9/43.9 och har väl säkert nåt sånt på andra datorn med. Oavsett hur torskig man är så har man itne såna stats. Idag har jag fan spelat få jävla bord och spelat helt jävla bra och är sjukt trött. Nu blir det microgrind om något, vann iofs igår men orkar itne ta -600$dagar just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan. Drog igång lite 1/2 och 2/4 idag och har nu på 117 händer torskat 51 BBs dirr. Fick två goa händer precis irad med QJ då på AT8K där jag 6bettade honom på turn och river då A. Handen precis däreefter emot samma spelare fick jag QQ vs A8s och floppade QT6 med 2 ruter och fick in en hel del bets på flopp och sen turnade han såklart färgen och jag fyllde inte upp på rivern. 32.7% went to showdown och vunnit 25% men det är såklart det minsta samplesize jag nånsin har postat.

 

Positivt för dagen är att jag fick tillbaka en godkänd summa av de där fuskarna jag avslöjade på ipoker. Hade kanske varit nice att få tillbaka de där typ 300-400$ jag postade i rejk vs fuskarna men får vara glad att jag iaf fick tillbaka min spelförlust.

 

Nåväl, vi kommer igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ytterligare lite skönt rött.

 

Grabbed by Holdem Manager

Limit Holdem $2(BB)

SB ($76.90)

Hero ($144)

UTG ($70.90)

UTG+1 ($62.45)

CO ($47.56)

BTN ($132)

 

Dealt to Hero 9:club: 9:heart:

 

fold, UTG+1 raises to $4, fold, fold, fold, Hero raises to $6, UTG+1 raises to $8, Hero calls $2

 

FLOP ($17) 2:diamond: 3:heart: 4:diamond:

 

Hero bets $2, UTG+1 calls $2

 

TURN ($21) 2:diamond: 3:heart: 4:diamond: 2:spade:

 

Hero bets $4, UTG+1 raises to $8, Hero calls $4

 

RIVER ($37) 2:diamond: 3:heart: 4:diamond: 2:spade: 2:heart:

 

Hero checks, UTG+1 bets $4, Hero raises to $8, UTG+1 calls $4

 

UTG+1 shows T:spade: T:diamond:

(Pre 82%, Flop 90.9%, Turn 95.5%)

 

Hero shows 9:club: 9:heart:

(Pre 18%, Flop 9.1%, Turn 4.5%)

 

UTG+1 wins $50.35

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ytterligare floppat set med 4 eller mer bets på floppen vs flushdraw och de turnar flushen och jag missar kåken.

 

Grabbed by Holdem Manager

Limit Holdem $1(BB)

SB ($81.05)

BB ($167)

Hero ($59.87)

CO ($18.50)

BTN ($111)

 

Dealt to Hero J:heart: J:spade:

 

Hero raises to $2, fold, BTN raises to $3, fold, fold, Hero raises to $4, BTN calls $1

 

FLOP ($9.50) J:club: 4:club: K:diamond:

 

Hero bets $1, BTN raises to $2, Hero raises to $3, BTN raises to $4, Hero calls $1

 

TURN ($17.50) J:club: 4:club: K:diamond: 8:club:

 

Hero checks, BTN bets $2, Hero calls $2

 

RIVER ($21.50) J:club: 4:club: K:diamond: 8:club: 2:heart:

 

Hero checks, BTN bets $2, Hero calls $2

 

BTN shows A:club: 2:club:

(Pre 33%, Flop 26.5%, Turn 77.3%)

 

Hero shows J:heart: J:spade:

(Pre 67%, Flop 73.5%, Turn 22.7%)

 

BTN wins $24.50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde ett litet minipass idag, mest för att jag har en bonus som går ut den 23e och var osäker på vilken tidpunkt där. Lyckades faktiskt dra in en liten vinst på $100, ser man på liksom. Ska spela $1050 WCOOP FL 6max på fredag förresten. Gött att de lagt tiderna mycket bättre, om jag inte såg fel började den 19:00 vilket ju innebär att man kan gå ut om skitet går sideways, kanske tom kan gå ut och fira vinsten :D:D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yoyo! Idag har jag spelat 1600 händer. Lite saker har hänt. Först och främst vann jag på poker idag, woho! 1600 händer ungefär och +54 BBs på FL, känns kul att vinna. Fått några goa träffar som jag fick rejält betalt på. Fick in 8 bets på turn 6523sss med KQs vs en shortie som hade ATo utan flushdraw och sen hade jag KTo 4way och det blev cappat på flopp och på turn på J97(dd)Q och rivern satt färgen faktiskt men jag hade klonk och de var inte på flushdraw och jag drog hem en rätt fet pott. Stats för dagen är 39.5/52.5%, lite mer normalt!!

Spelade även NL.....

Har ju faktiskt vunnit en del på NL på en propsajt men tog ändå paus när jag bustat det kontot. Men gjorde comeback idag, satte in 150€ och fick 30€ i RB och gick väl sådär. Fanns bara ett 1/2-bord igång och jag satte mig med 60€ och dubblade upp nån gång. Hursomhelst så kom en fisk och vi spelade först HU och jag hade 150€. Jag höjde till 6€, han 3bettade till 15€, jag drog upp det till 42€ med AKs. Här synar han, flopp kommer AT8ss, rätt gött kände jag, njaa, inte vs ATo, cashen kom gick in på flopp. Sen typ 3 minuter efter så kommer en till snubbe och vi kör 3handed. BTN höjer, jag har bara 55€ kvar och jag 3bettar till 16€, han synar och minns inte om BTN synar. Flopp kommer T82 med 2 spader vilket ju också är rätt guld. Jag cbettar och han shovar med KQs och turnar färgen. Så där var jag back 180€ på NL

 

Samma fuskare - tillbaka

Jag har ju skrivit lite om att jag hittade lite collusion-snubbar som var sjukt odiskreta. Igår fick jag som sagt betalt för det och allt kändes bra. Tills jag noterade två likadana spelare som spelar typ exakt samma stats och exakt lika obvious som de förra collussionsnubbarna. Är som sagt rätt variansfyllt att möta 2 pers till SD hela tiden. Fick AA på 233 när jag cappade pre och de började sitt jävla raisande och jag mötte liksom A3o och sen fick jag inte sådär jättefördelaktiga floppar. Hursomhelst så förlorade jag 30-40 BBs på det bordet och ska skriva till ipoker igen och hoppas att jag även får tillbaka min rejk. Det blir nämligen en jävla massa rake när varje pott är på typ 10-20 BBs.

 

Cake buggar!!

Spelat lite på cake och häromdagen så spelade jag en session där, jag vann och så när jag kollade cashier så visade sig min balans typ -6$ sen starttrots att jag gick ifrån sista bordet med mer än själva balansen. Tyckte det var udda och HM visade mig som en +158$ vinnare på sajten. Skrev till dom och tydligen är det ett "globalt problem" och de medgav att det fattades pengar. Lite lurigt bara om vad som skulle hänt om jag inte sagt något? Hursomhelst så känns det som en rätt bra lösning att straffa dom med spelavbrott tills problemet är löst, så just nu tar jag en paus tills jag får cashen tillbaka.

 

Nåväl, ska nog inte spela mer idag, får nöja mig med att faktiskt vunnit två dagar irad även om det inte är några gigantiska summor det handlar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hey gubbz. Tänkte mesta hojta till att jag ska spela $1050 WCOOP FL 6max idag. Sålt av en del action idag och har 10% kvar av vad jag tänkte sälja så hojta om ni är sööögna. Har ju gått lite knakigt iår tyvärr men om man filtrerar bort PLO, mixed games och just årets headups FL (jag var upp en del förra året) så har mitt FL 6max alltid varit rätt vinnande även om man inte direkt har 3.86 BB/100 över 200k händer längre på $25/50 :). Ingen markup!

 

EDIT: Just det ja. Tänkte mest säga att av de 32 reggade just nu (141 krävs för att guarantee ska breaka, overlay?) så har jag markerat bara 1/3 av de som är regs (jag färgmarkerar alla med 50 händer eller mer) vilket bör innebära att det är en massa turneringsproffs som inte är som mest haj på FL 6max.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hey gubbz. Tänkte mesta hojta till att jag ska spela $1050 WCOOP FL 6max idag. Sålt av en del action idag och har 10% kvar av vad jag tänkte sälja så hojta om ni är sööögna. Har ju gått lite knakigt iår tyvärr men om man filtrerar bort PLO, mixed games och just årets headups FL (jag var upp en del förra året) så har mitt FL 6max alltid varit rätt vinnande även om man inte direkt har 3.86 BB/100 över 200k händer längre på $25/50 :). Ingen markup!

 

EDIT: Just det ja. Tänkte mest säga att av de 32 reggade just nu (141 krävs för att guarantee ska breaka, overlay?) så har jag markerat bara 1/3 av de som är regs (jag färgmarkerar alla med 50 händer eller mer) vilket bör innebära att det är en massa turneringsproffs som inte är som mest haj på FL 6max.

 

Kör hårt och grattis till de sista två dagarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hey gubbz. Tänkte mesta hojta till att jag ska spela $1050 WCOOP FL 6max idag. Sålt av en del action idag och har 10% kvar av vad jag tänkte sälja så hojta om ni är sööögna. Har ju gått lite knakigt iår tyvärr men om man filtrerar bort PLO, mixed games och just årets headups FL (jag var upp en del förra året) så har mitt FL 6max alltid varit rätt vinnande även om man inte direkt har 3.86 BB/100 över 200k händer längre på $25/50 :). Ingen markup!

 

EDIT: Just det ja. Tänkte mest säga att av de 32 reggade just nu (141 krävs för att guarantee ska breaka, overlay?) så har jag markerat bara 1/3 av de som är regs (jag färgmarkerar alla med 50 händer eller mer) vilket bör innebära att det är en massa turneringsproffs som inte är som mest haj på FL 6max.

 

Varför väljer du att spela wcoop med tanke på skattesituationen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då drar vi igång! Fick Elky på mitt bord tidigt men han måste haft på något autotimebank-script för han drog timeback när alla foldade till honom på SB och timade ut och sen leftade han? Det kanske är standard när man timear ut eller? Hursomhelst så vet jag inte om det är bra eller inte. Han är ju snuskigt bra turneringsspelare men måste nog vara jävligt weaktight skulle jag tro a la NL-style.

 

Hursomhelst så är typ en av de första händerna rätt intressant och jag gör något som nog verkar vara en rätt fancy-play-syndromegrej och jag har nog ärligt talat 3bet/foldat rivern max 10 ggr i mitt liv och här tycker jag det är ett rätt lätt fall. ALLLDRIG att han har något annat än AJ i detta läge och han raisar/callar massa kungar och lite annat gött.

 

 

Grabbed by Holdem Manager

Limit Holdem $50(BB) Poker Stars

SB ($7,550)

Hero ($7,475)

UTG ($7,425)

UTG+1 ($8,225)

CO ($6,925)

BTN ($7,425)

 

Dealt to Hero K:heart: T:spade:

 

UTG raises to $100, fold, fold, fold, SB calls $75, Hero calls $50

 

FLOP ($300) 7:diamond: T:heart: 4:spade:

 

SB checks, Hero checks, UTG bets $50, SB folds, Hero raises to $100, UTG calls $50

 

TURN ($500) 7:diamond: T:heart: 4:spade: Q:diamond:

 

Hero bets $100, UTG calls $100

 

RIVER ($700) 7:diamond: T:heart: 4:spade: Q:diamond: K:spade:

 

Hero bets $100, UTG raises to $200, Hero raises to $300, UTG raises to $400, Hero folds

 

UTG wins $1,300

 

 

 

 

Dock tar jag hem en nästan lika stor pott direkt efter med denna här. Mitt resongeman är att han ju höjer en hel del flushdraws och även om läget inte direkt är guld på rivern när han bettar igen så är det nog en påtaglig chans emot en relativ unknown att han faktiskt kan skjuta en till tunna på rivern.

 

 

 

 

 

Grabbed by Holdem Manager

Limit Holdem $50(BB) Poker Stars

Hero ($6,875)

BB ($8,125)

UTG ($8,225)

UTG+1 ($6,925)

CO ($7,425)

BTN ($7,450)

 

Dealt to Hero J:spade: J:heart:

 

fold, fold, CO raises to $100, fold, Hero raises to $150, BB calls $100, CO calls $50

 

FLOP ($450) 4:club: K:spade: 5:spade:

 

Hero bets $50, BB calls $50, CO raises to $100, Hero calls $50, BB calls $50

 

TURN ($750) 4:club: K:spade: 5:spade: T:club:

 

Hero checks, BB checks, CO bets $100, Hero calls $100, BB folds

 

RIVER ($950) 4:club: K:spade: 5:spade: T:club: 5:heart:

 

Hero checks, CO bets $100, Hero calls $100

 

CO shows T:spade: Q:spade:

(Pre 32%, Flop 43.8%, Turn 29.5%)

 

Hero shows J:spade: J:heart:

(Pre 68%, Flop 56.2%, Turn 70.5%)

 

Hero wins $1,150

 

 

Just nu är jag på startstack, verkar vara rätt tight med en semi-svag spelare på bordet som jag har direkt position på. Vi får se hur det utvecklar sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...