Gå till innehåll

El Helado's med mest FLSH: Dating fat chicks to balance my range


El Helado Patata

Recommended Posts

FLSH swingar ju rätt rejält men ändå lite förvånansvärt många BB drop på en 2-3 session. Skummade igenom din bloggpost och såg att du nämnde antal bord du spelar.. Min egen erfarenhet är att det är väldigt svårt att spela FLSH vinnande med 4+ bord. Funkar i nl och pl games där man kan sitta o folda, men FLSH kräver ju obv att du spelar många fler händer till showdown och därmed tar fler beslut.

 

Jo jag spelade nog inte perfekt alls, mina stats var extremt showdownmonkeyiga. Jag är 19 bb/100 iår på PLO, jag tror jag kör fokus på det + mixed games och slänger in lite flsh men försöker intala påminna mig själv om att hålla bättre fokus nu när hjärnan känner sig mer intresserad av övriga gamsen.

 

Ett annat mål btw för sommaren förutom minst 25h poker per vecka är att träna minst 5 ggr per vecka. Gått upp 2-3 kg vilket inte är asmycket men märker att min kondition är rekordlåg i livet och det är säkert sammankopplat med mindre energi rent allmänt.

 

Idag blir det indoor walking! Lite tjejigt men var ute o sprang häromdagen och märker att jag måste ha nån som pushar mig, annars går det långsamt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 926
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...