Legato Postad 4 Juli , 2006 Rapport Share Postad 4 Juli , 2006 micke sthlm lär ju bli farlig så som han klonkade. Surfludde hittade någon hjältesyn med kq och klonkade in stege på rivern. Hehe, jo, han hittade ju en fin uppdubbling när han slog ut mig som sexa... Flopp KJx jag har KK, han har Q9 o vi stoppa in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 micke sthlm lär ju bli farlig så som han klonkade. Surfludde hittade någon hjältesyn med kq och klonkade in stege på rivern. Hehe, jo, han hittade ju en fin uppdubbling när han slog ut mig som sexa... Flopp KJx jag har KK, han har Q9 o vi stoppa in Ouch, var det du? den var nasty. Själv åkte jag som sjua. Om jag inte är för bakis kanske jag testar igen på söndag. Jag vill ju så gärna semestra i landet som hatar allt och alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kammenbert Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 om jag minns allt rätt, så är sju hittills klara. 3 till blir det på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Vilka åker till Scandinavian Masters här från forumet? Jag åker och tror Djens fixade en satellit också va? Är det några fler? skulle va kul att veta bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matheew Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 1. Mera tuneringar på tv. bättre tider också. 2. Ha som det är nu 3. Dont know Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Vilka åker till Scandinavian Masters här från forumet?Jag åker och tror Djens fixade en satellit också va? Är det några fler? skulle va kul att veta bara Jag åker! Vilken flygplats valde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 ....dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bearbeer Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Jag åker Västerås-Luton, så landar man ju rätt nära brocket hall (iaf enligt map24). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Stansted Straffet man får ta för man bokade flyg så sent! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 kommer till Heathrow, men inte förrän söndag kl 09.50 på morgonen så det blir inget välkomstmöte för mig på lördagen. Mitt hopp är att turneringen inte börjar så tidigt på söndag. Har försökt få reda på det men.... ska på bröllop nämnligen och de godtog inte välkomstmiddag med halvkändisar som bortförklaring . Vi ses i alla fall. blir nog en kul vecka. bor ni på slottet eller nån annanstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Flera av de svenskar som du nämner är aktuella. Dock inte Ken - han ska kommentera. När det gäller de övriga skandinaviska spelarna börjar jag misstänka att du kommit åt mina hemliga dokument. Du är en mkt stor människa Hur pass aktuellt kan det vara att locka till sig nordamerikaner? Om man får fiska lite efter information Det är högaktuellt att locka till sig en nordamerikansk världsstjärna. Vi har en riktig superstar på gång. Och då snackar vi en av de allra största. Kanske den allra största. Vårt mål är att alla de bästa ska vara med i vårt program. Vi vill ge er den tv-poker ni förtjänar. Inte sex kändisar som spelar "Finns i sjön". Det har nu gått tre månader. Har ni förhandlat klart med "den störste" och när släpps namnet? Jag har i alla fall inte sett något ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Vilka åker till Scandinavian Masters här från forumet?Jag åker och tror Djens fixade en satellit också va? Är det några fler? skulle va kul att veta bara Jag ska också dit! Kommer till Stansted vid 12 nån gång på lördagen, ska spela heat 2 på söndagen. Jag skulle tydligen bo på Beales Hotel, var ska ni andra bo nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PSGottaDig Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 Vänner. Jag kan nu avslöja vilka som spelar i de tre heaten i Ken Lennaárd Invitational. Vi hoppades länge på en amerikansk megastjärna, nu blev det inte så. Heat 1: Martin Cedercrantz Karl Möller Aki Pyysing Magnus Holm Mats Rahmn Frederik Hostrup Heat 2: Peter "Nalle" Hedlund Christer Björin Karin Lundgren Bo Sehlstedt Rory Liffe Frej Rutensköld Heat 3: Juha Helppi Anders Henriksson Lars Kjestrup Padraig Parkinson Pernille Ravn Peter Gunnarsson Till detta kommer sex heat och en final i Scandinavian Poker Masters. Jag kan utlova mycket bra poker den kommande säsongen. /Pär Carlsson, OTW Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KalleAnka Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 När kommer det att sändas i TV och vilken kanal? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PSGottaDig Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 Det kommer att sändas i Kanal 5 någon gång i höst, exakt när är ännu inte helt klart. /Pär Carlsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PSGottaDig Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 Sorry, dubbelpost. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 Vilka tippar ni som vinnare i heaten då? Själv gissar jag på Rahmn Sehlstedt Helppi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roger Ahl Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Hjälp, svenskhataren Padraig Parkinson är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 1. Rahm (i form) 2. Sehlstedt (Sehlstedt helt enkelt) 3. Henriksson (i form och min favorit) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 High Stakes Poker har ju blivit oerhört populärt (utan att någon sänder i Sverige ens). Många av de största stjärnorna gillar hellre att lira omaha (pot limit)än texas (kika in på full tilt - alla stjärnor håller till vid omahaborden). Här finns det ett utrymme att fylla. Få tag i Sveriges 20 bästa high stakes omaha spelare och kör en programserie om en 6 program. Stjärnorna vill ju gärna visa hur bra de är och hur mycket de vinner i cashgame. Inga prispengar behövs, de ställer upp med nunan i tv ändå. Tror att även icke initierade skulle faschineras av spelet och eftersom de flesta nu förstår holdem kommer de inte ha svårt att förstå spelet (inget hi/lo - det blir för svårt). Tror det skulle bli en succe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 High Stakes Poker har ju blivit oerhört populärt (utan att någon sänder i Sverige ens). Många av de största stjärnorna gillar hellre att lira omaha (pot limit)än texas (kika in på full tilt - alla stjärnor håller till vid omahaborden). Här finns det ett utrymme att fylla. Få tag i Sveriges 20 bästa high stakes omaha spelare och kör en programserie om en 6 program. Stjärnorna vill ju gärna visa hur bra de är och hur mycket de vinner i cashgame. Inga prispengar behövs, de ställer upp med nunan i tv ändå. Tror att även icke initierade skulle faschineras av spelet och eftersom de flesta nu förstår holdem kommer de inte ha svårt att förstå spelet (inget hi/lo - det blir för svårt). Tror det skulle bli en succe! Nja, själv tycker jag det är viktigare att de fortsätter satsningen på "Poker" och att det blir ett bra och återkommande program. Nu är det ett år sedan senaste avsnittet och så länge får det inte ta till nästa säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Extremt besviken på startfältet även om det finns en del ljusglimtar. Ska självklart följa det ändå, men hade högre förhoppningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Heat 2 blir underhållande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 tyckte ni gav oss ALLDELES för höga förväntningar, jag är mycket besviken på startfältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
myntet Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Är det detta som kallas falsk marknadsföring? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts