Gå till innehåll

El Helado's med mest FLSH: Dating fat chicks to balance my range


El Helado Patata

Recommended Posts

Yoyo. 700 händer spelade idag och +250$ på 2/4 och 3/6, drygt två tusenlappar med RB på 2.8h, not bad. Ska jobba lite med att inte bli för showdown-bound. Min wtsd har varit väldigt hög det senaste och antagligen lite i överkant av vad det borde vara med mitt kortsnitt.

 

Känns skönt att safea som sagt. Jag kanske börjar bli vuxen. Som jag skrivit är min tanke numera att ta ut en stor del av vinsten medans under mina 6 år har jag mestadels sparat undan allt i fonder och byggt rulle och nästan itne "slösat" bort något. Det innebär ju att man aldrig får några större materiella belöningar vilket i längden nog inte är bra för motivationen. Aja, nu ska jag bli lite salongs hade jag tänkte, men först efter ett litet gympass. Tjing på er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 926
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blir så jäkla tiltad på alla bigbet-games. Torskade 3k på PLO innan idag vilket var så jävla onödigt och lite av ett misstag (köpte in mer 3x än vad jag ville) och blev självklart utdragen på river emot en turnraise med nuts vs ett svagt tvåpar och nutflushdraw samtidigt som jag hade second nutflushdraw. Torskar sen också en jävligt fet pott med top2 + nutflushdraw på A2T (hh) vs AJxx och han drar 3outarn.

 

Spelade precis lite NL och gör torskar iofs bara 100€ men ändå surt att få in det så bra. Höjer 2,5x BB pre med 55 och BB synar. Cbettar T43 med 2 ruter ute. Han synar. Turn 5 (nu 2 spader) och jag drar på lite fetare, bettar 80% pott då han höjer mig 3x och jjag shovar mina sista 20€ och river typ 7 i spader han visar T9s och drar hem potten på ca 200€.

 

Tröttsamt när jag får in det så bra som sagt. Ahh medans jag skriver det här cappar jag KK pre och ATo 3bettar floppen 542 och dundrar såklart ett jävla pissäss på FL. Bläää

 

 

Aja, inte så mycket att göra, jag får helt enkelt ställa in mig på swings men min volym som jag har nu. Tror jag börjar HU-grind snart btw. Ser lite halvtaskiga 6max-spelares PTRs och det är nog rätt move alltså. Så lite seg start för min del i december alltså. Inget farligt dock, peeace out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yoyo. Jag funderar om jag ska starta något sorts projekt med HU för att få en rak linje med spelandet och ett bättre flow, ge gärna tips på hur det skulle se ut.

 

Spelade iaf 453 händer HU idag precis och vann feta 42$ på 3/6$. Fick väl 3-4 olika motståndare och började förlora $200 emot en supertorsk men när passet var över hade jag tagit igen allt plus lite till emot honom. Tyvärr kom en annan torsk och drog $200 från och den sidan har bara NE-insättningar och hade visst inga cash på NE så fick tyvärr quita en fisk. Rätt surt. Han gjorde några rätt sköna utdragningar, t ex så 6bettade jag 65 på 987 och han satt med T9o och han drog hem potten där och sen strax därefter fick jag TJo på samma bräda och han hade 87o och drog en 8a på river. Blää.

 

Men men! Tyvärr back ca 2k$ spelsmässigt redan i december (800$ idag) och får jag lite feta swings på HU så tror jag det blir lowlimit 6max-grind igen då jag inte orkar med att förlora mer än 10k SEK denna månaden, då väntar jag nog till nästa år. Tjiiiing!

 

PS: Såg att dragthebar har ett bra FL-team så tänkte kolla om någon av de gör lite intressanta videos. Har bluefire just nu och gillar galfonds PLO-videos men Jason Senti är ju totalt ointressant och självklar och rätt piss att en sajt som säger att de satsar på kvalité för kvantit har en sån coach som Jason Senti. Har varken en bra winrate eller säger något intressant (borde ju ha något av detta). Stor besvikelse iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra grind idag. Ca 2000 händer och började att köra bara HU och drog in 250$ish på 500 händer ungefär (3/6$) och sen andra passet körde jag 6max och pendlade lite men drog in 180$ish där. Var en hel del setups men också en hel del händer jag fick värde på.

 

Ska fokusera mest på att bara spela maximalt bra hela tiden. Känner att jag slappar lite för ofta och inte spelar mitt bästa ibland. Såg förresten precis fighten med Elky vs Veldhuis och det var ju rätt underhållande. Dock har jag boxats en gång och jag blev chockad hur trött jag blev på så kort tid (då hade jag även rätt OK kondition) så det kanske inte var så pinsamt ändå.

 

För övrigt är MMA och sparkas rätt gay.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt är MMA och sparkas rätt gay.

 

+100, hålla på och kramas och skit, näee tack. Men det är ju bättre att nötterna kivas i ringen/buren än på stan. Puckat av Elky att erbjuda jämna pengar på den fighten imo, men men.

 

Vad sägs om Tom Dwan vs Vanessa Selbst i nästa match?

Alternativt Daniel Negreanu vs Annie Duke. Det skulle vara nåt det.

 

:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+100, hålla på och kramas och skit, näee tack. Men det är ju bättre att nötterna kivas i ringen/buren än på stan. Puckat av Elky att erbjuda jämna pengar på den fighten imo, men men.

 

Vad sägs om Tom Dwan vs Vanessa Selbst i nästa match?

Alternativt Daniel Negreanu vs Annie Duke. Det skulle vara nåt det.

 

:-P

 

Svårt att veta hur bra den andra är osv men borde väl ha sparrat lite emot andra så skulle han väl inte ha så bra självförtroende. Kanske inte så smart av en kille att möta en tjej. Det går ju aldrig få till en riktig vinst då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja gubbs. Satt idag lite och funderade vad som är viktigt i livet för mig just nu. Vad som är viktigt är ju därmed det jag bör fokusera mest på och lägga mest tid på. T ex är det lite semi-ironiskt att jag gärna vill vara rätt fit men det lägger jag 3 pass i veckan på medans andra saker som är viktigare gör jag en gång per månad.

 

Hursomhelst så är skola viktigt för mig nu + 2-3 andra saker som står över pokern så jag tänkte att jag skulle YTTERLIGARE skära ner på mina pokertimmar. T ex så spelade jag 53 timmar föra månaden, dvs drygt 12 timmar per vecka eller lite mindre än 2 timmar per dag. Det är fan inte okej när jag fortfarande inte lämnar in saker i skolan i tid.

 

Tror dock jag kan återgå till en liknande volym snart igen då några av mina projekt bör vara relativt klart snart (iaf inom ett halvår) samtidigt om jag bara spenderar min tid mycket mer effektivt. Blir fruktansvärt mycket tid på att kolla tv-serier, slösurfa framför datorn och sen har jag försovit mig massa massa gånger.

 

Så mitt mål är nu att gå från 130ish timmar per månad som jag gjorde för ett halvår sen ner till 55ish timmar som varit nu när jag försökt vara seriös med plugg till kanske 25ish timmar per månad från och med nu. Eller ahh, kom på att om jag kör lite HU-pass så kanske det skevas upp lite men ni fattar poängen. Dock innebär det kanske att jag spelar lite mer hungrigt och har mer energi att skriva lite längre och mer varierade inlägg, vi får se :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick lite sug att spela ändå och dragit 1,5h nu och plussade 290$. Bara back 1300$ spelmässigt i december, känns inte så farligt längre. Bestämde mig btw för att bli medlem i dragthebar och spanar in lite videos. Ser att folk uppenbarligen kör FLHU SNGs ändå vilket slog mig för en sekund men har ingen lust att möta regs som tror de har edge på mig för en FLHU-match på 15 minuter så den grejen skippar jag nog helt.

 

Ser btw att isildur har dragit in 1,4m$ på de senaste 48hsen. Rätt stört. Får gärna ge mig 10%. Vore kul att bli stejkad nu för 10/20 och eventuellt åka till USA och köra lite livegames. Fan va mycket torsk det finns ändå. Nåväl. Ha det gött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat lite granna det senaste på SvS och har blivit rätt överraskad hur man kan ta en dålig klient och tom göra den sämre. Rätt bra jobbat. Varje gång jag blir disconnectad så blir jag av med alla platser på mina bord, trots att vi bara snackar om 1-2 minuters nedkoppling när varenda annan sajt iaf låter mig vara sitout.

 

Sen är det ju skönt att man får välja mellan att lägga sig och lägger sig. Mycket funktionell. Sen är de jävla pissknapparna relativt sega så att man ibland måste klicka två-tre gånger. Sen poppar väl inte det upp särskilt bra när man har plats på väntelista (lite osäker på den saken dock).

 

Har dock gått bra där när jag väl har spelat men ändå. Hursomhelst, spelade 20 minuter nu precis och drog in 250$ till, yeay. Plus tre dagar irad, wop wop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du behöver stabilare nät och en ny dator :)

 

Datorn är ny men visst kunde jag fixa stabilare lina men jag är utomlands och lär inte stanna här mer än några månader. Spelar dock inte superstor roll, det är ju bara SvS som äcklar sig och sen har det nog med att de andra på linan börjar ladda ner......

 

Är nog dock helt klart +EV att köpa någon lösning typ dubbel uppkoppling+ 4g-kompitabel router om det finns någon sån. Oavsett en riktigt vidrig klient.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Tja gubbs. Satt idag lite och funderade vad som är viktigt i livet för mig just nu. Vad som är viktigt är ju därmed det jag bör fokusera mest på och lägga mest tid på. T ex är det lite semi-ironiskt att jag gärna vill vara rätt fit men det lägger jag 3 pass i veckan på medans andra saker som är viktigare gör jag en gång per månad.

 

Hursomhelst så är skola viktigt för mig nu + 2-3 andra saker som står över pokern så jag tänkte att jag skulle YTTERLIGARE skära ner på mina pokertimmar. T ex så spelade jag 53 timmar föra månaden, dvs drygt 12 timmar per vecka eller lite mindre än 2 timmar per dag. Det är fan inte okej när jag fortfarande inte lämnar in saker i skolan i tid.

 

Tror dock jag kan återgå till en liknande volym snart igen då några av mina projekt bör vara relativt klart snart (iaf inom ett halvår) samtidigt om jag bara spenderar min tid mycket mer effektivt. Blir fruktansvärt mycket tid på att kolla tv-serier, slösurfa framför datorn och sen har jag försovit mig massa massa gånger.

 

Så mitt mål är nu att gå från 130ish timmar per månad som jag gjorde för ett halvår sen ner till 55ish timmar som varit nu när jag försökt vara seriös med plugg till kanske 25ish timmar per månad från och med nu. Eller ahh, kom på att om jag kör lite HU-pass så kanske det skevas upp lite men ni fattar poängen. Dock innebär det kanske att jag spelar lite mer hungrigt och har mer energi att skriva lite längre och mer varierade inlägg, vi får se :).

 

 

 

Vem bryr sig tänkte jag innan jag insåg att det är ju din dagbok :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Booom! Drog in ytterligare 700$ igår och plussade därmed strax under tyyysen dollar. Snajz! Dragit in 12k nu på 3 dagar alltså och plus igen för december.

 

Idag spelade jag också lite, plussade feta 28$ när allt kom till sitt slut. Ska nog pausa nu till helgen tror jag även om jag har gött sug. Fullkomligt krossar på en av mina nya sidor btw med 6.3 BB/100 efter 4k händer även om det såklart är lol sample-size. Kul iaf om jag plussar 3månader irad, rätt ovanligt för att vara iår liksom där jag ofta har fått kämpa i motvind.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BOOOM! Plus 640$ idag igen. Hehe lite sugen nu på att spela, faaaan, jag kan inte hålla mig!

 

Lite sugen att gå upp lite nu, gaaah jag får hålla mig.

 

Låg plus runt 1k$ som bäst men fick lite skit sen i slutet. Träffade såklart som en gud men det var helt sinnessjuka games igång alltså. Började funderade om det var någon speciell anledning eller om det bara är amssa som kände för att donera bort massa cash. Markerade två lustiga händer.

 

 

Denna handen var rätt rolig och kul att man får utnyttja det faktum att det är ocappat pre. Som ni förstår var det en del historik och började tillslut tvivla lite men var ju rätt lustigt att han 9bettade mgi på floppen med hans hand;

 

Grabbed by Holdem Manager

Limit Holdem $3(BB) Replayer

SB ($166)

Hero ($260)

BTN ($199)

 

Dealt to Hero 5:spade: 4:spade:

 

fold, SB raises to $6, Hero calls $3

 

FLOP ($12) 4:diamond: 5:diamond: 7:spade:

 

SB bets $3, Hero raises to $6, SB raises to $9, Hero raises to $12, SB raises to $15, Hero raises to $18, SB raises to $21, Hero raises to $24, SB raises to $27, Hero calls $3

 

TURN ($66) 4:diamond: 5:diamond: 7:spade: 9:spade:

 

SB bets $6, Hero raises to $12, SB raises to $18, Hero calls $6

 

RIVER ($102) 4:diamond: 5:diamond: 7:spade: 9:spade: J:club:

 

SB bets $6, Hero calls $6

 

SB shows 6:diamond: 7:diamond:

(Pre 62%, Flop 62.1%, Turn 43.2%)

 

Hero shows 5:spade: 4:spade:

(Pre 38%, Flop 37.9%, Turn 56.8%)

 

Hero wins $112

 

 

 

Först blir jag 5bettad pre med TT vs 27o och han drar sköna 434A5, ingen biggie såklart.

 

Grabbed by Holdem Manager

Limit Holdem $3(BB) Replayer

SB ($447)

BB ($14)

Hero ($341)

CO ($50.25)

BTN ($329)

 

Dealt to Hero T:club: T:spade:

 

Hero raises to $6, fold, fold, fold, BB raises to $9, Hero raises to $12, BB raises to $14 (AI), Hero calls $2

 

FLOP ($29.50) 4:spade: 3:club: 4:diamond:

 

TURN ($29.50) 4:spade: 3:club: 4:diamond: A:diamond:

 

RIVER ($29.50) 4:spade: 3:club: 4:diamond: A:diamond: 5:diamond:

 

Hero shows T:club: T:spade:

(Pre 89%, Flop 96.2%, Turn 90.9%)

 

BB shows 2:club: 7:heart:

(Pre 11%, Flop 3.8%, Turn 9.1%)

 

BB wins $28.25

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höll på att se jäkligt bra ut idag med, drog in 400$ snabbt och sen var uppe i +666$ men förlorade $500 på 53 spelade händer och nu är jag back $100. Svänger snabbt! Några riktigt sköna utdragningar.

 

Här är min favorit för idag, samma kille drog mig på $400 btw;

 

Grabbed by Holdem Manager

Limit Holdem $5(BB) Replayer

($140)

Hero ($642)

 

Dealt to Hero Q:diamond: Q:spade:

 

Hero raises to $10, raises to $15, Hero raises to $20, raises to $25, Hero raises to $30, raises to $35, Hero raises to $40, calls $5

 

FLOP ($80) 5:spade: 9:diamond: 9:spade:

 

checks, Hero bets $5, calls $5

 

TURN ($90) 5:spade: 9:diamond: 9:spade: 5:club:

 

checks, Hero bets $10, raises to $20, Hero raises to $30, raises to $40, Hero calls $10

 

RIVER ($170) 5:spade: 9:diamond: 9:spade: 5:club: 2:club:

 

bets $10, Hero calls $10

 

Hero shows Q:diamond: Q:spade:

(Pre 81%, Flop 86.7%, Turn 9.1%)

 

shows 5:diamond: 8:diamond:

(Pre 19%, Flop 13.3%, Turn 90.9%)

 

wins $189

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojojoj. Idag är en sån där dag som är helt sjuk att jag ligger plus trots så fruktansvärt jävla många utdragningar jag fått till. Har varit några riktiga skojsmongon som donerat en massa pengar (en snubbe 10bettade A8o på A2776 när jag satt med 67 och var lite orolig att han för en gångs skull kunde sitta med nutz men han gjorde uppenbarligen så hela tiden. Aja, hursomhelst så var det skönaste utdragningen när jag gjorde ett ytterligare försök att spela NL.

 

Såg ett 3/6€-game igång på en propsajt där folk shovade all in pre hela tiden så tänkte att jag kunde ta med 140€ och sätta mig ner. Detta var 10-20e handen nånting, ingen direkt historik.

 

Seat 3: Idiot(€866.10 in chips)

Seat 4: Lös som fan (€214.05 in chips)

Seat 5: TAG(€626.62 in chips)

Seat 6: El Helado (€183.00 in chips)

TAG: posts small blind €3.00

El Helado: posts big blind €6.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to El Helado Ace of ClubsAce of Hearts

Idiot: calls €6.00

Lös som fan: folds

TAG: folds

El Helado: raises €15.00 to €21.00

Idiot: raises €330.00 to €351.00

El Helado: calls €162.00

Uncalled bet (€168.00) returned to Idiot

*** FLOP *** 6 of Spades10 of SpadesJack of Clubs

*** TURN *** 6 of Spades10 of Spades Jack of Clubs4 of Hearts

*** RIVER *** 6 of Spades10 of SpadesJack of Clubs 4 of Hearts3 of Diamonds

*** SHOW DOWN ***

El Helado: shows Ace of ClubsAce of Hearts (One pair, Ace)

Idiot: shows 4 of Spades4 of Diamonds (Three of a kind, Four's)

Idiot collected €366.00 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot €369.00 | Rake €3.00

Board 6 of Spades10 of SpadesJack of Clubs4 of Hearts3 of Diamonds

 

 

Hursomhelst har jag vunnit 400$ på FL enligt HM, 3000 pix till på FL, back 150€ på NL och sen en del RB. Så inte så farligt ändå men hade varit kul att få mitt EV, isf hade jag fan legat över två tusen daaaallarz plus för dagen. Kanske spelar igen sen inatt, kände att jag avslutade lite illa och vill ta revansch! Goa games igång också, som fan faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvetes jävla skit. Gjorde ett litet skott när 3 fiskar satt på ett enda bord. Fick AQs vs AKo och floppade A32, fick sen AK igen och floppade 3K8 vs 88 och några andra grishänder och torskade mitt inköp, bustade utg så fyllde på och tog bort auto-post blinds och torskade ytterligare med 88 vs TT på en bra bräda Q35Q4.

 

Ajja, iaf en mogen skottning och kanske bra med en liten reminder vad vi kom fram till med mindre skottning osv :) :). Godnatt på er.

 

EDIT: Såg idag att jag körde 800 händer, vann 6.3 BB/100 och wtsd 48.1% samt won 55.9%. Det betyder att även om det varit min mest SD-bound dag med hästlängd så vann jag mer showdowns än vad jag gjorde någon dag förra månaden. Så cool är jag :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej hej! Spelar sunday million här, övervärde my ass förresten. Började rätt bra, fick AA två ggr, ena gången med action och sen QQ vs AQo som höll! Sen hade jag 40k när chipleader hade 70k och då började jag förlora varenda jävla hand. Hade en skön kille som openlimpcallade sent med K4s och floppade K4x vs mina KQ när jag höjde rätt ordentligt pre (3,5x) och sen fick jag AJo och floppade J52 vs en kille men semilåg stack och han hade 55. Sen hade jag T7o i BB och en minraisade UTG och floppen kom T78 med 2 spader och jag ch/r hans cbet och han hade 88 och torskade där med. Sen hade jag AQs all in pre vs 55 som inte höll i semifet pott när jag hade höjt rätt mycket och var i stealposition och han var i blindsen. Sen fick jag ATs i sen pos och en semishorty gick all in i SB vs min steal och han hade QTo och rivrade T. Sen förlorade jag en hand till. Är dock inte ute men har nu halva average.

 

Sen i FLSH under tiden har det varit intressant. Kört på ett 3-6bord och på 98 händer hade jag itne vunnit en enda showdown. Inte 1. Sen vann jag tillslut en SD men torskade några feta potter där så backade 90 BBs på ett enda bord och det var inte superjuicy så leftade med att vinna 5% av alla SDs efter 140 händer. Tror jag aldrig varit inärheten av såna siffror innan.

 

Hoppas dock det vänder med en stor fet 2m$ klonk :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow. Är 9k kvar och 8k ger ITM och är lite under average och denna hand kommer upp. Kul. Superkul. Jättesuperkul. Helvetes jävla.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2,500(BB) Poker Stars

SB ($215,616)

BB ($273,836)

UTG ($34,262)

UTG+1 ($128,785)

UTG+2 ($28,494)

MP1 ($20,008)

Hero ($58,922)

CO ($36,120)

BTN ($51,712)

 

Dealt to Hero K:heart: K:spade:

 

fold, fold, fold, fold, Hero raises to $5,000, fold, BTN raises to $51,462 (AI), fold, fold, Hero calls $46,462

 

FLOP ($108,924) T:heart: 8:heart: Q:club:

 

TURN ($108,924) T:heart: 8:heart: Q:club: 3:club:

 

RIVER ($108,924) T:heart: 8:heart: Q:club: 3:club: 3:spade:

 

Hero shows K:heart: K:spade:

(Pre 81%, Flop 15.6%, Turn 4.5%)

 

BTN shows T:spade: T:club:

(Pre 19%, Flop 84.4%, Turn 95.5%)

 

BTN wins $108,924

 

(Har 7k kvar alltså)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, där bustar vi. Han höjer, jag kallsynar med KQo och han checkar till mig på floppen KT2 med 2 klöver. Jag bettar halvpott och han shovar. Måste vara helt omöjligt att komma ifrån denna handen (eller?) så jag synar och han hade 80k och jag hade 75k så hans 22 bustar mig och jag cashar en liten summa.

 

Rätt gött att jag cashar i denna turre utan en enda jävla utdragning ifrån min sida. Ahh just det ja. Jag sitter här med en torsk som spelar 66/5 i headsup och han har dragit mig på 2000 kronor på 5/10$ på 80 händer. Dock blir det inte sådär supermycket back för dagen här med min mincash, bara lite tråkigt när man fått så mycket stock idag utan att kunna göra alltför mycket. Sprang ju btw in emot 3set med toppar eller bättre i semidjupa stackar (tillräckligt djup för att det skulle räknas men inte tillräckligt djup för att kunna göra några herofolds).

 

Kollade dock på en MTT-video nu och damn vad annorlunda de spelar jämfört med vad jag tror är korrekt. Typ 5bet-shova 100 big blinds vs en 4bet med ATo pre vs en som har 80 BBs och ställa all in 3x överpott osv. Antar att det är korrekt eftersom han är en drag-the-bar-coach men inget jag brukar göra direkt. Hursomhelst så highlightar det väl hur jäkla lite jag vet om NL MTT-turrar men typ idag så fick jag ju några händer, blev utdragen som en gris (ganska exakt 100k chips enligt HMs all in EV idag) och ändå hade jag ju en chans att komma långt. Så är väl okej att jag slänger bort 10-30% EV kanske. Aja, dags att sova,.

 

Back alltså hela 1178 på 3/6$ och $5/10 idag, wtsd 36.2 och won 35.2 och 30/34% på det andra nicket med PT3. Det är rekord!

 

Aja, pajade alltså min 8 dagar långa vinststreak men det händer ju ibland :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yo gubbs, vann 57$ igår och 701$ idag. Har en fin svit nu ändå med 10 av 11 vinstdagar och skiten tuffar på! Känns kul. Är nog en rätt bra sak att jag spelar på en relativt liten dator som jag inte kan multitabla ihjäl på. Har ju faktiskt vunnit rätt bra sen jag köpte den i september så den har ju betalat av sig!

 

Är dock stört sugen på att uppgradera LIIIITE till en asus ux31 zenbook som ju är helt fullkomligt störd. Blir riktigt irriterad på när jag tänker på att folk fortfarande köper macbook airs 11"arn för 11 lax när de har denna som är bättre på exakt allt och är billigare. Dock blir nästa köpa ingen ny laptop/ultrabook utan isf en surfplatta. Rätt gött att 1tabla ändå när man kollar på en serie eller så.

 

PS: Kollar mina stats nu för månaden på ena sidan där jag bara har 8k händer och har rätt störda stats. +1.17 BB/100 men 46/47 i wtsd. Iofs kört en del 2-4handed ser jag nu men borde nog tighta till mig lite överlag, främst i blindsen där jag kanske spewat lite. Nåväl, kul att pokeråret verkar sluta i topp ändå, hoppas att vinna lite till, grinda 5/10 gött i januari och dra in lite goa cash där och sen kanske vi är redo för 10/20 igen i februari. Eller vi får helt enkelt se :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Damn bro! Vann typ inte en enda hand idag, torskade 810$ på 5/10 på bara 500 händer, lite segt :(. Vad som dock är lite mer positivt är att HM2 verkar funka bättre för mig nu efter en ändring. Laggade som fan med HUDen men nu flyter iaf den på bra samtidigt som allt annat laggar lite granna. Kanske blir till att utforska alla nya funktioner osv nu. Vore intressant att kolla lite opponents-reports och line-explorer.

 

Gött också att HM2 har lagt till SEK som valuta så kan få lite goare rapporter och slippa få eventuellt spel på svenska spel i räknat i dollar istället för sek.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...