Markus8000 Postad 7 Juni Rapport Postad 7 Juni 10 timmar sedan, säger brusig1 : Det spelar ingen roll vad man gör, bet och x har samma ev. Desto mer anmärkningsvärt att de flesta verkligen hade en tydlig åsikt. Undrar om någon från de grupperingarna spelar fortfarande. Citera
brusig1 Postad 7 Juni Rapport Postad 7 Juni 2 timmar sedan, säger Markus8000 : Desto mer anmärkningsvärt att de flesta verkligen hade en tydlig åsikt. Undrar om någon från de grupperingarna spelar fortfarande. Skummade jättesnabbt så kanske missade något. Av de som hade rimliga tankar och resonemang ser ut att ha varit djluppy (antar han inte vill hans realnick bumpas då han har redigerat namn m.m för att vara lite mer under the radar) puni och killerwolf. Mig veterligen spelat både luppy och kw med god framgång än idag på höga nivåer. Puni krossade men slutade spela av fri vilja på någon slags formtopp imo. Beroende på vilka du placerar i andra campet så har det väl gått svindåligt för allihopa. En av dom som är mest aggressiva i tråden hörde jag senast om för att han hade scammat folk på pengar och var gul. Såklart lätt att säga i efterhand, men det är rätt sjukt hur mycket folk orkade gorma över vad man ska cb och inte på flopp ip och inte när mrjimmy krossade hela sin karriär med typ 90/60/50 cbet per gata:D. Även om man betade fel händer (vilket k8 inte är öht) så tycks det tagit många år innan folk började reagera mot det. 4 Citera
Markus8000 Postad 7 Juni Rapport Postad 7 Juni 2 timmar sedan, säger brusig1 : Skummade jättesnabbt så kanske missade något. Av de som hade rimliga tankar och resonemang ser ut att ha varit djluppy (antar han inte vill hans realnick bumpas då han har redigerat namn m.m för att vara lite mer under the radar) puni och killerwolf. Mig veterligen spelat både luppy och kw med god framgång än idag på höga nivåer. Puni krossade men slutade spela av fri vilja på någon slags formtopp imo. Beroende på vilka du placerar i andra campet så har det väl gått svindåligt för allihopa. En av dom som är mest aggressiva i tråden hörde jag senast om för att han hade scammat folk på pengar och var gul. Såklart lätt att säga i efterhand, men det är rätt sjukt hur mycket folk orkade gorma över vad man ska cb och inte på flopp ip och inte när mrjimmy krossade hela sin karriär med typ 90/60/50 cbet per gata:D. Även om man betade fel händer (vilket k8 inte är öht) så tycks det tagit många år innan folk började reagera mot det. Det är roligt läsa dina analyser. Inbillar mig bristande ödmjukhet varit en stor fiende för många pokerspelare. Inte alltid lätt veta vad som är varians och vad som är otillräcklig spelstrategi. Något som också visar sig i denna tråd. Synd vi aldrig fick veta vad KAFKA hade. En HH utan resultat är som en mobiltelefon utan nät. 1 Citera
Recommended Posts