Uniktnamn Postad 14 November , 2010 Rapport Postad 14 November , 2010 Jag slog ut Mats Sundin och skulle gärna vilja ha en bounty i form av Mats Sundins huvud avgjutet i vax i naturlig storlek och monterad på en sköld av ädelträ och med en guldplacket på som det står "Slaktad av Uniktnamn i NCOOP" på. Är det något ni på pokerstars skulle kunna fixa? Förre Citera
psykologen Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 Jag slog ut Mats Sundin och skulle gärna vilja ha en bounty i form av Mats Sundins huvud avgjutet i vax i naturlig storlek och monterad på en sköld av ädelträ och med en guldplacket på som det står "Slaktad av Uniktnamn i NCOOP" på. Är det något ni på pokerstars skulle kunna fixa? Förre De kan säkert avgjuta en dildo i naturlig storlek som du kan trycka upp därbak. Texten kan vara densamma. Inlägget varnat //Crappy Citera
Uniktnamn Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 De kan säkert avgjuta en dildo i naturlig storlek som du kan trycka upp därbak. Texten kan vara densamma. Kort , kocist, fantasifullt och välformulerat. Jag är imponerad över kvalitén på dina inlägg. Förre Citera
PokerStars_Karl Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 Hej Uniktnamn, Det kan vi inte fixa men nästa gång kan vi säkert fixa någon typ av bounty eller live longest award för forumet från VIPShopen. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
affe2000 Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 De kan säkert avgjuta en dildo i naturlig storlek som du kan trycka upp därbak. Texten kan vara densamma. Inlägget varnat //Crappy Kom igen, where is the love, except in Uniknamns (UN) röv? Och nu har jag inte ens något emot UN. Han tillför massor till PF. Gillar dock inte hans sjukt långa svar. Alldeles för långa för att orka svara på seriöst. Citera
Uniktnamn Postad 20 November , 2010 Rapport Postad 20 November , 2010 Kom igen, where is the love, except in Uniknamns (UN) röv? Och nu har jag inte ens något emot UN. Han tillför massor till PF. Gillar dock inte hans sjukt långa svar. Alldeles för långa för att orka svara på seriöst. Ok. Förre Citera
dafvor Postad 20 November , 2010 Rapport Postad 20 November , 2010 De kan säkert avgjuta en dildo i naturlig storlek som du kan trycka upp därbak. Texten kan vara densamma. Inlägget varnat //Crappy Haha +1 Citera
Mr_Tight Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Jag slog ut Mats Sundin Well done sir, en prestation som kräver lite madskillz Gammal goding som man aldrig tröttnar på: https://www.pokertableratings.com/replayer/index.php?site=stars&id=33300958085&hash=2679307587 :h: :h: Citera
Recommended Posts