Gå till innehåll

Ncoop


sulla

Recommended Posts

Då måste jag gnälla lite, brukar tycka stars sköter tänket i de flesta situationer. Men här måste något gått galet, 30min blindsperioder, uppskattningsvis 500 pers med ger en turre som tar 22-23 timmar om jag inte räknat helt galet, det känns inte fair att när de flesta går till jobbet inte ens veta om man är itm eller inte. Rimligen borde det varit ett tvådagarsevent där man bryter efter 8-10 timmar eller whatever.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så låter vi det vara som det är nu, jag har i alla fall reggat mig för att spela med den strukturen som är annonserad.

 

Ska något ändras så får det bli till nästa gång i så fall.

 

Jag snackar inte om att strukturen ska ändras, gillar 30min levels. Men rimligheten att en turre ska ta ett dygn att lira klart är inte ok enligt mig, jag hade lackat även om jag hade haft tid att spela frdigt den.

 

Inte ens million tar 12 timmar att lira, tycker det är orimligt att ncoop tar det dubbla, låt oss lira den i två dagar som alla andra deepstack/långsamma turrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...