Pokermannen_ Postad 4 December , 2010 Rapport Postad 4 December , 2010 Jag flyttade just till uppsala, har ett gäng polare här men ingen är pokerspelare. Jag är seriös, spelar 2/4-5/10 nl. Skulle vara skönt att hänga med lite folk som förstår sig på poker och som man kan diskutera lite med utan att få höra att poker är ett turspel:) / Pontus Citera
Poker2007 Postad 4 December , 2010 Rapport Postad 4 December , 2010 Pokerklubb i Uppsala http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=64&page=17 Citera
joey_k Postad 4 December , 2010 Rapport Postad 4 December , 2010 Jag flyttade just till uppsala, har ett gäng polare här men ingen är pokerspelare. Jag är seriös, spelar 2/4-5/10 nl. Skulle vara skönt att hänga med lite folk som förstår sig på poker och som man kan diskutera lite med utan att få höra att poker är ett turspel:) / Pontus vad nickar du på svs? Citera
Pokermannen_ Postad 7 December , 2010 Författare Rapport Postad 7 December , 2010 vad nickar du på svs? spelar typ inte där nått. spelar på Boss Citera
Esapro Postad 7 December , 2010 Rapport Postad 7 December , 2010 Bor 3 mil från Uppsala. Spelar dock inte holdem. Spelar bara plo100 på Entraction, ca 20h/veckan Citera
Jake Postad 8 December , 2010 Rapport Postad 8 December , 2010 Bor i Uppsala och spelar motsvarande nivåer, skulle vara intressant att ha någon att diskutera med. Mvh Citera
sammy2cheeks Postad 14 December , 2010 Rapport Postad 14 December , 2010 vi är 3 pokerspelare i uppsala. Vi söker lokal för fullt, vore kul om vi kan få med en till gubbe på tåget. Citera
Danne980 Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Jag är intresserad av att lira/snacka lite också. Jag bor i närheten av Enköping men pendlar till Uppsala. Spelar kanske inte nog för att skaffa ett kontor speciellt inte när jag nog blir lite upptagen (blir farsa inom kort), men att dra med sig en laptop och grinda/snacka saknar jag lite, då väldigt få i min bekantskapskrets lirar. Citera
heltoker Postad 10 Januari , 2011 Rapport Postad 10 Januari , 2011 Är nyinflyttad i Luthagen och grindar ut hyran på samma nivåer som er. Diskuterar gärna poker med er Skicka PM! Citera
Recommended Posts